Емоційне вигорання
В мене є мета здати професійний екзамен та переїхати в іншу країну працювати по цій професії. Це робота моє мрії і готова для того, щоб досягнути її витрати на це свій час та старання. Але пройшло вже майже 2роки(екзамен тяжкий, тому замість 1року, довелося готуватись довше), і коли потрібно зібрати всі сили, я не можу більше продовжувати. Не можу контролювати свої негативні емоції, втратила повністю концентрацію і не можу спілкуватися навіть з близькими людьми. Відпочинок не допогає. Мені потрібна онлайн-консультація з психологом/психотерапевтом який може дати саме інструменти і допомогти знайти сили продовжити навчання і дійти до кінця переможцем. Бажано, щоб методики були науково-обгрунтованими.
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Добрий день, Христя! Виходячи з того, що ви описуєте, було б дуже легковажно надавати вам якісь інструменти без попередньої грунтовної діагностики.
психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
Не можу контролювати свої негативні емоції, втратила повністю концентрацію і не можу спілкуватися навіть з близькими людьми. Відпочинок не допогає
Вы связываете свое эмоциональное выгорание с учебой? Как давно это у Вас? Вы хотите поступить или стать победителем? Как Вы учились в школе?
психолог онлайн
Что в вашей жизни помимо учебы происходит?
психолог онлайн
Доброго дня, Христя!
З вашого опису виглядає, що в даний період у вас є труднощі, з якими вам складно впоратись самотужки. Ви молодець що звернулись по допомогу! Ви 2 роки готувались, тому можливо зараз варто звернути увагу на власні потреби і потурбуватись про себе, так би мовити "взяти паузу" від навчання. Оскільки ви багато працювали, пауза теж може знадобитись тривала. Робота з психологом безперечно буде корисною, і погоджуюсь з колегою, що необхідна більш детальна діагностика. Відповідно до результатів діагностики і підбиратимуться техніки для роботи.