Як перемогти в собі любов до іншого одруженого
Я закохалася в іншого чоловіка, який є одружений. Сама заміжня і маю двох дітей. Постійно плачу, не можу їсти після зустрічі з ним. Допоможіть. Втратила радість життя. Відчуваю, що більше не зможу себе контролювати.
Вопрос от: ; Возраст: 32
нравится: 2 из 2

психолог онлайн
Любовь - это такое чувство, которое перебороть невозможно, можно только дать себе время и возможность пережить этот кризис и принять подходящее решение. А если обратиться к психологу - это произойдет быстрее и эффективнее. Обращайтесь за помощью, самостоятельно справиться будет трудно. К тому же причины Вашего состояния не только в любви к женатому. Предполагаю, есть и другие сложности.
психолог онлайн
Добрый день! А Вы давно замужем? Какие у Вас отношения с мужем? Чего Вам не хватает в семье, в Ваших взаимоотношениях? Вы выходили замуж по любви? Видите ли Вы возможность продолжения отношений с мужчиной, в которого влюбились? Он женат? Какие чувства испытывает к Вам? Как давно Вы знакомы?
психолог онлайн
Вы говорите, что влюбились в женатого мужчину. Как вы? О чем плачете? Дайте свободу своим чувствам.
Знайте вы не сами, мне понятна ваша боль.
Что вы контролируете? Может как раз ваша влюбленность и дает возможность притормозить в контроле? Чувство любовь-это то что нельзя контролировать. Прочувствуйте ту любовь. Что вам она дает?
консультация психолога
Доброго дня! А що зараз у стосунках з Вашим чоловіком? Чого Вам бракує в них?
Чого б Ви хотіли від цієї закоханості? У чому Ви не зможете себе контролювати?
психолог онлайн
Доброго дня.
Тут питання у тому, що з Вашою родиною, і що за стосунки у Вас з власним чоловіком. І з чим саме у Вас асоціюється цей інший? І чого саме Ви боїтесь, якщо "не зможете себе контролювати"?
Дополнение от автора
Я виходила заміж не по великому коханню. Скоріше,по симпатії. Відчуваю,що чоловік досі сильно мене кохає. А я вже кілька років помаленьку вмираю. Думала, будуть діти- буде легше. Але стало ще гірше. А коли зустріла іншого... Страшно. Прожила свої найкращі роки як у сні, постійно жертвуючи собою. Щоб хоч якось подавити почуття шукаю різні екстремальні заняття. Нові емоції допомагають хоч на деякий час забутися. Я думаю, що закохалася не взаємно. Хоча я ніколи йому не показувала своєї симпатії. Він одружений і мабуть щасливий.
психолог онлайн
А яка різниця по-Вашему між симпатією і великим коханням? Чого Вам не вистачає у стосунках з чоловіком? Чи обговорювали Ви з ним, що Вас не влаштовує, чого б Ви хотіли? Ви бачите, що продовження стосунків з іншим скоріше не буде. Навіщо ж себе травмувати? Чому Во вийшли заміж не через велике кохання, а через симпатію?
Дополнение от автора
Я знаю, що ніяких стосунків з іншим не буде. Як мені його забути пошвидше? Бо з кожним днем стає все важче це тримати в собі. А з чоловіком ми зовсім різні люди. Спільного в нас - це діти і проживання в одному приміщенні. Не раз говорила прямо, що мені не вистачає його уваги. Він погоджується, але ніяких змін. Дякую всім, хто відгукнувся.
консультация психолога
Ви говорите, що "прожили свої найкращі роки як у сні, постійно жертвуючи собою", а також що "нові емоції допомагають хоч на деякий час забутися". Того я припускаю, що навіть якщо Ви зробите надзусилля над собою і забудите того чоловіка, гармонії в Ваших особистих стосунках це Вам не принесе. Виберіть себе - знайдіть собі терапевта зараз і зверніться до нього, розберіться що Вас не задовільняє в Ваших теперішніх стосунках і чому Ви обираєте жертвувати собою в них. Пригнічуючи своі почуття, Ви пригнічуєте частину себе, тому залишатись активною допомагають лише сильні екстремальні почуття - як от закоханість в недоступного чоловіка. Всього хорошого Вам!
психолог онлайн
Вітаю Вас! У Вашій нинішній сімейній картині багато печалі, жалю, шкоди і як наслідок - депресії. І очевидна нестача адреналіну, яку Ви компенсуєте шляхом пошуку екстриму і закоханості в недоступного чоловіка. Але Ви тільки трішки привідкрили нам занавіску сцени, на якій розгортається ваше подружнє життя. Очевидно, що порадити Вам спосіб позбутися депресії в форматі цієї рубрики доволі складно, але оскільки саме Ви невдоволені стосунками, то і Ви маєте почати змінювати те, що можна змінити. Ви кажете про відсутність уваги з боку чоловіка, що саме маєте на увазі, у який спосіб Ви доносили чоловіку інформацію про свою потребу? Чи це єдина Ваша проблема у стосунках? купа питань... Але самостійно Вам зараз розубратися у всьому буде складно, тому раджу прийняти допомогу психолога. Звертайтеся, охоче попрацюю з Вами.
психолог онлайн
Оце і відповідь на Ваше питання. Закохатись у іншого одруженого чоловіка це і є одне з таких "екстремальних занять". А причина саме в тому, що Ви живете не своє життя. Бо, здається, геть погано розумієте свої бажання і мрії. І, як виходить, справа тут зовсім не в чоловікові - це Ваша особиста прірва. Тож не скажу чогось нового: знайдіть собі психолога для дослідження себе і того місця, де Ви себе загубили.Життя може бути геть іншим, але для цього доведеться діяти.