Як позбутися почуття не достойності?
Привіт!
У мене ще не було стосунків з дівчиною, а мені вже 23р. І познайомитися з дівчиною, яка мені сподобалась, на вулиці, в ТЦ, будь-де, я не можу. Тому, що я вважаю (в мене таке відчуття), що я не достойний її, що вона занадто красива для мене і я їй не сподобаюсь.
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
цитата:
Тому, що я вважаю (в мене таке відчуття), що я не достойний її, що вона занадто красива для мене і я їй не сподобаюсь.
Здравствуйте Богдан. Вы пишите о конкретной девушке? Или каждая слишком красива для Вас?
А где Вы бываете, чем занимаетесь? В Вашем окружении нет девушек?
Дополнение от автора
Ні, не про конкретну)...найчастіше це та яка мені сподобалась.
В моєму колі спілкування немає дівчат, і дуже мало друзів в мене....Буваю в університеті і на роботі і все)
психолог онлайн
цитата:
В моєму колі спілкування немає дівчат, і дуже мало друзів в мене....
Скажите, Вы сложно заводите друзей, Вам трудно начинать любое общение? Как Вы думаете, по какой причине?
психолог онлайн
Богдан, добрий вечір! Ви не цінуєте себе, відчуваєте себе не гідним дівчини - це питання самооцінки, яке варто попрацювать з психотерапевтом. Чи є у Вас така можливість? Літературу для самодопомоги можу відправити на пошту.
Дополнение от автора
Я взагалі не знаю як їх заводити)....Спілкування з дівчатами я починаю....я його не починав тому не знаю(, але я гадаю, що на декілька хвилин мене б вистачило, а потім я б не знав про що говорити.....а спілкування з хлопцями то взагалі окрема тема, бо в мене трохи інші інтереси ніж в більшості. Я не можу говорити про футбол, обговорювати дівчат і вживати алкоголь, ходити в клуби). Це не моє...але такі хлопці дівчатам більш подобається(я так вважаю). В коло в моїх інтересів входятить розвиток в фінансовій сфері(я планую відкрити бізнес, але в омене відсутні якості, які притаманні бізнесменам) і загалом я не дуже цікавий співрозмовник)
психолог онлайн
цитата:
Це не моє...але такі хлопці дівчатам більш подобається(я так вважаю).
Есть девушки, которые этим не интересуются и которым интересен другой тип мужчин. Что Вы делаете для того, чтобы познакомиться с такими девушками? Чтобы расширить свой круг интересов?
цитата:
загалом я не дуже цікавий співрозмовник)
Откуда Вы знаете? Кто-то Вам это сказал? Такую оценку можно дать только со стороны.
Дополнение от автора
Я не знаю як зрозуміти, що подобається дівчині, як зрозуміти який тип їй подобається. Тому я не знаю що зробити, щоб познайомитися з тією дівчиною, якій подобатись я.
Як я можу розширити коло своїх інтересів якщо мене більше нічого не цікавить крім
(Обліку і аудиту, податкового кодексу, корпоративного права, технічного і фундаментального аналізу ринку)....Як ви вважаєте, що включити в коло своїх інтересів, щоб подобатись дівчатам???
А про те що я не цікавий мені ніхто напряму не казав. Але декілька разів просили говорити українською, коли я нею і говорив(не розуміють, про що я говорю😊)
психолог онлайн
цитата:
Я не знаю як зрозуміти, що подобається дівчині, як зрозуміти який тип їй подобається.
Вы можете узнать это, только задав ей этот вопрос. Каждая девушка думает по-разному и интересуется разным. Тут невозможно Вам подсказать. Вопрос именно в общении, с которым у Вас не складывается.
цитата:
Як ви вважаєте, що включити в коло своїх інтересів, щоб подобатись дівчатам???
А что Вам еще нравится? Вы чувствуете, что Ваша жизнь наполнена, интересна?
Дополнение от автора
Нічого мені більше не подобається. В мене манія...я хочу власну бізнес систему. І я не можу витрачати найбезцінніший ресурс- час, на те(інтереси),що буде давати витрати, не знайшовши додаткового прибутку.
Хотів би стати пілотом реактивного літака, або просто літака, і хотів би подорожувати власним літаком. Так як я інженер-конструктор, то я б хотів зробити будинок на колесах на базі багатотоної радянської вантажівки.
Це швидше за все мрії, але саме це мені цікаво).
