Як прийняти правильне рішення?
Доброго дня, дорогі психологи! На даний період у моєму житті складається наступна ситуація у якій мені важко прийняти рішення. Справа у тому, що ми одружилися( чоловік іноземець), квартиру знімаємо, я працюю, а він через місяць закінчує навчання і збирається їхати додому на деякий час, і саме тут виникає проблема, тому що мені потрібно подумати як жити далі, є два варіанти: 1) залишаюсь працювати, але потрібно знайти когось на підселення бо сама не потягну квартиру 2) подруга кличе разом їхати за кордон працювати. Час починає піджимати, а у мене паніка, як прийняти правильне рішення? Буду дуже вдячна за пораду.
Вопрос от: ; Возраст: 24
Дополнение от автора
І ще, якщо вибираю другий варіант, то буде потрібно звільнитися з роботи та з'їхати з квартири

психолог онлайн
Добрий день Іванна!
Дивна складається ситуація. Ви замужем, у Вас є чоловік, а Ви такі речі хочете обсудити з психологами. Ви це мали б обговорити і вирішити з чоловіком. Навіть фінансову підтримку від нього отримати, щоб не брати нікого на підселення. Щоб допомогти Вам зробити вибір, потрібно знати більш детально, про Вашу життєву ситуацію. Які стосунки у Вас з чоловіком, з якої він країни? Коли збирається повернутись на Україну? Ким Ви працюєте зараз? Куди збираєтесь їхати на роботу за кордон і ким будете там працювати? Тоді можна було б Вам щось рекомендувати.
З повагою, Резнік Галина!
психолог онлайн
Доброго дня.
Дісйсно погоджуюся з колегою, що такі питання слід узгоджувати "внутрісімейно". Як довго ви плануєте жити з чоловіком окремо, як взагалі ваш стосунок має в той час виглядати...
Дополнение от автора
Велике дякую, що відгукнулися, але із ваших слів виходить, що у такій ситуації не можна звернутися до психолога