скажіть чи правильно я вчинив?
Зустрічаюсь з дівчиною 2 роки, знаю її 13 років. Останній місяць в нас були конфлікти і не дорозуміння, вияснилось що вона мені зраджувала останній місяць з Деректором зі своєї роботи. Вона розказала всю правду коли я пообіцяв пробачити її. Де, з ким, скільки разів, як так вийшло. Після всього почутого, я побачив як їй важко і вона себе вбиває за це. я запропонував їй забутись і пробачити все їй, в замін шо вона буде далі зі мною і перейдем на новий рівень відносин. Чи правильно я зробив? Адже вона вже місяць з ним, але сумнівається досі в ньому, в нього дружина і дитина є, якиї він нещодавно покинув заради неї.
Вопрос от: ; Возраст: 27
Дополнение от автора
Мене цікавить чи можливі взагалі стосунки після такого, вона дуже шкодує що так зробила, тепер боїться шо коли вернеться до мене, я буду їй про це згадувати постійно. в мене до неї дуже сильні почуття. Крім неї не хочу нікого і нічого.

психолог онлайн
Евгений Александрович Колешин
Добрый день. Отношения возможны после чего угодно! Невероятные вещи люди друг другу делают, и все равно остаются вместе. Простить измену - дело благородное, но пока не будет восстановлен баланс в отношениях, у пары нет будущего. Тех, кто прощает, потом ненавидит тот, кого простили. Это связано с тем, что виноватый знает про свою вину и т.к. человек не может жить в состоянии вины, то начинает ненавидеть того, из-за кого это чувство существует. Так устроен наш мозг. Святых потом ненавидят. Много браков разрушены из-за такого вот прощения. Я не говорю, что нужно изменять в ответ - но причинить похожее зло придется. Баланс нужно выравнять.
У Вас есть свои причины любить и хотеть именно эту женщину - это очевидно. Удачи!
психолог онлайн
Отношения бывают разные и в них возможно всё. Правильного ответа здесь нет. Единственно что важно, это чтобы в отношениях обоим было комфортно. Открыто обсуждайте свои переживания. Наверняка у вас есть злость или обида на девушку, не скрывайте этого, потому что в воздухе это напряжение всё равно будет летать. Вполне нормально, когда уживаются в одном человеке амбивалентные чувства - злюсь и люблю. Если вы честно проясните свои чувства в настоящее время , они останутся в этом времени и в будущее вы их не понесёте. У девушки есть вина за измену, что естественно. Придумайте вместе как она может искупить свою вину перед вами, чтобы обоим стало легче. Например, неделю будет кормить вас чем-то вкусным или на месяц откажется от встреч с подругами ради времени с вами.
Измены - это часть жизни, болезненная часть жизни с которой мы учимся жить.
психолог онлайн
цитата:
боїться шо коли вернеться до мене, я буду їй про це згадувати постійно. в мене до неї дуже сильні почуття.
Здравствуйте. А Вы будете про это ей постоянно напоминать? Как Вы считаете? Вы сумели ее простить и правда готовы двигаться дальше?
Дополнение от автора
Дякую за відповідь.
Ксения Шалимова
---
Так я її вже пробачив, розказав про свої номіри і почуття, вспоминати не буду 100%. я все розповів їй. Тепер вона жду її відповідь, вона просить час.
В неї вибір між мною і тим деректором, Тому що він цеж добивається її серйозно, завалює масою подарків. Але в нього вже було два брака і обоє з дітьми. Тепер третій хоче. Я їй пояснюю що він тікає від проблем, адже колись він їх теж вибрав і теж обіцяв до кінця бути. Вона сумнівається в ньому і сумнівається в мені. Хоче час на роздуми.
Дополнение от автора
Ще я їй пообіцяв що в любих проблемах ми зможем розібратись, пропонував разом піти до психолога, якщо в неї будуть проблеми і сумніви.
Розумієте, у відносинах завжди винні двоє, я обдумав всі свої помилки, проаналізував все, дійшов до висновку що багато в чому дійсно моя вина. Це не оправдує її зраду, можна було спочатку розійтись, а потім спати з ким хочеш, але я прийняв рішення все виправити. Тепер не знаю що робити якщо вона не захоче.
психолог онлайн
цитата:
Тепер не знаю що робити якщо вона не захоче.
Интересно, что Вы настолько включены в свою девушку, в жизнь с ней, что просто ждете ее решения. А как Вам вообще эта ситуация, что Вас девушка обидела, а теперь еще и решает, быть с Вами или нет. Вы как будто не злитесь, не обижаетесь. Просто покорно принимаете ситуацию. Еще и как будто берете вину на себя.
