Просто нічого не хочеться...
Зіткнувся з проблемою ,що мені просто не хочетьсся нічого в тому житті... багато друзів часто кличуть кудись погуляти, розвіятись, інколи ходжу з ними але в більшості випадків відмовляюсь... не знаю, через що саме це, ніби немає ніяких проблем... просто складається враження що я не живу, а просто існую...Буває перед сном хочеться щось змінити, але зранку таке бажання пропадає..Суті проблеми я тут так і не написав , можливо вся суть в тому що мене не влаштовує моє *теперішнє*. .. Є якісь мрії але по просту не хочеться поки що починати щось робити, постійно відкладаю все на потім... в результаті інколи *забиваю* на навчання, друзів, родину... Більшість свого часу проводжу з гаджетами, переглядаю фільми, граю в онлайн ігри і скаржусь постійно на себе через це. Не знаю навіщо пишу тут, але очікую якусь конкретну відповідь.
Вопрос от: ; Возраст: 19
консультация психолога
Здравствуйте. Ощущение, вкус жизни нам дают наши чувства, эмоции, и потому важно уметь наполнять жизнь своими интересами , увлечениями, желаниями. А что Вам нравится, что Вам интересно, от чего Вы получаете удовольствие?

психолог онлайн
Олег, добрий вечір! З чим пов"язуєте вій стан? Після яких подій почали саме так себе відчувати?
психолог онлайн
Олег, постарайтесь зрозуміти, що саме з «теперішнього» вас не влаштовує? Наскільки я зрозуміла, у вас є бажання все змінити і вам не подобається знаходитись в такому стані, просто справа часу і тут потрібно починати поступово, можливо вас лякає сам масштаб змін, який необхідно пройти.
Коли ви проводити час в гаджетах, вам це подобається? Подумайте, яким ще способом ви можете почувати себе в гармонії з собою? Що для цього необхідно вам зробити?
консультация психолога
Олег, а що потрібно для того щоб Ви відчували, що живете а не існуєте? Чого Вам не вистачає в теперішньому? Про що Ваші мрії? З яких відчуттів відмовляєте друзям в тому щоб погуляти разом? А чи це правда ті люди, яких би Ви хотіли бачити біля себе? Чи близькі вони Вам по духу чи виникає до них інтерес? Як давно помічаєте за собою цей стан "просто нічого не хочеться"? А що було б якби Ви хотіли чогось? Як Ви тоді почуваєтесь? Чим спиняєте такі бажання?
Дополнение от автора
Доброї ночі. Моя проблема в тому, що я постійно злюсь на себе. Злюсь через якісь дурниці які часто роблю , а найбільше через те що взагалі нічого не роблю. Я все розумію, розумію що мені треба багато працювати щоб чогось добитись в житті , сам не дурний, вчусь в ВУЗі, але нічого робити не хочу. Ні дома допомагати, ні в навчання. Так інколи роблю щось, щоб від мене відчепились. Думав, куплю хорошу книгу, прочитаю і зявиться якась мотивація, але ні.... читаю цю книгу і ще більше стаю злим сам на себе. Ніби починаю шось робити і відразу кидаю. Постійно перебільшую різні, не критичні, але неприємні події чи свої вчинки. Через те багато думаю і нічого не роблю. Шукаю будь що лиш б не вчитись чи робити шось інше корисне. Тому після кожного пройденого дня ваечері осознаю що я знову змарнував свій день і настрій пропадає. Лягаю спати, прокидаюсь і знову все по кругу. Допоможіть...