Не можу забути перше кохання
Добрий день, вже 7 років, як ми разом із чоловіком(якого сильно люблю і він просто неймовірний, в нас є чудові дітки), але часто (раз в тиждень точно) мені сняться сни, в яких я то гуляю, то ще щось роблю, із своїм першим хлопцем. Розповім трішки про наші стосунки з першим хлопцем. Можна сказати, я його використовувала-коли мені було погано, то дзвонила до нього, ми гуляли і він мене підтримував, а коли він був мені непотрібним, то забувала про нього, але він завжди мене за це прощав. Це були перші стосунки, в школі, була така собі дитяча романтика) Ми складали один одному вірші) Але одного разу я зустріла хлопця (свого майбутнього чоловіка), після цього, як цей перший дізнався про нього, то перестав зі мною говорити і т.д. Мені дуже соромно, що так вийшло, бо він був дійсно хорошим, дуже кохав мене, а я його, і ось я так погано з ним вчинила...Зараз в мене та в нього є сім'ї, але чомусь він сниться, часом я його бачу, але ми просто проходимо повз один одного...Поговорити з ним не бачу сенсу, адже цього не зрозуміє ні мій чоловік, ні його дружина, навіть і він, бо скаже, що мої вибачення йому не потрібні. Як його забути, і зробити, щоб не було таких снів і, щоб він не приходив на думку, і ці всі спогади?
Дякую)
Це мені розказала знайома(оскільки я навчаюсь на психолога, і закінчила лише перший курс і допомогти в такій ситуації мені дуже складно), тому звертаюсь до вас).
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Елена Таранская
Здравствуйте, Рея.
Существует много разных техник, суть которых допрожить те чувства, которые остались в тех отношениях с молодым человеком и продолжают влиять на вас спустя много лет. Это можно сделать на индивидуальной консультации выбрав психолога и договорившись о встрече. Возможно понадобиться не одна встреча.
С ув. Анна.
психолог онлайн
Добрый день.
Хорошо было бы с ним поговорить и попросить прощения, и не важно что он скажет, вашей знакомой от этого разговора может стать легче.
Если это не возможно, пусть напишет ему письмо, максимально подробное, чтоб писала до тех пор пока не закончатся мысли, пока не выпишет всё что "сидит" внутри. В письме нужно описать всё что думается, чувствуется внутри, также обязательно должны быть следующие разделы: "Прости меня за то, что..";
"Я тебя прощаю за то, что..(у него также есть ответственность за эту всё ситуацию, он её допускал, понимал, что происходит и др.)";
"Я себя прощаю за то, что".
Возможно с первого раза написать не получится и нужно будет какое то время. После написания письма его можно сжечь, или опустить в какой нибудь водоём, отправлять не нужно.
Какое то время возможно нужно будет пожить с определёнными строчками, и с самим письмом. Прожить написанное.
После этого важно чтоб она приняла решение оставить эти отношения, этого молодого человека в прошлом. Пусть интуитивно почувствует как чувствуется это прошлое, какого оно цвета, какой там образ, пусть наполнит этот образ чем то светлым, хорошим, может благодарностью, признанием, лёгкостью, и каждый раз когда он будет вспоминаться, все эти мысли мысленно отправляет в этот образ.
*это один из вариантов самостоятельной работы с этой темой.
психолог онлайн
Добрый, Рея!
Здесь может быть два варианта. По отдельности или даже вместе.
Первый: эти сны связаны с Вашим чувством вины перед парнем.
Второй: в Ваших отношениях с мужем не хватает романтики и чувств, которые были тогда с этим парнем.
Какой из них ближе? Или оба?
психолог онлайн
Скоріше за все ви не відпусили ці стосунки, спробуйте написати цій людині листа, і опишіть всі свої почуття, думки. Пишіть скільки схочете, одну дві пять десять сторінок, поки не стане легше.
консультация психолога
Як гарно, що ви навчаєтеся на психолога і на 1 курсі друзі просять вас допомогти розібратися.
Така ситуація часто трапляється на практиці. Клієнти переживають, не можуть зрозуміти, чому мають сновидіння із партнерами з минулого. Клієнти хочуть їх позбутися, особливо тоді, коли вже в стосунках із іншими людьми. Лякаються цих снів, а насправді важливо пригледітися до нього, запитати себе, що малює мені моя підсвідомість, що я так витіснила, що не хочу помічати. можливо, що у сні показує мені моя психіка про мої бажання від актуального партнера, чого мені хочеться, або чого я боюся. Мабуть, перша точка для вашої знайомої - навчитися бути спостерігачем за собою, валідизувати свої відчуття, думки, побачити сенс у сні. Цей сон ж її, і саме вона зможе собі дати раду з ним. Очевидно, що інтепретація допоможе зняти напругу.
Для вас як майбутнього психолога може бути це гарною практикою - вивчення снів як образів, у яких сховані сенси клієнта
психолог онлайн
Добрий ранок! З одного боку, можливо ці сни є підказкою, що Вам чогось не вистачає у стосунках. З іншого, щось є не завершене, Ви відчуваєте провину. Але краще розбиратися на психотерапії - чи є така можливість?
Дополнение от автора
Дуже дякую всім за відповідь та поради!!!!