Емоційно холодний чоловік
Добрий день! Я одружена 13 років, при сварках я завжди перша йду на примирення з чоловіком він просто не бачить своєї помилки і не визнає. Сварки в основному через обман з його сторони або ревнощі з моєї.Він спілкується з своїми бувшими жінками , але справа в тому , що він це скривпє від мене. Недавно натрапила на статтю про емоціцно холодних чоловіків, мій повністю підходить під їх опис.Надайте, будь ласка, рекомендації як себе поводити з емоційно холодним чоловіком і чи можна його розтопити )?
Вопрос от: ; Возраст: 35

психолог онлайн
Здравствуйте, Лора!
К сожалению нет общих рекомендаций, которые подойдут всем, это процесс индивидуальный. Для вас же, мне видится, главный вопрос в том, зачем вам находиться в отношениях с мужчиной, который вас обманывает, общается со своими бывшими, не признает своих ошибок? К вам же вопросы- как вам живется с ним, делает ли он что-то для ваших отношений,для вас, готовы ли вы сами меняться и готовы ли вы к тому, что он может не захотеть меняться? В чем еще заключается его эмоциональная холодность?
Со всем этим можно приходить к психологу и разбираться.
Дополнение от автора
Я могу сказать что чувствую что он меня любит и не хочет потерять , я вижу что он очень любит наших детей но не умеет ето сказать и показать, его воспитывала одна мама без отца в духе " что он мужчина и мужчины не плачут ", если у нас ссора он закрывается и ничего не говорит совсем. Я люблю его , дети его любят , я просто хочу создать нормальную семью но етим занимаюсь только я ((( для мужа и так нормальная семья (
консультация психолога
Здравствуйте, Лора! В Вашей ситуации, важно желание супруга изменяться. Без этого ничего не получиться. Удачи.
психолог онлайн
Доброго дня. Скоріш за все у вас різні уявлення про сімю і про роль кожного з вас у ній. Загалом виходить логічно, що якщо щось не влаштовує вас, то ви і повинні щось змінювати. Чоловік просто не бачить причин через які ви турбуєтеся. В першу чергу пробуйте проговорювати все що вас турбує чоловікові, чому вас це хвилює, які ви думаєте це матиме наслідки для вашої сім'ї і тд. Чоловік приховує своє спілкування з колишніми тому що знає,що ви ревнуватимете, а от навіщо він з ними спілкується питайте в нього напряму.
Якщо не можете змінити ситуацію потрібно змінювати ставлення до неї. Ну і 13 років це вже не малий термін. Чому саме зараз вас це почало хвилювати. Можливо відбулися якісь зміни?
психолог онлайн
Возможно вам хочется сейчас больше близости, а мужу подходит бОльшая дистанция.ВЫ тревожитесь, что он может общаться с другими женщинами, из-за этого хотите больше внимания, подтверждений любви. Как устроена ваша жизнь, почему возникло отдаление или перестала устраивать прежняя дистанция, каков ваш вклад в это? На эти вопросы можно отвечать, чтобы больше понимать что происходит. Лучший вариант семейная терапия, но если муж не заинтересован, можно разбираться вам.
Дополнение от автора
Він з ними спілкується бо не вбачає в цьому нічого поганого, я теж не бачу в цьому нічого поганого, але як бачу що він це все ховає за сімома замками, тоді починаються закрадатись сумніви чи все там так безобідно ( після розмови з ним чому він такий холодний я дізналась що всі його дівчата його кидали, тому він зараз боїться показати свою любов, щоб його знову не кинули. Це питання появилось давно я просто довгий час думала що чоловік має щось міняти, потім почала міняти все сама, своє ставлення до чоловіка, до сім'ї я думала він буде цьому сприяти, але з його сторони я побачила що він почав мені трошки більше довірятись і все!!!!! А мені хочеться бути для нього і другом і коханою жінкою! Щоб між нами не було брехні і секретів! Може я забагато хочу?