Я дуже багато собі внушаю
Добрий вечір,поможіть ! Останім часом я дуже собі внушаю,як з хворобами так і реальністю,років 2 тому дуже були дипресії,і незнаю чому зараз я жити нормально не можу ,доводить аж до сліз цей страх! До того я внушала але старалась себе заспокоювати,а вчора прийшовши з роботи,я говорила з хлоцем і сама не розумію чи я в цей момент навнушала що мені погано чи дійсно мені стало зле! А і в мене ВСД !! А як саме зле це почуття нереальності,тоість на пару хв я нерозуміла що робиться,і мені здавалось що все навколо як у ві сні ,до мене мій хлопець говорив а в мене було таке відчуття що його біля мене немає!!Я лягла спати але дуже внушала собі різне ,думала що з розуму схожу !!! Зранку думала краще буде,і було але коли згадувала стаавало погано! Коли була чимось занята не думала , ввечері прийшла додому і почала знову думати про це що я в нереальності,навіть не хотіла говорити з хлопцем так як мені здавалось що його нема , при тому що він сидів біля мене !! Будь ласка скажіть що це і як не внушати собі !! Сама розумію що я в реальності але нічого не можу зробити !Дякую
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Доброго часу доби! Внушати - це заставляти себе у щось повірити, чого конкретно це стосується? І кілька запитань: коли почалося "почуття нереальності"? В які моменти воно виникає, окрім спілкування з хлопцем? Що стало причинами депресій два роки тому? Ви зараз пишете вже про це, а не знаходитесь в тому стані.
Дополнение от автора
Почуття були і раніше ,але я не звертала уваги,а от вчора мені стало погано і воно мене настрашило!! Я не можу обяснити ,коли воно виникає,мені здається коли я про це згадую!
Причинами сварки з колишнім хлопцем,дуже були сварки до великих депресій !!
Зараз сама дома то мені краще ,а от коли був хлопець він старався мене заспокоїти ,але мені здавалось що я як у ві сні , він говорив а я думала що мене тут нема !! Якось так,сама пишу і думаю наскільки це смішно,але цей стан мене приводить до сліз!
психолог онлайн
Але Ви зараз згадуєте, і воно не виникає! Коли Ви думали, що Вас нема, хто про це думав?
Дополнение от автора
ой тут дуже заплутано все )) я навіть лежу і думаю і мені все в середині обертається!! Я сама розумію що все внушаю я але нічого не можу зробити ,порадьте щось
психолог онлайн
Заплутано, але Ваші думки про те, що Вас немає - це все одно Ваші думки, і тим самим Ви починаєте розуміти, що Ви якраз є!
Але ці стани не відбуваються самі собою, і, що дуже цікаво, коли Ви не наодинці, а з хлопцем. Коли будете готові, запрошую попрацювати індивідуально. Ці речі відбуваються у Вас в мисленні, і Ви можете наблизитись до причини цих станів тільки через своє ж мислення.
Дополнение от автора
ви маєте на увазі ,що почуття нереальності це все в моїй голові? Точніше все добре просто я багато думаю?
скажіть в 2 словах будь ласка як не внушати і не думати ????
Дякую вам
психолог онлайн
Внушати і думати - це дві різні речі. Я пропоную Вам розділити ці поняття і спробувати зрозуміти, де Ви просто думаєте про те, що з Вами відбувається - і там нема тих станів і не стає "погано", і там де ви себе заставляєте про щось думати, саме заставляєте - і воно стає для Вас дійсно поганим, вже фізично, на тілесному рівні. Але далі Ви знову виходите в стан, де ви можете подумати, тобто помислити, і кажете - це "почуття нереальності". Почуття - це дійсно те, що у Вас в мисленні.
психолог онлайн
Здравствуйте!
То, что с вами происходит, очень похоже на панические атаки. Однажды испытав такое состояние, мозг запоминает его, и при наличие схожих условий (рядом с парнем), может возникать снова, как бы помимо воли. Попробуйте вывести себя из этого трансового состояния любыми физическими упражнениями- можно, например, встать попрыгать, или поприседать. Желательно такое проделать несколько раз именно в присутствие этого парня, чтобы нейтрализовать панические атаки. Удачи!