Як повернути чоловіка після зради дружини
Я зрадила чоловіку в стані алкогольного сп'яніння з його другом. Я нічого не пам'ятаю. Чоловік все бачив, бо ми разом ночували в друга. Пройшло вже 2 тижні. Чоловік жив зі мною але не дозволяв торкатись до себе. Тепер поїхав закордон ( поїздка була запланована). І казав, що незнає чи вернеться. Потім в нього були думки, що ми будемо разом, він сам мені це казав. Але думка могла мінятись на протележну по декілька разів. Потім він вирішив, що мусить бути причина, і значить що він мене не задовільняє, і що в мене не було оргазмів. Що я симулюю. Я ніколи про це не задумувалася. Мені просто добре і все.І мене все влаштовувало в сексі. Я йому так і сказала. Він тепер думає, що оргазмів не було, і взагалі я нічого не відчуваю під час сексу з ним. Після цього в нього думка тільки про те, що він не зможе мене пробачити. І він каже, що він б забув, якби не бачив зраду своїми очима. Ми домовились, що він за 3 тижні приїде, і він буде зі мною 1 місяць. Ми будемо жити як подружня пара в усіх сенсах. І якщо він мене не зможе пробачити, то він піде. І щоб без істерик і благань з моєї сторони. Як мені прожити цей місяць, щоб його повернути, що мені робити??? Що казати??? Допоможіть врятувати мою сім'ю, благаю! Одружені 1,5 роки. До того 9 років зустрічалися (нічого такого за той час не було, навіть думок про зраду в мене не було).
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Добрый вечер, вы все ему уже сказали, что могли сказать. Вы хотите быть с ним, вы извинились и обсудили вопрос, теперь все зависит от него.
Показывайте мужу, что вы его любите и жалеете о совершенном, только не нужно уходить в тотальную вину, пресекайте разговоры про имитирование оргазмов ( если вы этого не делаете) . Ведите себя с достоинством, паданье на колени, заламывание рук и прочие истерики только усугубят ситуацию и укрепят его в вашей вине. Ему сейчас плохо и это его право злится на вас и не хотеть видеть. И за ним сейчас решение остаться или нет. Стоит так же лбговорить тот факт, что если он решит остаться, никаких воспоминаний и «тыканья» вас носом в произошедшее не будет.
Вам тоже тяжело, но от ошибок никто не застрахован, я желаю вам пережить этот не приятный опыт и двигаться дальше.
психолог онлайн
Добрий ранок! Нажаль того, що сталося, не змінеш. Але ми всі робимо іноді дурниці. Треба час, щоб рана загоїлась. У Вашого чоловіка є до Вас почуття, Він хоче пробачити, шукає причини того, що сталося і в собі. "Ми будемо жити як подружня пара в усіх сенсах. І якщо він мене не зможе пробачити, то він піде. І щоб без істерик і благань з моєї сторони. Як мені прожити цей місяць, щоб його повернути, що мені робити??? Що казати??? " Живіть так як підказує Вам серце, Ви вибачились - цього достатньо. Поважайте себе і поважайте чоловіка, якщо Ви будете плакати і благати, до чого це призведе? Чи є у Вас можливість отримувати підтримку у близьких, попрацювати з психологом?
психолог онлайн
Доброго дня. Спробуйте поставити себе на місце чоловіка. Що б ви відчували якби таке побачили, що вам допомогло б про це забути?
Поводьтеся природньо, надмірна увага, постійні вибачення лише нагадуватимуть, що у вас не все гаразд.
Будьте готові до вибору чоловіка.
Це дуже непростий час для сім'ї і важко як вам так, і чоловіку. Для нього це привід засумніватися у своїй спроможності як чоловіка, а це доволі болюча тема.
Було б добре якби ви звернулися до сімейного психотерапевта.
психолог онлайн
Если у вас двоих есть желание сохранить отношения, то лучшим вариантом была бы работа с семейным терапевтом. Чтобы разобраться в ваших отношениях - что с ними не так, раз случилась такая ситуация, что вы друг другу не договариваете и делаете вид, что все хорошо, но по факту похоже, что есть проблемы и вы их не обсуждаете.
Что касается, что вам говорить, то с одной стороны вы извинились и сказали, что хотите быть вместе, и этого достаточно, а с другой стороны, что бы вы не сказали, вашему мужу больно, обидно и тяжело. Вы не можете ничего с этим сделать. Это кризисный момент, который либо вы при обоюдном желании переживете, либо нет. Желание, как я понимаю, есть. Чтобы простить вас, вашему мужу нужно понимать причины, что происходит в ваших отношениях, как вы их строите. Вам тоже важно разобраться, что стоит за вашей изменой и тем, что вас не остановило даже наличие мужа в том же доме. Только разобравшись в этом, у вас есть шанс начать все заново. Но это работа длительная и никак не месяц.
