Порадьте
Доброго вечора. Я прошу Вашої допомоги бо не знаю як себе поводити з моєю донечкою. Моя дитина замкнулася в собі чим далі тим проблема все більша. я боюся щось їй не так сказати точніше написати, бо трубку вона не бере. Вона вважає себе нікому не потрібною лишньою невдахою. Боїться людей бо вважає що робить не так як людям хочеться. Вона покинула інститут , додому не хоче приїзджати, сидить на квартирі і накручує себе, пробувала з пошуком роботи , але не виходить бо боїться спілкуватися. Скільки я упустила в житті не змогла допомогти дитині колись давно ... Що я за мама Як мені вмовити її піти на консультацію до спеціаліста
Вопрос от: ; Возраст: 45

психолог онлайн
Ну, довго без роботи ваша дочка на квартирі не пробуде, бо закінчаться гроші і нічим буде платити. А якщо буде залишатись на квартирі і знайде спосіб її оплатити - чудово! Значить, вашаш дочка не безпорадна. В будь-якому випадку ситуація вирішиться. Не думаю, що зараз вже так потрібне ваше втручання. Мені здалося, що дочці краще, коли у неї немає з вами контакту. Очевидно, зараз в неї така потреба.
Якщо ж ви не впевнені в її психічному здоров"ї і вважаєте, що їй невідкладно потрібен психіатр, просто викличте бригаду. Я ж не знаю, який рівень розладу в неї може бути і чи є в неї розлад взагалі. Чи є загроза її життю. Про це ви не сказали нічого.
Дополнение от автора
дякую Вам за поради
психолог онлайн
Добрый день! Ваши переживания матери очень понятны. Вы переживаете за свою дочь. Пытались ли Вы поговорить с ней не по телефону? Может быть у нее что-то произошло и она боится об этом сказать, переживает внутри? Все мы сталкиваемся с какими-то кризисами в жизни и у нас может не хватать ресурса.