Відносини з дівчиною.
Доброго дня. У мене проблема надіюсь, що ви зможете мені допомогти. Мені 25 років мої дівчині 20років. Одного разу я вже писав вам тоді все закінчилося для мене так як я хотів. По тому самому випадку, але після того пройшло більше двох місяців і я знову звертаюсь до вас. Зустрічаюся з дівчиною чотири роки. Як і у всіх були прекрасні моменти та не дуже. Ми вже розходилися цього літа але через три місяці знову зійшлися. У нас було все чудово. У мене була хороша робота яку я отримав на початку літа. Моя дівчинка теж працювала. До поки одного дня на святі (ми там були разом, а також там були її батьки та багато наших знайомих). Я перебрав з алкоголем(поведінка була моя нормальною, просто перебрав та поїхав додому). Після того моя дівчина говорила мені що не хоче щоб я ліз у її життя. Я так і зробив як вона просила. Але через тиждень вона зателефонувала та сказала що не може без мене. Після того більше двох місяців у нас було все добре. До поки я розказав їй що не буду працювати на своїй роботі тому що хочу працювати на їншій. Після того як я це їй сказав наші стосунки не були ще такими я не чув від неї ніжних слів які вона говорила мені раніше. Через кілька днів ми посварилися та не говорили два-три дні. Коли я до неї зателефонував та сказав що нам потрібно поговирити. Через день вона запросила мене до себе ми сиділи та говорили: -від неї я почув що вона не бачить нас разом через той випадок який був два місяці назад (моя дівчина думала те що було вона зможе забути, але на протязі того часу вона не може забути це)! - також мені сказала що не знає чи хоче зі мною відносин! - ті слова які я чув від неї раніше, моя дівчина перестала говорити. - говорила також що в неї є відчуття до мене! Я говорив що люблю її та хочу бути з нею. Не можу уявити своє життя без неї. Зараз мій стан не можу описати він депресивний ні їсти ні спати не я не хочу( Хочу щоб моя дівчинка була зі мною!
Заради моєї дівчинки я готовий на все!!!
Вопрос от: ; Возраст: 25
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Андрій, на жаль жодна людина не може заставити іншу бути поряд. Якщо Ви дійсно її любите, то зможете відпустити, дати їй вирішити, як їй буде краще з Вами чи без. Але Ви написали, що хочете, щоб вона була з вами проти її волі? а потім пишете, що готові заради неї на все. Якщо дійсно гоові на все-дайте свободу. Ви собі зможете знайти іншу дівчину, яка буде Вас любити і захоче бути поряд. Я розумію, що це важко та боляче, але ж Ви не можете все життя за нею "бігати".
Дополнение от автора
Так хочу щоб вона була зі мною і готовий зробити все для цього!!!
Мої відчуття зараз такі ніби в мене забрали частинку мого життя.
Але не хочу що це було проти її волі!
психолог онлайн
Андрій, я дуже Вам співчуваю, але ми не можемо ніяк заставити іншу людину хотіти те, чого й ми хочемо. Таке трапляється, напевно треба прийняти и вчитися жити без неї.
Дополнение от автора
Просто не можу зрозуміти навіщо давати шанс, а потім говорити не приємні для мене речі.
Дякую Вам!