психолог онлайн
Доброго дня!
У мене Ваш лист викликав багато запитань:
Чи точно була ця зрада? Ви балакали з тим другом чоловіка, як він коментує ситуацію?
Яким чином Ваш чоловік, будучи, певно, тверезіше, дозволив Вам напитися до такого стану? Чому він нічого не вдіяв, коли побачив Ваші залицянні до свого друга?
Також, Ви маєте усвідомлювати, що ви не винуваті на 100%, бо у цій ситуації так чи інакше задіяно крім Вас ще дві особи - чоловік і друг чоловіка.
Що точно не потрібно робити - ставити себе "нижче" чоловіка, принижуватись. Вам варто знайти , де саме в Ваших відносинах "прогалина", для цього не зайвою буде робота із спеціалістом.
Також, як варіант, можете спробувати не вертати стосунки різко, а ніби "позустрічатись".
Дополнение от автора
Дякую за всім за відповідь. Татьяна Дмитриевна Рощина, з близьких ніхто незнає. До психолога чоловік йти не хоче.
Татьяна Николаевна Варвянская, з другом ми не говорили. Чоловік ляг скоріше спати, а я з жінкою друга ще сиділи говорили і випивали ( в тій кімнаті, що був мій чоловік). Друг пішов спати в іншу кімнату. Як мені потім розповів мій чоловік, що жінка друга почала до мене приставати, ія к там далі було і чого прийшов друг я незнаю. Все відбувалося в метрі від мого чоловіка. Коли це все сталося, жінка друга почала приставати до мого чоловіка, але він не зміг навіть після того що побачив мене зрадити. Я нічого не пам'ятаю. І як це сталося, уявлення немаю
психолог онлайн
anjyjyta, з того, що Ви описуєте, можна зробити висновок, що Ваш чоловік приліг спати, але не спав, а дивився на те, що відбувається і був досить тверезим, отже він бачив як почався увесь цей процес. Логічне питання, - чого він, коли побачив до чого все йде, нічого не заподіяв, не вивів Вас звідти? Можна ж було сісти в таксі і піти спати вдома?
Як на мене, дуже заплутана ситуація, і є питання до Вашого чоловіка і цієї подружньої пари.
Чи можете Ви побалакати з цими друзями окремо і розпитати в них як усе було?
Перш ніж винуватити себе, розберіться ретельніше з цією ситуацією.
психолог онлайн
Что-то стало не по себе немного от описанной вами ситуации. Была еще и жена друга, и муж ваш был рядом и наблюдал молча. А точно ли там был секс, еще и по вашей доброй воле?
Я бы попробовала расспросить друзей .что произошло. Если они, конечно, внятно и правдиво расскажут.
А вы всегда так реагируете на алкоголь, что ничего не помните?
Дополнение от автора
Валентина Михайловна Жемчужникова, мені соромно і противно з ними говорити. Чоловік проснувся від шуму який був, і просто вийшов з квартири. Він не спостерігав за цим. Я не розумію, як я могла нічого не розуміти? Як я могла просто далі робити, що робила? Це другий раз що я нічого не памятаю. Перший раз був десь 6 років назад, після 2-х коктелів. Але тоді зі мною був чоловік, ( на той час ще мій хлопець), і він все контролював. А цей раз він спав, а коли проснувся вже було пізно...
психолог онлайн
Ви знаєте, у Вашій історії одне до одного не в'яжеться. Якщо Ваш чоловік заснув і проснувся вже під час Вашого статевого акту, звідки Ви знаєте про те, що спочатку до Вас почала залицятися дружина друга, а потім вона і до Вашого чоловіка залицялася? Якщо він так раптово прокинувся і пішов, то коли б він усе це встиг роздивитися?
І раніше в тексті у Вас є вказівка на те, що він все-таки даний процес спостерігав.
Скільки Ви випили? Чи знає Ваш чоловік, що у Вас така реакція на алкоголь? З якого моменту Ви нічого не пам'ятаєте?
Моя особиста суб'єктивна думка, що попри сором, було б таки добре побалакати з цими друзями.
психолог онлайн
Вы пишите, что выпили и ничего не помните - это 2й раз. остальное время вы не пьете или реакция другая и все нормально?
Что касается самой ситуации, то совсем ничего не понятно. То муж видел и простить не может, то сразу вышел. И откуда вы вообще взяли, что был секс и вы соглашались на приставания?
И почему муж не отреагировал на ваше состояние и оставил вас, как ни в чем не бывало?
Я бы таки поговорила с друзьями, чтобы попытаться восстановить события того вечера.
Откуда муж взял, что вы переспали с его другом? А где была жена этого друга?
