боязнь,суспільство
доброго дня.В мене часто виникає одна і та ж проблема ,з близькими я вільно спілкуюсь ,розкуто і т.д. Але тільки варто мені потрапити в коледж, в свою групу де начебто всі знають один одного не один рік і в мене все.Я боюсь сказати ,щось не то ,боюсь висловити свою думку бо її не правильно сприймуть,я начебто комунікабельна з не знайомими людьми,але чомусь виходить так.І я не страшна,мені часто одногрупники роблять компліменти з приводу моєї гарної зовнішності ,але я не відчуваю це насправді,що я така. В мене ніколи не було хлопця при тому ,що я моїх подруг,однокласниць,одногрпуниць ,які не гірші за мене ,їх було чимало.До мене багато хто залицявся,але нічого не виходило,бо я замикалась і не могла бути самою собою,я чилата багато книжок,як побороти це,стати розкутою і нічого не виходить ,а якшо виходить то з мій язик розв;язується тільки вдоволі старих компаніях.І нічхто з ним навтіь не підозрює,як я замикаюсь десь поряд з іншими .Дайте якусь дійсно пораду,яка буде працювати )завчсано дякую
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Марина Андріївна Листопадська
Добрий день Маша!
Побороти свій страх можна тільки в процесі спілкування. Вам потрібно пробувати потрохи висловлювати свою думку і пробувати бути собою. Результат не заставить себе довго чекати. Також в коледжі є психолог до якого Ви можете звернутись і він Вам допоможе. Можете також потренуватись перед дзеркалом дома і говорити афгрмації. "Я смілива, я розумна, в мене все виходить добре, я цікава". Спостерігайте за іншими як вони себе поводять і переймайти в них стиль поведінки. Дуже корисні в допомогу Вам книги Дейла Карнегі, в яких описано як позбутись таких проблем.
Допоможуть також вправи на візуалізацію. Спробуйте знайти місце де Вас ніхто не потривожить, прийміть зручну позу, закрийте очі і подумки рахуйте цифри від 100 до одного, змальовуючи їх в своїй уяві. Коли дорахуєте до 1, мжна починати уявляти собі як Ва заходите в колледж, потім в свою аудиторі. і як Ви починаєте спілкуватись з одногрупниками. Виконуйте цю вправу достатньо довго поки страх не зменшиться.
З повагою, Резнік Галина!
Дополнение от автора
дуже дякую)я прислухаюсь до ваших порад))