Відносини
Доброго дня. З своєю дівчиною ми вже чотири роки. Живемо ми окремо вона з батьками, а я з друзями знімаємо квартиру. Були прекрасні моменти та не дуже. Одного разу коли ми посварилися та не говорили два-три дні. Коли я зателефонував сказав що потрібно поговорити, вона запросила до себе де ми сиділи та говорили. Моя дівчина говорила мені що: - раніше за весь час відносин докладала більше зусиль щоб ми були разом. - говорила також що не знає чи хоче відносин! - говорила що не бачить зі мною майбутнього! - але також говорила що хоче щоб я був у її житті! - та що в неї є відчуття до мене! Зі своєї сторони я відповів що люблю її та готовий зробити заради неї все. Після того пройшло два дні ми не говорили і я не знаю як мені бути. Всі думки про мою дівчинку. Ніби від мене відірвали частинку мого життя
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Доброго дня, Андрію!
Скільки Ви разом?
Через що найчастіше відбуваються сварки?
Дополнение от автора
Ми разом вже більше 4 років.
Сваримося ми не часто.
Посварилися останній раз через те що я змінюю роботу. Моя дівчинка говорила мені що хоче щоб у мене була постійна робота.
Я змінюю роботу тільки через те щоб заробляти більше я стараюся для нас.
Хочу щоб ви пояснили мені що означає коли дівчина говорить мені таке:
- говорила також що не знає чи хоче відносин!
- говорила що не бачить зі мною майбутнього!
- але також говорила що хоче щоб я був у її житті!
- та що в неї є відчуття до мене!!
психолог онлайн
Андрій, а Ви як можете пояснити ці її слова? Роозкажіть свою думку, як Ви це бачите чи розумієте.
психолог онлайн
Доброго дня.
А як розвиваються ваші стосунки? 4 роки це дуже довгий термін. Як ви плануєте майбутнє? (якщо розмовлаєте про таке).
В мене складається враження, що дівчина власне і очікує того розвитку, "має на Вас плани", проте, які поки ще не вичначені й невагомі. Тому, свідомо чи ні, ставить Вас у провокатичне становище. Але це лиш моє припущення.
З повагою,
М.К.
психолог онлайн
Андрію, на скільки у Вас із дівчиною довірливі стосунки? Тут мається на увазі чи все вона може Вам розповсти, а Ви їй?