Стыд стыдом, но жить в неизвестности и непонимании, что произошло, это очень сложно
психолог онлайн
Хм. Справді дуже дивна історія. І щось в ній насторожує та заставляє задуматися чи все так однозначно як написали ви чи розповів вам чоловік. Спершу проясніть ситуацію повністю, щоб для себе висновки зробити і вже тоді вирішувати як себе поводити
Дополнение от автора
Зараз ситуація ще гірша. Спочатку чоловік ще думав, над тим щоб спробувати, в нього були думки про те, що ми можеш бути разом. Тепер говорить, що він мене не побачить,шукай іншого. Я приїду на 2 тижні додому, але це нічого не змінить. Я все вирішив. Якщо зрадила раз то так буде і далі. Каже, що десь поїде і ніхто не буде знати де він. Що він пропажа. Що він нікому не потрібний, навіть собі. Що все майно Лишаю мені, а йому нічого не треба. Він в депресії. І я незнаю, як йому допомогти. Пропонувала народити дитину, каже, що не хоче дітей взагалі ( не хоче, щоб хтось мав його характер, і вірить, що діти можуть бути схожі на його друга). Я незнаю як йому допомогти. Незнаю як повернути його. Я розумію, що він би мав якось витиснути свій гнів, кричати чи говорити про це. А він тільки пише повідомлення. Як допомогти йому виплеснути гнів? Чи потрібно говорити з його другом, щоб вони поговорили між собою? Чи це тільки зашкодить?
психолог онлайн
Добрий ранок! А раніше між Вами і чоловіком були непразуміння чи це вперше? Якась заплутана історія, у якій пристрасті підігріваються штучно. Це стосунки не двох дорослих людей, а небезпечні дитячи ігри...
Дополнение от автора
В нас за 10 років було декілька (3-4), що можна сказати більш менш серйозні сварки. В більшості випадків, через мене. Бо я колись старалась контролювати його і по 10 разів дзвонити. Остання сварка була десь 2 роки тому, бо я читала історію його браузера і на цьому ґрунті почала сварка. Ми тоді не говорили місяць. А так рідко незначні побутові розбіжності. А і ще я час від часу говорю, щоб він не курив, він це робив рідко. Але казав, що не курить і мене бісило, що він мені брехав. Через це теж були дрібні сварки
психолог онлайн
Те, як Ви описуєте поведінку свого чоловіка зараз, - це дуже схоже не на образу, а як раз на почуття провини. Є варіант, що він під ширмою образи на Вас він маскує своє почуття провини. Але, звісно, це все припущення.
Також, з Вашого тексту зрозуміло, що у сварках і порозуміннях було звинувачено Вас і Ви з цим мирилися. Але чого Ви дзвонили, перевіряли, недовіряли? Були якісь причини так робити?
В будь-якому разі, розібрати таку заплутану історію заочно практично неможливо.
психолог онлайн
цитата:
Я розумію, що він би мав якось витиснути свій гнів, кричати чи говорити про це. А він тільки пише повідомлення. Як допомогти йому виплеснути гнів?
А где ваш гнев? Из того, как вы описываете ситуацию, то еще большой вопрос, кто виноват.
цитата:
Пропонувала народити дитину, каже, що не хоче дітей взагалі
Вы планируете ребенком привязать мужа?
цитата:
Вранье, недоверие, контроль, неумение обсуждать и решать спорные вопросы, а скорее избегание проблемы. У вас немало накопилось за эти годы. Вам нравятся такие отношения?
Ваш муж, похоже, хочет решить проблему привычным путем - убежать. Хочется ли вам всю жизнь бегать за ним и быть во всем виноватой?
Дополнение от автора
Я люблю його. І хочу бути з ним. Він чудова людина. І я думаю, що конфлікти є в кожній сім'ї. В чому питання хто винен? Винна я. Тому, що мені не потрібно було вживати алкоголь і все. І ніколи б не було такої проблеми. Я загнала його в страшну депресію, він каже, що жити не хоче. Я думала, що з появою дитини появиться якись сенс для нього
психолог онлайн
Ви знаходитеся в ілюзії, і я розумію, що Вам зараз дійсно важко. Але Ваші стосунки з чоловіком занадто заплутані, і я припускаю, що тут справа взагалі не в цій ситуації із алкоголем і зрадою, яка мені особисто видається дуже підозрілою.
Що Ви зробили, щоб розібратися з цим? Поговорили з тими друзями? Чому Ви так беззаперечно вірите чоловікові, коли він переклав на Вас провину?
Так, конфлікти є в кожній родині, але в одній ситуації люди чують один одного або прикладають до цього зусиль, і суперечки вирішуютьсяя, а в іншій, - це квиток в один кінець.
У будь-якому разі на почутті провини далеко не поїдеш. За депресію чоловіка Ви не відповідаєте. Розбиріться для початку з собою і своїми відчуттями.