Не можу пережити зраду тата
Я дізналась про зраду тата. Мені було дуже дуже огидно і не хотілось його бачити. Розкрити зраду я не можу через те, що це зіпсує життя мені , сестрі братові і мамі. Нам просто не буде де жити і за що жити , в додаток буде великий позор на все село. Мене не просто мучить та зрада а ще те що дуже багато людей це знають і мені дуже соромно. Я це взнала у великих подробицях і це зіпсувало не тільки мої нерви а й певно психіку. Мене аж тіліпає коли я це згадую. Я слідкую за всіма рухами тата його дзвінками і кожен раз коли бачу знайомі номери в мене просто бере істерика. Я псую своє майбутнє життя і прсто себе розрушаю. Я дуже дратівлива і дуже чіплююсь до слів . Стала дуже різко реагувати на те коли мене хтось не слухає. Я вихожу заміж і з кожним днем я розумію що я все сильніше дратую свого наречного . Я стала дуже злосна і мені вкрай важко проявляти терпіння. Мені хочеться хоч якось зіпсувати життя коханкам , хоча б погрозами . Як поступити? Відпустити це все і не реагувати на дзвінки серед ночі? Як не зіпсувати своє життя і свою майбутню сім‘ю?
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Что именно вызывает в вас такую бурю чувств?
Как эта измена на вас, как на дочь, влияет? Почему вы пишете про разрушение жизни и про измену, как будто речь идет не про отца, а про мужа вашего?
Вы уже достаточно взрослая, чтобы понять, что ваш отец не только ваш родитель, но и мужчина. Какие отношения у него с вашей мамой, как с женщиной, вы можете только видеть со стороны, но вряд ли в курсе всех подробностей. Оставьте вашему отцу и маме выяснять эту ситуацию самостоятельно. Вы уже либо живете, либо будете жить отдельно, не стОит вмешиваться и занимать позицию обиженной стороны. Вас эта ситуация, по сути, не касается. Это женско-мужское, а не родительско-детское.
психолог онлайн
цитата:
Як поступити?
Добрый день. Похоже Вам важно держать это в себе и переживать измену отца самостоятельно. Что это Вам дает?
Почему Вы не делитесь своей болью, а держите ее в себе? Вы пишите что она портит Вашу жизни, Ваше будущее.