Наперед визначений сценарій чи унікальний життєвий досвід?
Доброго дня. Ніколи не розуміла всеосяжного захоплення літом, у гарячі дні просто хочеться вбитись і депресувати. Особливо, коли, здавалося б, гармонійні відносини так плавно йдуть на дно. Стосунки не були ціллю, проте знайшовся, скажімо, ліричний герой з чарівними світлими очима, які не змогла забути. Все розпочалось 2 місяці назад. Довго не перебуваючи в стосунках, займаючись постійною аналітикою тих чи інших причин і наслідків, беручи до уваги власний невдалий і чужий вдалий досвід, я намагалась визначити правильні шаблони поведінки, щоб побудувати ідеальні стосунки. Так і роблю, іноді переходжу через свої схильності, однак головне — залишаюсь собою. І ні, я не буду зараз говорити, що з його сторони по-іншому. Все чудово, не було дня без підтримки зв'язку, а кожна зустріч — особлива, пізнавальна і по-своєму незабутня (ми доволі схожі у багатьох аспектах). Проте не без але. Багато жінок люблять вухами — і я в цій ситуації не виняток. Так хочеться почути іноді щось миле й романтичне, яке не характеризує мене безпосередньо, а саме ставлення. Я скидала це все на емоційне жлобство, думала, не вміє по- іншому, ну окей. Але недавно, сама того не очікуючи, почула від нього, що його емоції за два місяці тримаються на стабільному рівні. Він не заперечує їх присутність, проте назвати їх глибокими — не можна. Не знає, як бачить наші стосунки через місяць, два, пів року. Скажу щодо себе. Я також не можу охарактеризувати свої емоції словом кохання, адже для зародження чогось подібного потрібен час. Проте тут радше проблема у співвідношенні емоцій, бо, якщо у нього вони на стабільному рівні (вірю в краще і сподіваюсь, що не спадні), то у мене — по наростаючій. Дуже важко, адже, намагаючись бути максимально хорошою ( і при цьому не нав'язливою), все одно терплю фіаско. Як я зрозуміла, припиняти стосунки він не хоче. Тому два сценарії : або згодом я пересвідчусь у його тотальному холоді, або усе-таки все зводиться до часу й спільних пережитих моментів і у підсумку вдасться щось запалити. Тому перед мною постає ризикований вибір. Для мене і зараз слово розійтись звучить дуже болісно, а, враховуючи власні почуття по наростаючій, я і не уявляю наскільки буде жахливо припиняти стосунки через місяць/два/пів року. Однак, думаю, що сценаріїв немає і кожен життєвий досвід унікальний, тому важко передбачити що і як буде. Вибір стає ще складнішим. Скажіть, будь ласка, чи є виправданим ризик у цій ситуації? Дякую!
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Добрий Ранок, Ніка! Насолодилась співучою мовою листа - ллється як пісня. Ви багато пишите про емоції, про себе - з одного боку, "Я також не можу охарактеризувати свої емоції словом кохання, адже для зародження чогось подібного потрібен час". А з іншого, "Проте тут радше проблема у співвідношенні емоцій, бо, якщо у нього вони на стабільному рівні (вірю в краще і сподіваюсь, що не спадні), то у мене — по наростаючій." Якесь протиріччя. Тобто Вам здається що Ваших емоцій мало, щоб це назвати коханням, і Вони безконтрольно рухаються вгору і заволодівають Вами???? Як повинно бути у коханні?
Тут не зовсім зрозуміло, що маєте на увазі? "Дуже важко, адже, намагаючись бути максимально хорошою ( і при цьому не нав'язливою), все одно терплю фіаско". У чому Ви намагаєтесь бути хорошою і навіщо? " Як я зрозуміла, припиняти стосунки він не хоче. Тому два сценарії : або згодом я пересвідчусь у його тотальному холоді, або усе-таки все зводиться до часу й спільних пережитих моментів і у підсумку вдасться щось запалити."
Тотальний холод емоцій, це мабуть 0. Але Ви пишите, що він хоче продовжувати стосунки, є спілні пережиті моменти - там він виявляв емоції? , то це вже тягне на 30 із 100 можливих. "Тому перед мною постає ризикований вибір. Для мене і зараз слово розійтись звучить дуже болісно, а, враховуючи власні почуття по наростаючій, я і не уявляю наскільки буде жахливо припиняти стосунки через місяць/два/пів року. Однак, думаю, що сценаріїв немає і кожен життєвий досвід унікальний, тому важко передбачити що і як буде. Вибір стає ще складнішим. Скажіть, будь ласка, чи є виправданим ризик у цій ситуації?" Сценарієв є багато насправді, і їх ми пишемо собі самі, і це є ризик, але якщо ми не ризикумо, ми не рухаємось вперед, не здійснюємо свої мрії. Якщо для Вас хлопець важливий, Ви його любите, то варто поборотись за стосунки. Ми всі різні, хтось біл емоційний, хтось менш - що тут страшного? Н можна вимагати від людини більше ніж вона може Вам дати. Усього доброго! Буду рада, якщо Ви візьмете щось для себе з відповіді Бережіть себе і свої стосунки!
психолог онлайн
Галлий Порфирьевич Кравчук
цитата:
займаючись постійною аналітикою тих чи інших причин і наслідків, беручи до уваги власний невдалий і чужий вдалий досвід, я намагалась визначити правильні шаблони поведінки, щоб побудувати ідеальні стосунки.
Вам не здається, що за цією аналітикою, бажанням вибудувати "еталон стосунків із палати мір і ваг", ви загубили реальну живу людину-хлопця, який зацікавився вами, який проводить з вами час, і з яким вам вочевидь добре, якщо
цитата:
кожна зустріч — особлива, пізнавальна і по-своєму незабутня
а хочеться більше? хочеться якихось гарантій? Бо він точно може не заглядати так далеко наперед і направду
цитата:
Не знає, як бачить наші стосунки через місяць, два, пів року.
Ви добре відчуваєте, що ви отримуєте чи що вам хотілось би отримати в цих стосунках...А що хотілось би йому? Що могло б викликати його інтерес? Його бажання бути з вами поруч?
Ви й самі розумієте, що
цитата:
сценаріїв немає і кожен життєвий досвід унікальний, тому важко передбачити що і як буде.
Від страху за майбутнє ми іноді відбираємо у себе теперішнє...
Насолоджуйтесь моментом...тим, що є....будьте собою та намагайтесь бачити поруч з собою таку ж живу людину зі своїми бажаннями, потребами, інтересами, почуттями...
психолог онлайн
Галина Несмашна
страх!!! Хотите гарантий??? А сами вы можете гарантировать и давать гарантии о своей надежности и т.д.??? В любви и отношениях все требует лишь одной гарантии!ПРОДОЛЖАТЬ ПОЗНАВАТЬ И РАЗВИВАТЬ...И так до самого перехода в мир иной!Если готовы себе это гарантировать , то рискуйте, если нет, то ищите что то менее рисковое! Только жизнь наша, это сплошной риск! И мы живем, тем не менее!Поменьше аналитики, и побольше ПРИНЯТИЯ Любви и Свободы!Удачи!