Ложь
Люблю девушку,буквально через две недели свадьба.
Она знает,что для меня ложь-больная тема и я много раз говорил ей,что терпеть ложь не буду.
Уже несколько раз ловил ее на враньё,в прошлый раз сказал,что мы расстаёмся и свадьбы никакой не будет.
Плакала,клялась,обещала что больше не повторится и вчера снова солгала.
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
А почему Вы не будете терпеть ложь? Почему это для Вас больная тема? И что такого сказала Ваша девушка, что Вы называете "Враньем" и в чем она Вам вчера солгала?
психолог онлайн
Ідеальних людей не буває.
У кожної людини є якісь недостатки видимі чи не видимі наприклад хтось палить сигарети нищить своє здоровя(видимий недостаток), хтось дивиться порнографію(невидимий недостаток).Якщо ви справді кохаєте то для вас це не буде страшною перешкодою.Тому що Справді кохати- це означає приймати половинку такою якою вона є і з любов'ю помогати в в продовж вашого спільного життя боротися із цією звичкою.Ось критерії справжнього кохання:Любов довготерпить, любов милосердствує, не заздрить, любов не величається, не надимається, не поводиться нечемно, не шукає тільки свого, не рветься до гніву, не думає лихого, 6 не радіє з неправди, але тішиться правдою, усе зносить, вірить у все, сподівається всього, усе терпить! Ніколи любов не перестає! Якщо у вас такої любові до вашої дівчини не має то потрібно добре все обдумати щоб потім не страждати.