Мамин синок
Мама мого майбутнього чоловіка живе закордоном і коли вона приїжає то він весь час і всю увагу приділяє їй,повністю.
Мені перестає телефонувати,писати ,якщо я йому говорю щось то він починає скандал. Коли ми з ним удвох ідемо гуляти то його мама все рівно присутня і веде вона себе так,ніби хоче показати мені,шо вона в його житті важливіша чим я,повністю забирає його увагу собі.
Я розумію,шо далі буде гірше,порадьте що робити
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Татьяна Зеркаль
Шукати собі іншого чоловіка.
психолог онлайн
Анастасія Львівна Ковальчук
Ви праві в тому, що з часом швидше за все нічого не зміниться. Сильний зв'язок між дорослим чоловіком та мамою - це надовго, скоріше, навіть назавжди. І боротися з його власною матір'ю справа невдячна. З іншого боку, чи Ви певні що ця боротьба потрібна? Може, простіше укласти мир? Як часто мама приїздить? Адже це логічно, приділяти їй увагу, після періоду розлуки? Яка порція уваги здається Вам нормальною і не провокували б напруження з Вашого боку? Як проявляється те, що вона показує свою більшу значимість ніж Ваша?
Чи пробували Ви спокійно поговорити з майбутнім чоловіком про те що Вас турбує?
Найкраще це робити, коли мама вже поїхала, коли ви обоє спокійні і ніжні один з одним.
Чи влаштовує Вас цей чоловік у всіх інших проявах?
психолог онлайн
Євгенія Олександрівна Базар
Добрий день! В більшій чи меншій мірі, жінка завжди вступає в конкурентні стосунки з мамою свого чоловіка. А тут ситуація ще й посилюється тим, що мама проживає за кордоном. В таких випадках емоційна прив'язаність посилюється, і мама часто ідеалізується. В юнацькому віці відбувається сепарація (емоційне ввдділення) від батьків. І коли їх немає в цей час, то сепарація утруднюється (але це не значить, що вона не відбудеться згодом). Так чи інакше, мама з його життя не зникне, і матиме на нього вплив більший чи менший вплив. Погоджуюся з попередньою колегою, що конфронтація вам нічого не дасть. І найкращим варіантом буде,спробувати налагодити хороші стосунки з його мамою. Ну і їй,зрештую, теж прийдеться з вами змиритися.
психолог онлайн
Добрый день!
Вы пишете, посоветуйте. Психолог не может советовать , тем более указывать что конкретно Вам делать. Если есть желание проработать свою новую роль в качестве жены, матери и невестки, помощь в расстановке приоритетов, пишите .
Дополнение от автора
Наприклад на два тиждня що вона тут ми з ним удвох провели тільки 1 день всі решта дні,або вона була присутня з нами,або він був з нею.
Я лежала вдома з температурою,а він навіть не поцікавився чи мені ліки якісь потрібно.
Вона постійно показує свою перевагу в дрібницях,наприклад коли ми робили спільне фото він мене і її обійняв,але голову схилив до мене і вона говориь: «тут твоя мама стоїть ще,чому ти до мене не прихиляєшся»
Я з ним говорила і запитувала його,шо буде якщо у нас вже будуть діти і свій дім (ми плануємо жити у Львові,а вона постійно приїжає в Луцьк) то він сказав,що буле їхати до Луцька навіть,якщо в мене не буде цієї можливості.
психолог онлайн
Ваш МЧ поменяется только если сам захочет. Пока ему комфортно так жить
Вопрос комфортно ли вам, и если нет, то зачем остаетесь в отношениях?
Что привлекло в нем, если он не особо внимательный, чуткий и периодами равнодушный, и явно приоритет маме, а не вам?
психолог онлайн
Сейчас перед Вами демо-версия вашей будущей семейной жизни. Через поведение мужа четко видно потребность будущей свекрови в Вашем признании.Как вы относитесь к будущей свекрови? Согласны ли вы поставить ее выше своих родителей?
Дополнение от автора
Якщо не рахувати того,шо вона демонстративно привертає увагу свого сина то відношусь я до неї нейтрально ,вище батьків я її ставити ніколи не буду.
психолог онлайн
Ви готові весь час битися з нею за його увагу?
психолог онлайн
Вам необходимо проработать свою роль жены. По сообщениям этого не сделать, увы.