Як почати щось змінювати?
За 2 місяці у мене виникло надзивчайно багато проблем, які я не вирішую і вони накопичуються щоразу більше і більше. Просто не можу їх вирішувати, щось мені заважає, а що саме не розумію. Наче сама знаю до чого приведе така ситуація, але ніяк не дію. Я розчарувалась у всьому. У мене вже були думки про суїцид, це ж просте і швидке вирішення усіх проблем одразу. Що робити і як піднятись та почати робити щось - не розумію.
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Кажуть, що проблеми - це можливості, яки ми досі ще не побачили.
Але Ваші думки викликають занепокоєння. Пошукайте онлайн книжку львівського видавництва Svichado
"Подолати депресію", Автор: Вестбрук Дейвід, пройдіть онлайн тест на депресію Бека.
Було б добре, якщо б Ви звернулися до лікаря (терапевт, невролог, психіатр, психотерапевт), здали аналізи. А потім можно було б пошукати шляхи вирішення проблем разом з психологами.
психолог онлайн
цитата:
Я розчарувалась у всьому.
Добрый вечер. А что произошло перед тем, как Вы разочаровались? Возможно два месяца назад у Вас произошла некая кризисная ситуация, которая серьезно сказалась на Ваших жизненных убеждениях? Момент, когда ожидания сталкиваются с реальностью - самый болезненный. Часто теряется опора, становится трудно различить куда дальше двигаться и нужно ли это вообще. В таком состоянии подняться и начать делать что-то действительно очень сложно. Хочется Вас поддержать. Самое эффективное в таком случае - поиск новых ресурсов, жизненных опор и поддержка-поддержка-поддержка. У Вас есть близкие, друзья, с кем Вы можете поделиться своими сложностями?
психолог онлайн
Добрий ранок! Великі справи починаються з малого. Зробіть перший крок. Що Вам потрібно зробити в першу чергу? Напишіть план до вирішення цієі справи і зробіть перший крок прямо зараз. Застосовуйте систему заохочень. Похваліть себе і побалуйте чимось після того, як зробили заплановане. Якщо ж не зробили - виконайте якусь справу, що не подобається Вам (помийте підлогу, наприклад). Краще з прокрастінацією попрацювати з психологом, бо причини її мають глибокі коіння.
консультация психолога
цитата:
Просто не можу їх вирішувати, щось мені заважає, а що саме не розумію.
Можливо потрібна чиясь допомога, підтримка?
цитата:
За 2 місяці у мене виникло надзивчайно багато проблем, які я не вирішую і вони накопичуються щоразу більше і більше.
Можете більше розказати про це?
цитата:
Наче сама знаю до чого приведе така ситуація, але ніяк не дію.
До чого призводить?