Батьки насильно хочуть видати заміж
Добрий день підкажіть що робити. Зустрічаюсь з хлопцем 1,6 роки має бути весілля, і в один прекрасний момент я передумала просто взнала детальніше яка це людина. Я їм сказала що я хочу відмінити все, бо не хочу з ним портрети життя своє, бо знаючи його то всі мої плани на життя підуть коту під хвіст. Моя рідня взнавши про те що я не хочу за нього заміж почали на мене кричати що я їх позорю на ціле село( оскільки ми в селі живемо) в них дуже сільські стереотипи і їм обясняти щось марно через те що вони просто мене не чують. А лише повторюють що я позорище, що мене більше ніхто не схоче, що я буду сама погана на все село, що як так можна позорити, чому я швидше не розходилась з ним. Я їм пояснюю чому я не хочу з ним бути, а до них не доходить вони далі за своє. І виходить що вони мене так якби насильно одружують. Коли хлопець до мене не приїжджає, я іду з подругами гуляти , а вони на мене кричать що я маю сидіти дома через те що я скоро одружуюсь, а як іти гуляти то тільки з ним. І в мене таке враження що я маю постійно в хаті сидіти, тому що одруження як табу на все. Я незнаю що робити, я відчуваю що моє життя вже через них скінчилось, через те що в них такі стереотипи які здавна знаходяться в селі. З'їхати я від них не можу, оскільки коштів не маю, вони мене забезпечують. А навіть як з'їзду, вони мене всеодно найдуть
Вопрос от: ; Возраст: 19
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Людмила Николаевна Пономаренко
Здравствуйте, Юлия! Настаивайте на своём мнении! Вы интуитивно чувствуете то, что вам будет в дальнейшем некомфортно. Родственники рано или поздно примут ваше решение, а вот изначально начинать семейную жизнь с сомнений-это плохая идея. Удачи вам и всего хорошего
психолог онлайн
Людмила Николаевна Пономаренко
Добрый вечер.
Все правильно, обычные стереотипы мешают вашим родителям прислушаться к вашему мнению.
Если Вы сейчас, еще до свадьбы почувствовали, что это не ваш человек, то, конечно же нет смысла выходить за него замуж. Поэтому не сдавайтесь, стойте на своем.
Удачи Вам!
психолог онлайн
Людмила Николаевна Пономаренко
Здравствуйте, Юлия!
цитата:
З'їхати я від них не можу, оскільки коштів не маю, вони мене забезпечують.
Никто не мешает Вам найти работу в другом месте, подальше от родителей, уехать от них, не сообщая адрес и заработать себе на комнату хотя бы.
Свобода выбора того стОит.
психолог онлайн
Добрий ранок! Ми живемо у 21 столітті, це у 19 і раніше вирішували батьки хто з ким одружуться. Відстоюйте себе! Хто Вас може підтримати?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ну покричат, поругают, не убьют же :) Зато вы не скажете им через время что они вас заставили замуж выйти и вы от этого несчастная. так что как вариант терпеть во благо или использовать эту ситуацию чтобы наконец выехать из села в город устроиться на работу и начать новую жизнь. Однако в причинах отказа могут стоять внутренние затруднения, которые могут мешать вообще когда-либо выйти замуж. И это повод в себе разобраться, поисследовать в чем причина - в толи в вас самой.