Дополнение от автора
КСЕНИЯ ШАЛИМОВА
---
Мене задіває такий момент не опридільонності, ми з нею про це говорили, але я її все одно люблю, поважаю. Я не егоїст щоб тримати фокус на собі і своїх обідах. Я поважаю її рішення, адже вона вона хоче теж любити. Вона пояснила що їй важливі почуття до людини відчувати теж, якщо вона погодиться щас зі мною бути і виявиться що вона до мене почуттів не має, вона не зможе ще раз зробити мені боляче, це її слова і я з нею згоден. Тому я дам їй час розібратись в собі. Адже я хочу щоб в нас було все взаємно, інакше навіщо це все.
психолог онлайн
цитата:
Тому я дам їй час розібратись в собі.
Вот опять Вы пишите про нее. А что про Вас?
цитата:
Я не егоїст щоб тримати фокус на собі і своїх обідах.
Вы не эгоист, я поняла. Так что, Вы обиды не ощущаете? Не чувствуете злости? У Вас есть ощущение, что такие чувства испытывают только эгоисты?
Дополнение от автора
Не можу сказати шо я злий, осадок звісно є, мене більше злить те що вона довго вибирає, не так сама зрада а як той факт шо вона вибирає. це не приємно і ображає. Не знаю як далі буде, зраду я пробачив, а вот це очікування чи зможу? Чи зможу далі не злитись і відпустити якщо вибір буде не на мені.
психолог онлайн
Злость, в такой ситуации, это
абсолютно здоровое чувство.
цитата:
Не знаю як далі буде, зраду я пробачив, а вот це очікування чи зможу?
Интересно, что Вы отдали право выбора ей. Как будто она Вам важнее, чем Вы ей. Учитывая ситуацию, было бы логично, что именно Вам решать, быть вместе или нет. Вы всегда, в отношениях с ней, отдавали ей право принимать сложные решения самостоятельно? Это привычная для ваших отношений практика?
Дополнение от автора
Ні, взагалі то я сам завжди вирішував,їй це не подобалось. Прислухався звичайно, але приймав рішення сам. Після того як узнав про зраду, був сильний нервовий зрив, приймав заспокійливі багато днів підряд, не їв і не спав. Після того мене так поміняло. Я завжди казав що ніколи нікому не пробачу брехні і зради, а тут наче щось перемкнуло. Напевно відчув що втрачаю.
Дополнение от автора
От мене цікавить такий момент, я з нею про це говорив. В того клоуна який осознано вліх в наші відносини, було два брак в яких є по дитині, шанси що третій брак в нього буде останнім немає. З моє точки зору він втік від трудностей в пошука кращого. Не вміє вирішивута проблему. Я їй про це казав прямо. Вона понятне діло казала що там були відносини погані і все таке, а щас він поняв. Я ще їй казав про то що людина яка з одних відносин відразу ниряє в інші без перерива, буде тягнути одіяло на себе і казати як краще, тому у них ця інтрижка буде не на довго, поки не пройдуть емоції. Скажіть. Прав я чи ні?
психолог онлайн
Евгений Александрович Колешин
цитата:
Скажіть. Прав я чи ні?
Похоже Вам важно быть правым. Для чего? Вы хотите таким образом «заставить» ее выбрать Вас?
Я вижу в этой ситуации два варианта Вашего отношения к ее выбору:
Первое - Вы смирились с тем, что произошло, и терпеливо ждете ее выбора.
Второе. С помощью совета психолога Вы пытаетесь доказать ей, как несчастна будет ее жизнь рядом с этим человеком.
Такое ощущение, что у Вас внутри происходит конфликт интересов «хорошего, всепрощающего, терпеливого парня» и человека, который пытается любыми способами получить желаемое.
Дополнение от автора
Внутріній конфлікт "харашого парня" і получити любою ціною бажаюче, хм.. я б так не сказав
Я для себе хочу знати чи я прав, а за неї просто переживаю. Якщо вони будуть разом, так і буде, я змирюсь. Повторюсь, я їй хочу тільки добра, з одної сторони я зацікавлений, з іншої допомагаю їй зробити правильний вибір.
психолог онлайн
цитата:
Я для себе хочу знати чи я прав
Зачем? Что Вам даст эта правота?
Дополнение от автора
Важко пояснити, можливо те, що я не помилився і правильно аналізую, це дасть мені впевненості в остальних діях і рішеннях в майбутньому. У всякому разі коли є питання в голові, я шукаю відповідь і підтвердження. Такий я по природі своїй.
психолог онлайн
У каждого в жизни происходят разные ситуации. Они стандартны по своей сути, но приводят разных людей к разным последствиям. Стандартизировать, к чему приведет конкретная ситуация, к какому итогу, просто невозможно. Даже в Вашей ситуации, Вы писали что раньше измена была для Вас неприемлема. И Вот, сейчас Вы здесь, и готовы простить. А будь Вы в других обстоятельствах, с другой девушкой? Ваше решение могло бы быть абсолютно иным.