Сім‛я
Мені 26 років. Я живу з мамою та бабушкою. 2 Роки назад я родила дитину, і в той же час розвелася з 1 чоловіком, Коли дитині було 7 місяців , мусила вийти на роботу... Мені постійно в дома упрікають що я невдало , вийшла заміж, родила дитину , нічого в дома не роблю(хоча я працюю в міру своїх сил), дитині не приділяю увагу , що я жирна(після народження дитини стала 86 кг), менше треба їсти , багато їм. Мене контролюють у всьому що роблю, з ким балакаю, (довго в магазині була, довго з сосідкою балакали, вона тобі не потрібна ) мене зовсім нікуди не відпускають ...не до друзів, ні до колег тактуючи це так : Як ти підеш на день народження до Ольки ,якщо в тебе дитина мала.....як на пиво з подругами ..в тебе мала дитина ....Я вже щалишилася сама....через таку ситуацію(бо коли вони до мене заходять, або кума приїжає на пару днів , бо далеко живе ) баба їй прямо каже в неї мала дитина , куди вона з тобою піде , ти пий а вона не буде в неї мала дитина І часто просто сидить за столом з нами і дивиться злим поглядом ) Через це купи не їздять лише на д.н малого, друзі теж не заходять, лише дзвонять....сусідка старається менше зі мною говорити ((((
Я сама...зовсім одна , в мене часто думки про самогубство...Я так більше жити не можу ...Я дуже втомилася ((((
Вопрос от: ; Возраст: 26
нравится: 0 из 1

психолог онлайн
Добрий день! У Вас не зовсім проста ситуація, але Вам потрібно дорослішати і брати відповідальність за своє життя у свої руки, якщо Ви хочете змін. Краще це робити разом з психотерапевтом. Чи є у Вас така можливість? На скільки і у чому Ви залежите від своєї родини? Що Ви можете робити, щоб стати більш незалежною - працювати, заробляти тощо... чи маєте Ви професію?
психолог онлайн
Здравствуйте.
Пока я читала вашу историю, создалось впечатление, что ваша бабушка и мама полностью отвечают за вашу жизнь и точно знают что и как вам делать. Эксперты. А вам 5 лет и вы очень послушный ребёнок, даже не смотря на все упрёки, вы все же делаете то, что они хотят. Но это же не так. Вы взрослая женщина, уже мама своему малышу. Вы имеете право на свою жизнь, свой досуг и только вы знаете когда вам хватит разговаривать с соседкой. В этом случае очень хорошо может пригодиться отстаивание своих границ. Это когда вы не позволяете другим вмешиваться в ваши личные интересы. Конечно было бы не плохо на прямую поговорить с мамой и бабушкой, почему они так поступают, чего боятся, что себе фантазируют, когда вы задерживается в магазине и рассказать о своих трудностях и переживаниях. Это внесёт Ясность в ваши отношения и тогда можно будет договариваться без скандалов
психолог онлайн
Добрый день. Типичная ситуация, когда нет самостоятельности, отдельного жилья. Когда мама и бабушка могут на что то указывать, так, как Вы, видимо, зависите от них. Это вопрос Вашей самостоятельности и границ. С упреками, конечно, перебор. Но, наверное, что то есть в Вашем поведении такое, что Ваши родные так Вас контролируют? Что? Меня очень тревожат "як на пиво з подругами ..в тебе мала дитина" вот эти фразы.... "мене зовсім нікуди не відпускають ...не до друзів, ні до колег тактуючи це так : Як ти підеш на день народження до Ольки ,якщо в тебе дитина мала.....як на пиво з подругами ..в тебе мала дитина .." Возможно, Вы любите пиво? И Ваши родные боятся проблем со спиртным?