пітримка після родів
я вже родила 5 місяців назад і вийшло так що через АТО чоловік неміг приїхати а мама не встигла на 10 хв коли я родила умене небуло пітримки під час родів, зараз я прошу чоловіка пітримку і все закінчується сварками мені набридло просити я незнаю що робити скім поспілкуватися просто від чоловіка хотілобся пітримки
Вопрос от: ; Возраст: 22
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Марина Андріївна Листопадська
Елена Босая
Добрий день! Мало інформації. Що саме Вас турбує? Яка підтримка Вам потрібна? Поспілкуватися Ви можете зі спеціалістом під час консультації. Або, як мінімум, опишіть свою ситуацію більш докладно тут.
психолог онлайн
Доброго дня!
Що Ви вкладаєте в слово "підтримка"?
Які стосунки з чоловіком були до пологів?
психолог онлайн
Тут є дві різних ситуації. Пологи, на яких не було чоловіка (мама спізнилась). Можливо я давно народжувала, але в нас нікого і не пускали на пологи. Друга ситуація це післяпологовий період, коли чоловік не підтримує вас. Ви хочете допомоги чи підтримки, він не робить ні того і ні іншого? Чоловік вже прийшов з АТО?
психолог онлайн
Доброго Вам дня. Насамперед вітаю з народженням дитини! Це дуже яскрава подія у житті. Але і дуже важка. Перш за все Вам потрібно звернутися до лікаря-психіатра для встановлення наявності\або відсутності післяпологової депресії. Це дуже часто буває, природа гормональна и потрібна корекція. У більшості розвинутих країн жінку про це попереджають і навіть одразу пропонують курс препаратів. Це дуже важливо зробити, бо якщо це є - можливе погіршення. Якщо у цьому питанні все ок – необхідно розглянути Ваше відношення до нового стану. Він дуже відповідальний, викликає масу питань, страхів помилок та інше. і саме тому може викликати перевтому, стрес. Стрес дуже швидко руйнує організм на всіх рівнях. По-друге. Ваш чоловік зараз сам потребує підтримки. АТО не проходіть без наслідків для души людини. Він може не казати про це, не показувати це, але це нажаль так. А дитина це іспит. Для шлюбу, для жінки, для чоловіка. Моя порада - звернутися до психолога. Він зможе допомогти вам обом, він же може порадити психіатра, якщо буде необхідна підтримка медикаментами. Щасти Вам та вашому малюку!!!
психолог онлайн
Здравствуйте! Возможно, Ваш муж действительно не может дать именно ту поддержку, которую Вы просите. Хотя и поддерживает по - другому: обеспечивает материально, находится рядом с Вами. Если Вы хотите жить в счастливой семье без частых ссор - научитесь давать поддержку, избегайте требований и претензий. Иначе Вы будете только разрушать отношения, и ничего не добьетесь. А вот просить и говорить о своих чувствах - это более конструктивно. Не стесняйтесь просить много раз. И помните, что просьба отличается от приказа и требования, возможностью отказаться ее выполнить. Ищите способы получить поддержку у других людей ( у родителей, подруг, психологов). Вокруг много людей, которые захотят и смогут Вас поддержать.