психолог онлайн
цитата:
Понимаю Вас. Но тогда Вы сами выбираете не тратить этот ресурс на девушек, на знакомство, на отношения. Я думаю, что где-то есть девушки, у которых схожие с Вами интересы, но вряд ли их много и найти их довольно сложно. А на других Вы не хотите тратить свое время. Просто обратите внимание, Вы сами ВЫБИРАЕТЕ это. Все-таки, чтобы найти общий язык, необходимо иметь общие интересы.
Дополнение от автора
І взагалі в мене таке переконання є, що збільшмвши свій прибуток (як активний , так і пасивний) до певної межі я почну подобатись дівчатам. Хоч сам розумію, що все це маячня, але продовжую так вважати.
В різних опитуваннях дівчата стверджують, що їм потрібен перспективний, а не багатий....І я тепер думаю, що я не перспективний і не досягнуто успіху в нічому. В мене немає дівчини, отже я не перспективний)
Дополнение от автора
Що цікавить дівчат?
Які сфери їм цікаві?
Чим таким я можу займатись, щоб знайти з ними спільну мову?
Дополнение от автора
Потрібно відкрити студію краси, стати дизайнером жіночого одягу?
Я б залюбки виділяв час на дівчину і нам спільний інтерес?
Але я не знаю які в можуть бути спільні інтереси з дівчатами(
консультация психолога
Доброго вечора, Богдан! Спробуйте просто бути собою, з часом знайдеться дівчина, яка Вами зацікавиться. Не хвилюйтесь, бізнес та техніка дівчат теж цікавлять, а ще більше Ваша увага та інтерес. У вашому випадку, мені здається, потрібно менше думати, а більше діяти. Подобається дівчина - знайомтесь, що Ви втратите, крім власних сумнівів? А звернутися до психолога - не завадить, це допоможе підвищити впевненість у собі.
психолог онлайн
цитата:
В том-то и вопрос. Вы предпочитаете брать информацию из опросников, а не из реальной жизни, от самих девушек. Обычно, практически в любой сфере, девушки присутствуют. Просто в разных количествах. Возникает ощущение, что Вы их так опасаетесь, что просто не замечаете.
психолог онлайн
цитата:
Точно такие же, как и с парнями. Абсолютно любые. Такое ощущение, что Вы живете в мире, где девушка не человек)
Дополнение от автора
Якщо чесно, я б хотів спробувати пожити в світі, в якому немає дівчат(а потомство генеруються за допомогою якогось винаходу)
Я ненавиджу, коли мене оточує дуже багато дівчат. Коли мене оточує багато дівчат, то в мене зникає настрій надовго, в мене з'являється відчуття нікчемності. Я ненавиджу відчувати їх погляди на собі. Для мене це зверхні погляди королев.
Я ненавиджу їх через те, що я їм не подобаюсь. Але водночас хочу дівчину)(
Є хлопці, з якими хотіла б бути кожна дівчина, а є я(в мене її швидше за все ніколи не буде)
психолог онлайн
цитата:
Я ненавиджу, коли мене оточує дуже багато дівчат. Коли мене оточує багато дівчат, то в мене зникає настрій надовго, в мене з'являється відчуття нікчемності.
Вот мы и подобрались к сути. Получается, что дело не в том, что девушек нет и непонятно о чем с ними говорить. А в том, что Вы не любите с ними контактировать и всеми способами их избегаете. При таком отношении, девушки не могут обращать на Вас внимание. Вы же их отталкиваете. Такая позиция не запрос на отношения, а запрос на "оставьте меня в покое наконец".
Скажите, Вы хотите это исправить? Изменить свое отношение? Без этого найти девушку Вам будет сложно.
Дополнение от автора
Так, я ь хотів це виправити.
Але боюсь це не можливо.
психолог онлайн
цитата:
Так, я ь хотів це виправити.
Але боюсь це не можливо.
Почему невозможно? Что заставляет Вас так думать?Грамотный психолог вполне сможет помочь Вам решить этак проблему.
психолог онлайн
Богдан, добрий ранок! У Вас є свій інтерес, перспективи, плани і цілі. І це дуже добре. Але це Вам потрібно для чого? Щоб подобатись дівчатам? Тут щось не здорове. Головне, щоб Ви були задоволені самі собою і відчували свою цінність. Вам потрібна допомога психотерапевта, щоб розібратся у собі, навчитися поважати і цінувати себе. І, повірте, дівчатам не подобаються ті, хто вживають алкоголь, тільки дивляться футбол і обговорюють дівчат. Якщо у Вас є можливість, не марнуйте часу, а йдіть очно чи онлайн на психотерапію. Усього доброго!