алкоголізм
Добрий день. У мене є хлопець з яким я зустрічаюсь 1 рік йому 22. Спочатку було все добре, але потім через декілька місяців він почав випивати, це могло бути раз у два тижні але затягатися по 2-3 дні. Він обідцяє мені що не буде більше, але всеодно не стримує своєї обідцянки. Він говорить мені що п*є через те що у нього сварки зімною, що я схиблена на тому що він п*є і постійно йому читаю моралі. У на іде до весілля і у майбутньому я боююсь щоб він не пив, у мене страх цього щоб мій чоловік не був алкоголіком, тому що у мене тато любить випивати, і ці постійні сварки, бійки. Я розумію що я так не хочу , я хочу чогось кращого, тому я постійно своєму хлопцеві кажу щоб він не пив. Ось ці останні дні в нас було все чудово і вчора він взяв напився, і на другий день зранку він також напився. Я запитала навіщо він так робить, він відповів що просто так. Сказав що буде пити далі коли схоче щоб я йому не вказувала. Він каже що любить мене не може без мене. Але коли я прошу не пити його він мене не хоче послухати. А розійтись з ним я не можу тому що люблю, нагадуюсь щасливі моменти разом з ним, лиш єдиний недостаток це те що він п*є, він не має міри. Я з ним говорила по душам розказувала, що мені це не подобається, що він робить мені боляче,але він всеодно не розуміє. Як ви думаєте, я себе накручую через те що в мене така ситуація в сім*ї? чи він справді зміниться коли одружиться, чи то він ще молодий і йому подобається такий стиль життя, а стане старший і він зіміниться?
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Татьяна Юхно
Леся Кузьменко
Доброго вечора, Юля! Алкоголізм - це хронічна хвороба, яку дуже складно вилікувати. Вже зараз, у Вашого хлопця спостерігаються ознаки алкогольної залежності. Це сумно і прикро, але з часом ця залежність буде посилюватися. Ви виросли в сім'ї, де батько п'є, тому у Вас є схильність до співзалежності( це емоційна залежність від хворого алкоголізмом). Ви вибрали хлопця, який п'є, і вірете, що зможете його змінити. На жаль, це не так. Якщо він сам не захоче кинути пити і не визнає своєї хвороби - Ви нічого не зможете вдіяти. Зараз Ви намагаєтесь врятувати хлопця, але ця класична гра в виховання і спасіння у залежних сім'ях не призводить до бажаного результату. Алкоголізм нікуди не подінеться. Якщо хлопець не бажає вирішувати проблему, звертайтеся за інформацією і допомогою самостійно до фахівців, що працюють з алкогольною залежністю.
психолог онлайн
Юля, здравствуйте. Вы пишете "у мене страх цього щоб мій чоловік не був алкоголіком, тому що у мене тато любить випивати, і ці постійні сварки, бійки." Этот страх сидит глубоко в подсознании и "прописан", запечатлен на телесном, гормональном уровне. Другими словами, Вы в поле "звучите", фоните этим страхом и он притянул к Вам парня, чтобы Вы вспомнили о своем страхе, начали проживать его, работать со своей травмированностью в родительской семье, освобождая своё тело от этого энергетического следа. Когда Вы исцелитесь, то начнёте "звучать" по-другому, притягивать других парней, и это может быть очень красивая и совсем другая история. Моя рекомендация: не торопитесь с замужеством и пройдите курс психотерапии.
Мы никогда не поможем себе, пытаясь менять и переделывать других и совершая таким образом насилие над ними, но мы можем помочь себе напрямую, и на эти действия нужно гораздо меньше усилий, и отдача, польза точно будет, и будет достойной.
психолог онлайн
Юлія, добрий ранок! Хлопець після одруженя не кине пити! У Вас все йде до того, що Ви повторите той життєвий сценарій, який проживають Ваші батьки? Хочете Ви цього? Якщо ні, то: 1) прочитайте на цьому сайті я опубліковала статтю про співзалежність; 2) Веллер " Витрезвитель" - прочитайте це оповідання, ви зрозумієте, як можно "вилікувати" залежного; 3) Подивіться в інтернеті, де є у Вашому місті безкоштовні групи допомоги співзалежним Ал-Ланон і ЙДІТЬ ТУДИ!!!!!!!!!!!!!!!!; 4) хлопця залиште на деякий час, якщо Ви його любите і бажаєте йому добра. Своєю поведінкою Ви підтримуєте його пияцтво і тільки сприяєте хворобі. Зараз Вам треба зайнятись собою і "лікуватися" від співзалежності; 5) якщо є можливість, йдіть ще і на індивідуальну психотерапію. Від Вас зараз залежить, як складеться Ваше подальше життя - або як у батьків, або у здорових стосунках. Удачі Вам!
