Як довіряти знову чоловікові після зради?
Я неможу знову довіряти чоловікові після того ,як він зрадив ,увага до мене і ставлення залишилося те саме що було і до зради,але я почала його дуже ревновать до інших і завжди сваримося із за цього ,я неможу контролювати свої емоції і боюся що після цього йому все набридне і він нас покине.
Вопрос от: ; Возраст: 27
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Олена Анатоліївна Летута
Доброго дня! Співчуваю вам, зрада, це завжди дуже боляче.
"я неможу контролювати свої емоції"
Стримувати емоції погана ідея. Вони, як правило, накоплюються і все одно вилазять, але не в потрібний момент.
Я так зрозуміла ви пробачили чоловіка, це добре, що ви хочете зберегти сім`ю.
Але такі емоції потрібно пережити. Ви змогли прожити свою образу, біль, злість? Ви розмовляли з чоловіком? Говорили про свої почуття, чи все це замовчали?
Те що ви відчуваєте абсолютно нормально. Якщо хочете злитися то робіть це.
Дуже важко повернути довіру у стосунки після зради, але це довгий процес. І це можливо!
Також пораджу вам звернутись до сімейного психотерапевта, адже дуже тяжко для родини зберегти стосунки після зради без допомоги.
На сайті є багато спеціалістів.
Не залишайтесь на одинці із своїми переживаннями, попіклуйтесь про себе!
психолог онлайн
Здравствуйте!
Очень сочувствую вам и понимаю как вам сейчас больно. Такое действительно не просто забыть, даже если принимаешь решение продолжить отношения с этим человеком.
Это непонятное чувство, которое съедает вас изнутри. И иногда хочется кричать от боли.
Не нужно подавлять эмоции, вы можете об этом поговорить с мужем через я-сообщения "Мне не приятно/ мне больно ...." То есть вы говорите о себе, о ваших чувствах, и при этом не обвиняя собеседника. Чем больше вы будет об этом говорить,тем быстрее пройдет эта боль.
Можете поделиться тут. Расскажите что вы сейчас чувствуете?
Расскажите пожалуйста, как долго вы в браке, если ли детки, сколько лет?
Дополнение от автора
Ми з чоловіко 7 років разом мали 2 дітей ,після зради я народила ще одну дитину бо нехотіла брати гріх на душу зробити абор тепер у нас троє.Він спочатку не хотів дитини але я поставила його перед виборо якщо я роблю аборт то ми розлучаємося.Я з ним розмовляла ,розповідала що я відчуваю,він мабуть розуміє свою помику,говорить уто було в минулому а треба жити далі.Він говорить що любить і я відчуваю його любов,але коли він їде на заробітки я починаю переживати що це повториться знову.Я люблю його дуже але неможу повірити його словам,бо коли я йому вірила більше ніж комусь на світі він ...Наданий час я відчуваю розчарування,страх залишитися одна, і діти вони його дуже-дуже люблять я їх нехочу залишати без батька,бо він для них пример чоловіка.От так😪😟😟😟😞
психолог онлайн
Довіра це не те, що можна повернути або віддати. Ця властивість виникає само собою і поступово. Все не трапиться в один день. У вас були очікування від чоловіка. Коли ці очікування не виправдовуються, то це відчувається як "втрата довіри" .... і, це можливо помилкове розуміння того, що відбувається. У тому, що б повернути довіру у відносини, повинні брати участь двоє.
Спробуйте щиро говорити про свій біль. Але не дорікати і не нагадувати про нього постійно. Ваш чоловік і так відчуває жаль.
Говоріть з ним про свої стосунки, про явні і неявні домовленості у них, про те, що можна змінити. Про те чого ви очікуєте від подальших ваших стосунків, і чого чекає він? Як ви можете виправдати ці очікування один для одного. Потрібен час і діалог.
Удачі вам!
Дополнение от автора
Дякую
психолог онлайн
Очень хорошо, что вы говорите с мужем об этом. Самое главное, что ваш муж осознает свою ошибку, он сделал свой выбор, он вернулся к вам и делает все для того чтобы вы поверили что он вас любит. Вы говорите что чувствуете его любовь, но все равно не доверяете ему.
Ваш муж правильно говорит о том, что нужно прошлое оставить в прошлом и жить настоящим, ведь сейчас он сожалеет о сделанном, и пытается загладить свою вину перед вами.
Доверие приходит со временем. Его очень сложно заслужить и к сожалению, очень легко разрушить. Но раз вы решили продолжить ваши отношения, нужно учится заново доверять друг другу, иначе ничего хорошего из этого не получится.
Но для начала, вам нужно простить измену мужа и принять ее, потом постепенно восстанавливать доверие.
Так же думаю, что стоит поработать над вашей самооценкой - это поможет вам вернуть уверенность в себе, в своей женственности и сексуальности.
Рекомендую обратится к психологу с этим запросом. В терапии, вы сможете проработать это в достаточно быстрые сроки, и в скором времени, вы избавитесь от этого червячка, который разъедает вас изнутри и не дает вам быть счастливой и любимой уже сейчас .
Дополнение от автора
Дякую за ваші поради😀
психолог онлайн
цитата:
я їх нехочу залишати без батька,бо він для них пример чоловіка.
Добрый день. Если говорить о расставании, то Вам не обязательно разлучать детей с отцом. Он может быть прекрасным отцом, но это не значит, что он хороший муж. Вы не хотите с ним расставаться из-за детей или потому что любите его?
Дополнение от автора
Я його дуже люблю ,але і дитяче щастя для мене важливе
психолог онлайн
цитата:
Я неможу знову довіряти чоловікові після того ,як він зрадив
А что могло бы вернуть Ваше доверие? Какие его действия?