У дружини було багато мужчин
Ми з дружиною почали зустрічатись ще в університеті. Зустрічались 4 роки і в шлюбі 20, ми однолітки. На початку вона мені розказала про всіх своїх сексуальних партнерів до початку наших відносин - їх було 10 ( не забагато?). Я цю інформацію прийняв. Одружився, але це не давало мені спокою все спільне життя, хоча прямо і не впливало на нього. Дружина сиділа і сидить вдома, займається собою і дітьми. Домашньої роботи робить мало - є домогосподарка. Але недавно я знайшов і прочитав її підлітковий щоденник ( в період її дошлюбної сексуальної активності) і тепер мені це не дає спокою. Там було підтвердження про саме 10 партнерів, але окрім того є ще якийсь список і вона з 14 років то з кимось спала, то просто цілувалась, то задовольняла іншими способами. Тобто хлопців було біля 30, але саме сексуальних 10. Окрім того там виявилось, що через місяць після початку наших відносин умнеї був секс з іншим. Я дружині це все розказав, що я все життя про це скрито думав, сказав що вона жінка легкої поведінки у грубій формі і у нас тепер періодично сильні сварки. Найгірше те, що я розумію, що нічого вже не зміниш, що я одружився на бл...ді, розводитись мені ліньки, коханки не маю, але з голови це все не виходить. Я постійно її контролюю, ще жодного разу не зловив на зраді, але маю сильні підозри. Якщо б я зловив - то однозначно б розвіявся. Питання - як з цим жити? І чи варто залишатись в шлюбі? Жінка сексуально мене задовільняє на 100%, але деколи дивитись на неї не хочу. Розумію, що шлюб - це насам перед повага, а я її зневажаю! І то дуже сильно.
Вопрос от: ; Возраст: 42

психолог онлайн
Добрый день.
Не пишите ли Вы случайно повторно ту же тему?
психолог онлайн
Виктория Константиновна Железова
Добрый день, 20 лет вы накручивали осознанно и не осознанно относительно верности и порядочности жены. 20 лет у вас не было ни поводов, не подтверждений этого. Почему вас так беспокоит прошлое? Как это касается именно вас (имеется ввиду как это относится к вашему сексуальному опыту до брака и во время брака)?
Рассмотрите возможность обратиться к специалисту, на индивидуальную или парную(вместе с супругой) работу. Пока не удастся отпустить прошлое - будет сложно наладить отношения с супругой.
психолог онлайн
Ваша відкритість та сміливість написати тут про свої переживання викликають повагу. Схоже у Вас непростий період зараз і Ви проживаєте можливо, кризу середнього віку та кризу в шлюбі - простими порадами одним коментарем тут не розберешся, тому варто подумати про професійну підтримку і пошукати додаткові опори саме в цей період. Почніть з того, що 1. спробуйте побачити не лише мінуси, але й плюси у ваших стосунках - що саме скріплює 24 роки разом? 2. Чи комфортно Вам безкінечно контролювати всі процеси? Чи не забирає це всі сили, час та енергію, яку можна направити щоб радіти буденним радощам? 3. Від чого Ви отримуєте в житті задоволення і чи живете так, як хочете? Що насправді Ви хочете? Як все мало б бути на Вашу думку? 4. Зневага до дружини - це осуд вчинків 30 річної давності чи осуд самого себе за неправильне рішення 24 роки тому? Цих питань набагато більше і відповіді знаходити Вам.
Дополнение от автора
Дякую за швидкі відповіді.
#Вікторія Железова - ні, проблема моя, пишу вперше
#Віталій Байрак
- Почему вас так беспокоит прошлое? - не хочеться бути невдахою з вибором дружини
- Как это касается именно вас (имеется ввиду как это относится к вашему сексуальному опыту до брака и во время брака)? - не знаю, напряму, напевно, ніяк. Окрім того, що такого досвіду я не мав. Єдине - що почали ми зустрічатись в результаті сексу, а не навпаки.
#Ольга Томченко
- 1. спробуйте побачити не лише мінуси, але й плюси у ваших стосунках - що саме скріплює 24 роки разом? - діти, дім, спільно нажите майно, секс
2. Чи комфортно Вам безкінечно контролювати всі процеси? - я так живу, і наразі мені не комфортно без контролю - хоча так - часу це займає надто багато
3. Від чого Ви отримуєте в житті задоволення і чи живете так, як хочете? Що насправді Ви хочете? Як все мало б бути на Вашу думку? - живу все ж так як хочу, добре живу. Чого я хочу від цієї ситуації - ну як мінімум жінку не з таким "приданим" (коли вибирав - знав - але зараз це вже не має значення. І як мало би бути - не знаю. Якби знав - то я б не опинився у цій ситуації, яка зараз діється зі мною.
4. Зневага до дружини - це осуд вчинків 30 річної давності чи осуд самого себе за неправильне рішення 24 роки тому? Це і те, і те. З першого дня шлюбу мене це питання не відпускало - звичайно так гостро воно не стояло, як зараз, але при натягнутих ситуаціях, сварках, образах у мене завжди перед очима була картина цього всього.
психолог онлайн
Услышала Вас.
". Окрім того, що такого досвіду я не мав. Єдине - що почали ми зустрічатись в результаті сексу, а не навпаки."- Вы хотели бы себе такой же опыт как у нее?
Далее,я читаю,что "секс " для Вас очень важен в жизни..почему такой акцент падает на него?
" Чого я хочу від цієї ситуації - ну як мінімум жінку не з таким "приданим" "- если это окончательно,то и решение очевидно.Чего Вы хотите от нас?
"Зневага до дружини"- если Вы это не проработаете ,то лучше расстаться,чтобы не вредить друг другу..
В итоге,настоятельно Вам лично рекомендую к психологу,чтобы расставить для себя точки над "і" и решить нерешенные вопросы для самого себя..
Успехов Вам!
Дополнение от автора
Дякую Вікторія за відповідь і рекомендацію.
психолог онлайн
Доброго утро, бывают ли люди без греха, без скелетов в шкафу? Выходит, что все вокруг лузеры в выборе партнёров. У меня создалось такое впечатление, что все эти годы образ жены был вами идеализирован, возможно это как-то взаимосвязано с образом вашей мамы. Теперь, когда вы узнали о не идеальности этого образа - возник диссонанс. Согласен с коллегой, обратитесь к специалисту. Удачи вам и благополучия семьи!