Не можу побудувати стосунки
Почала зустрічатись з хлопцем. Довго не могла наважитись, бо вважала, що ми різні надто, не дуже подобався. Але любила іноді з ним спілкуватись, дізнаватись, який він. не хотіла його втрачати, бо його ставлення до мене таке, яке я завжди хотіла мати. Я відкинула всі тривожні думки і тоді відчула , що хочу бути з ним, мені по-справжньому добре. Але через 2 тижні, я відчула тривогу. І знов почалися думки, відчуття, ніби я себе змушую. Так не хочеться цього усвідомлювати. Хочу здорових стосунків. Саме з цією людиною. Хочеться навчитися справлятися з своїми думками. Він мене приваблює, тому хотілося б зберегти почуття. Але іноді викликає роздратування, що приводить до тривоги, думок, які зовсім не дають жити. Яким може бути вихід?
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Марина Андріївна Листопадська
Здравствуйте! В отношениях всегда участвует, как минимум два человека. И каждый из них делает свой вклад в то, чтобы эти отношения продолжались и приносили удовольствие обеим сторонам. В то же время отношения - это не всегда удовольствие, радость, нежность. В отношениях также бывают недовольство, раздражение, злость, обида, ревность и т.д. И здесь важно не скрывать от своего партнёра эти чувства, а обсуждать своё недовольство. Потому что невыраженные эмоции и чувства, накапливаясь приводят к тревожным состояниям. Тревога, одна из самых сложно выносимых эмоций. Потому что она, тревога, может состоять из страха, ужаса, стыда, злости, гнева.
Попробуйте говорить со своим парнем о своих чувствах. Что нравится и что не нравится. Чего хотите, а чего нет. Если это сложно, обратитесь за консультацией к психологу или психотерапевту. Поработав со специалистом очно или по скайпу вы научитесь строить отношения таким образом, чтобы в этих отношениях удовлетворялись и ваши потребности и потребности вашего парня.
Удачи вам!
С уважением, Елена Мороз.
психолог онлайн
Доброго дня, Іра!
Чому виникає роздратування? Які причини частіше за все?
Дополнение от автора
Дратує його поведінка інколи. Почала помічати, що я люблю, коли він у поганому настрої, сумний. Не люблю, коли він надто веселий та самовпевнений . Я ж більш тиха, спокійна, сором'язлива, невпевнена. Часто порівнюю себе з іншими. Такі думки можуть зникати, коли я контролюю себе. Я дуже хочу змінитися, стати більш впевненою. Коли я відпускала всі зайві думки, запевняла себе, що нема нічого страшного у тому, що я з ним, відчувала справжню впевненість в собі, любила його будь-яким. Можливо, він допоміг мені підняти самооцінку. І дуже хотілося б повернути це собі. Чи реально це зробити без шкоди для свого здоров'я? Чи треба просто миритися зі своєю природою, розійтися з ним?
психолог онлайн
Марина Андріївна Листопадська
Ира, здравствуйте!
Уверенность в себе можно выработать абсолютно спокойно без вреда для вашего здоровья. Главное - задаться целью и двигаться в нужном вам направлении. В этом вам поможет чтение книг на данную тему и применение описанных советов и практик. Просмотр видео, мастер-классов и тренингов, направленных на повышение самооценки. Самый быстрый и эффективный способ помочь себе - обратиться к психологу, который направит ваши движения в этом вопросе.
Когда у вас изменится отношение к себе - начнет меняться и мир вокруг вас. Вы будете по-другому реагировать и относиться к вашему парню. И он тоже изменится.
"Чи треба просто миритися зі своєю природою, розійтися з ним?" - это вы всегда успеете сделать. Это самый легкий вариант. Но поверьте, что не самый приятный. Вы останетесь такой же и так же будете относиться к себе и к мужчинам. А в таком настроении и состоянии не очень легко строить гармоничные и счастливые отношения. А вы однозначно будет этого хотеть.
Поэтому - займитесь собой не откладывая это в дальний ящик.
психолог онлайн
Іра, дякую.
А Ви готові миритися зі своєю природою?
Готові так жити ще рік, 5, 10 ?
Гадаю, що Ви відповісте, що ні.
Тоді вперед, працюйте над собою, зараз є дуже багато вебінарів у відкритому доступі, якщо потрібна допомога - звертайтесь.
Дополнение от автора
Дякую за відповіді. Я дуже хотіла б змінитися. Але мій найбільший страх - обманювати себе, усвідомити , що я не люблю цього хлопця. Саме через такі думки я зупиняюсь. Я помічаю, що втомлююся від надмірного спілкування з ним, втрачаю сили і це мене засмучує. Вважаю себе інтровертом, боюсь, що ми таки різні, адже він дуже любить спілкуватися. Останній рік періодично страждаю від приступів тривоги та панічних атак. Чи реально "перебудувати" свої думки і змінитися?
психолог онлайн
Ира, если вы действительно не любите этого парня, то чем раньше вы это поймете и осознаете - тем лучше. Тем быстрее вы сможете встретить именно того человека, с которым вам комфортно во всех отношениях. Если же вы его любите - то работа над собой пойдет на пользу вашим отношениям.
Реально заняться собой и измениться. Но не для кого-то, а для себя.