Як позбутися почуттів?
З чоловіком знаюся майже 8 років, тоді ж почали зустрічатися. Через 3 роки зробили перерву в стосунках на рік. За цей час у мене був хлопець, недовго. З ним розійшлася і почала знову зустрічатися з вже теперішнім чоловіком, заміж вийшла ще через рік (тобто 5 років після знайомства). Тоді здавалося, що з колишнім все пройшло. Та тепер, коли бачуся, та й коли не бачуся — розумію, що залишилися ще почуття. Чоловіку не хочу і не збираюся зраджувати, але коли не бачуся з колишнім хлопцем — дуже важко. Розумію, також і здоровий глузд каже, що у чоловіка всі козирі і плюси, але не можу викинути колишнього з голови. Як виявилося, у нього теж ще є почуття. Але ми надзвичайно різні в поглядах на життя — і я розумію, що, швидше за все, ми не зможемо бути довго разом (навіть, якщо би я наважилася на розлучення). Також я розумію, чому в нас є ті почуття ще досі: бо коли ми були разом — ми не довели тих стосунків до логічного завершення. Бо розходитися треба або коли ви вже одне одного не переносите, або коли розумієте, що вже все видихлося (почуття, пристрасть і тд). В нас того не було, то я псіханула (як кажуть), а хлопець думав «Нікуда вона не дінеться»).
Я вже задумувалася про поліамурність, оскільки я не можу без них обох (і навіть, здається, зрозуміла, чому в мене з*явилися такі думки: якби я не мала стосунків в перерві між стосунками з теперішнім чоловіком — то я б і не знала, що можна мати почуття до ще когось в той самий час), але таки дійшла до висновку, що я, все таки, більше моногамна і не зможу ділити свого чоловіка ще з кимось. Також мій чоловік абсолютно категоричний до такого, тобто що можна любити ще когось.
Таке враження, що колишній — то як якась залежність, якої б я хотіла позбутся. Ми бачимося дуже рідко, але думки про нього практично весь час.
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Марина Андріївна Листопадська
Здравствуйте. А зачем избавляться? Важно разобраться какие переживания вы испытываете при пересечениях с бывшим. Там точно должно быть возбуждение, удовольствие и эти чувства точно ваши, вы их переживаете. Я так понимаю выбираете вы все же мужа? И тогда пробуйте - эти чувства потом нести в семью скажем так) Возможно за это вам еще и стыдно, винитесь, боитесь чего? Вот это уже несите психотерапевту и поработайте с этими переживаниями. Удовольствий Вам.
Дополнение от автора
Дуже дякую Вам за відповідь. От саме так і намагаюся - нести в сім*ю, скажем так) але не завжди получається. Бо знаєш, як то чи інше почуття/дія відбувається з колишнім і бачиш, що в чоловіка зовсім інша реакція. А хочеться такої, як очікуєш.
Так, боюся, що за якимось разом, коли зустрінуся з колишнім - таки зрадити чоловіку. Він того не пробачить. А його не хочу втрачати. Якесь таке замкнуте коло.
психолог онлайн
Вы описываете так, как будто с мужем пытаетесь прожить то, что было с бывшим, а реакции мужа другие естественно. Сходите вместе к сексологу или сами пробуйте вместе экспериментировать и ваши отношения смогут получить новый виток чувственности.
психолог онлайн
Здравствуйте! С большим уважением к вашей осознанности и желании разбираться в ситуации. Обратила внимание на чувственность вашего текста. В ваших словах сквозит влюблённость) И все ваше послание - про чувства.
Одна гипотеза у меня следующая.
Наши чувства - это маркер наших потребностей. У вас есть естественные потребности в любви, внимании, заботе, сексуальном удовлетворении. Подумайте, какие ваши потребности удовлетворяет муж, а какие нет. Что вам может дать ваш бывший, чего не даёт муж?
Вторая гипотеза.
Чувства - это остановленные действия. Вот вы верно пишите, что «ми не довели тих стосунків до логічного завершення». Такое ощущение, что вы подавляете свои чувства к бывшему. И при этом «думки про нього практично весь час». Вам, возможно, будет полезно выговорится психотерапевту и выразить чувства к бывшему. Гештальт-терапевты, например, хорошо работают с чувствами и эмоциями.
Если захотите поработать со мной и в моем сопровождении, обращайтесь.
С уважением, Елена Мороз.