Дополнение от автора
Я вирішила його налякати і розійшлась з ним. Я боюсь, що він не зрозуміє своїх помилок і не повернеться до мене(. Коли я сказала йому що ми розходимя через те що він п*є, він сказав що може це на краще, що можливо я найду собі кращого хлопця. Що це означає?
психолог онлайн
Це означає, що він Вами маніпулює. Вище написала, що Вам робити. Сказали, і йдіть на Ал- Ланон.
психолог онлайн
На мой взгляд, это означает, что парень готов расстаться с Вами, потерять ваши отношения и остаться со своей пагубной привычкой. Видя как Вы страдаете от его пьянства, он вполне искренне может считать, что для Вас это решение к лучшему. И ему никто не будет читать морали и указывать. Интересно, что Вы пишете, что сначала всё было хорошо, а спустя несколько месяцев парень начал пить. Как Вы думаете почему и как Вы этому могли способствовать?
Дополнение от автора
Я думаю що в мене характер поганий, я дуже кричала на нього намагалася в ньому щось поміняти . І він через те почав пити. Ми колись уже зустрічались і він пив, а зараз я йому дала другий шанс, тому що він казав що змінився, і він справді змінився став менше пити ніж колись, але всеодно навіть як все добре він шукає приводу би випити. Я з ним розсталась і він уже 4 дні підряд п*є без перестанку, каже що я його покинула і йому нічо більше не лишається як пити, що дома і на роботі в него негаразди. Я думала він попросить в мене пробачення і більше не буде пити, а він далі говорить що п*є з горя, він навіть не намагається мене повернути. Мені жаль його я боюсь що він без мене сп*ється, я хочу з ним зустрічатись, але не хочу щоб він пив. Ну він не дуже часто п*є 1 раз у два тижні, але може затягнутись по 2 дні. В наш час хлопці його віку також п*ють, можливо йому з віком пройде?
Дополнение от автора
+ я йому сказала що якщо він не буде пити то ми будемо разом, він сказав що він може деякий час стримуватись а потом десь зірветься. Він говорить що він баче що я плачу, я того не заслуговою, він не хоче щоб я плакала. Каже мені що він буде пити всеодно
психолог онлайн
Добрий день! Вірю, що Ввм важко, йдіть на Ал- Ланон. Все, щоб Ви зараз не зробили і не сказали, буде погано до Вас і до нього.що пишуть психологи, Ви не чуєте. Саме так протікає спів залежність, це не означає, що у Вас поганий характер. Пити він буде і
З Вами і без Вас. До Вас він теж пив, так що Ви тут ніпричому!
психолог онлайн
"Каже мені що він буде пити всеодно" - он говорит Вам правду, как есть. Представьте какие перспективы Вас ждут...
Как Вы думаете, почему из всех парней Вы выбрали пьющего?
Как у Вас с самооценкой и самоценностью?
психолог онлайн
Є різниця між тим, щоб іноді трохи випити та алкогольною залежністю. У хлопця саме залежність, яку вже складно контролювати. Нажаль, Ви поки що не готові це усвідомити. А також те, що немає Вашої провини в тому, що хлопець п'є. Це його вибір та відповідальність.
Дополнение от автора
На мою думку в мене адекватна самооцінка
Дополнение от автора
я його вибрала тому, що він добре до мене відноситься, любить мене , веселий дуже, такий собі хлопець-хуліган) не знаю чомусь мені такі подобаються.
психолог онлайн
Якщо у Вас все добре, чому звернулись до психологів?
психолог онлайн
Да, похоже на внутренний конфликт, который может забирать много сил и выматывать.
Дополнение от автора
Я звернулась сюди тому що незнала що мені робити з його поганою звичкою яка портить наші стосунки.
психолог онлайн
Надеюсь, после всего вышесказанного Вы понимаете серьезность заболевания парня. И эта болезнь не лечится без его желания. Цените свою энергию, силы и перенаправьте их с парня на себя. На исцеление Вашей созависимости может потребоваться год-полтора качественной психотерапии. Займитесь сначала собой, и Ваша жизнь, отношения, окружение начнут понемногу меняться в лучшую сторону.
психолог онлайн
Добрий ранок! З його поганою звичкою Ви нічого не може е зробити, тільки він сам, якщо схоче, може все змінити. Він просив Вас допомогти йому? . Чи є у Вас погані звички? Якщо хтось буде Вас примушувати їх змінити, буде Вам « допомогати» у цьому без Вашого дозволу, як Ви будете реагувати? Дуже співчуваю Вам, розумію, що Ви хочете йому допомогти, що Ви кохаєте, але Вам не вдастся це зробити, якщо Ви не залишите його і не займетесь собою... вище , що робити написала. Вірю, що у Вас все буде добре!