Вікова різниця. Оптимальний вік для відносин.
Доброго дня. Мені 25 років. Досі ще не мав дівчини. Сам по собі я особа замкнутого характеру. Не п’ю і не курю. Нерішуче йду на стосунки а коли вже спромігся відчути щось нове, то мене охоплює незрозуміле переживання втрати, помилки, переживання осудження з боку інших. Хоч цьому й не потрібно надавати значення але це важко в собі переломити (в крайньому випадку на даний час). Тому в більшості випадків залишаю все «плести за течією». І вже в черговий раз мені сподобалась дівчина, яка молодша за мене на 7 років. І тут виникають питання, основне з яких — чи правильна вікова різниця.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
цитата:
І тут виникають питання, основне з яких — чи правильна вікова різниця
Добрый вечер. Что значит правильная? Похоже, что Вы считаете, что есть какие-то стандарты для отношений?
Дополнение от автора
Малось на увазі чи не занадто я для неї "дорослий". Розбіжність інтересів в такі роки
психолог онлайн
Питання різниці у віці досить суттєве. Хай там що кажуть, але це має значення. І щоб зрозуміти, як ця різниця вливає на вас, Вам варто діяти. Спробуйте почати з невеликих кроків. Познайомтесь з дівчиною, яка Вам подобається і заведіть з нею дружні стосунки. За дружнє спілкування ніхто нічого Вам не скаже поганого. Тим більше, Ви ведете здоровий стиль життя. Тож такі друзі зараз на вагу золота. А через місяць другий невимушеного спілкування Вам стане зрозуміліше те, наскільки Вам самому комфортно спілкуватися з людиною меншою за віком. А там додатково розберетеся наскільки ця дівчина Вам взагалі цікава. Бо зовнішність і вік, це ще не всі критерії, по яким можна вибирати свою сердечну половинку.
психолог онлайн
цитата:
А Вы чувствуете, что Вы более взрослый? Это Вам мешает? Некоторые отношения строятся именно в формате старший-младший. Это зависит от Вашего ощущения и того, как Вы видите свои будущие отношения. Возраст далеко не главное. В любом случае, со временем все отношения меняются. Какими бы они не в начале, оба человека растут и развиваются. И возможно, придет время, когда Вас или ее что-то перестанет устраивать. Тогда возможно придется либо менять отношения, либо расходиться. Но мы живем не в будущем, а в настоящем. Если сейчас Вам хорошо, весело и интересно с девушкой, то что может Вам помешать, кроме собственного страха?
психолог онлайн
Добрий ранок! Проблема у тому , що "І вже в черговий раз мені сподобалась дівчина, яка молодша за мене на 7 років. І тут виникають питання, основне з яких — чи правильна вікова різниця?". Чи все ж таки у тому, що "Нерішуче йду на стосунки а коли вже спромігся відчути щось нове, то мене охоплює незрозуміле переживання втрати, помилки, переживання осудження з боку інших. ... Тому в більшості випадків залишаю все «плести за течією». ???? Якщо б з другим все було добре, навряд чи перше Вас турбувало. Чи є у Вас можливімть попрацювати з психологом?
Дополнение от автора
Гарно дякую за відповіді. Не має наразі такої можливості попрацювати з психологом.
психолог онлайн
Якщо нема можливості попрацювати з психологом, тоді розраховуйте на свої сили. І крок за кроком починайте заводити дружні стосунки з дівчатами ... Всі вчаться спілкуванню , прийшла і до Вас черга.
Метод спроб і помилок допоможе зробити правильні висновки. Просто йдіть до своєї мети поступово.
Всіх благ.