Порадьте що робити у стосунках суцільні проблеми
Я зустрічаюсь з хлопцем мені 21 йому 29, він розведений, зустічались пів року, потім зїхались живемо разом у мене дома двоє, почалось дуже багато суперечок проблем, дуже часто через побут, потім він звільнився з роботи а я буда проти і шукав нову, його пошуки зайняли пів року, я ще вчусь , тому усе лягало на його плечі, через брак фінансів я змушена була брати гроші у мами що мене дуже сильно нервувало у хлопці, згодом моя мама почала питати про весілля бо негоже так жити, в нього була думка на це питання що ще рано осткільки в нас дуже багато сварок і наші стосунки на грані. Так сталось що мама настояла на весіллі і ми почали готуватись, за три місяці до я зрозуміла що я не готова і щось мене зупиняє страх чи ще якісь змішані почуття і все було скасовано, зараз ми живемо окремо( заставила мама) і я не знаю що мені робити у мене депресія я і з ним не можу бути і відпустити не можу, він дуже любить і хоче боротись за мене, поможіть розібратись як мені себе налаштувати на позитив хоча б якийсь.
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Діана, насправді поки нічого кардинального не сталося, просто ваші стосунки проходять певні етапи становлення.
Стосунки важливо створювати, треба навчитися домовлятися без сварок, адже сімейне життя це не документ про шлюб, а життя кожного дня, як то кажуть «в горі і в радості».
Ви відчули, що не готові до шлюбу – і це дуже важливо, що Ви змогли не піддатися на зовнішні критерії «та вже ж заплановано», а прислухалися до себе.
Куди це приведе – поки ніхто не знає. Але Ви обрали те, що підказали почуття, і це дуже вірно.
А тепер Ви можете «почати з чистого листа» - придивляйтеся до ваших стосунків, Вам вже не треба квапитись, бо стадію «хочу весілля незважаючи ні на що» Ви вже пройшли)) Тепер можна спокійно формувати такі стосунки без сварок, які б Вам хотілося мати. Можна звернутися до психолога вдвох з хлопцем, щоб розібратися в глибинних причинах сварок та налагодити спілкування без них. Якщо хлопець «хоче боротися», то можливо це підштовхне його до змін в більш відповідальну сторону, адже щоб утримувати родину важливо вміти нести відповідальність, заробляти гроші.
Пропоную подивитися на все це як на період, необхідний для того, щоб таки «познайомитися насправді» один з одним та почати будувати справжні стосунки. А якщо зрозумієте, що готові до створення родини, то й одружитися можна.
При цьому не варто очікувати певного результату, адже може так статися, що Ви зрозумієте, що цей хлопець не підходить Вам для сімейного життя. Але це буде вже ваше особисте рішення, а не мамине.
психолог онлайн
Здравствуйте, Диана. Вы сейчас живёте отдельно от мамы или отдельно от парня?
Дополнение от автора
Доброго дня, я живу окремо від батьків і від хлопця, але залежу фінансово ще від батьків оскільки поки шукаю роботу вони допомагають
психолог онлайн
Добрий вечір! Що Ввс зупиняє одружитись?
Дополнение от автора
Доброго вечора, мені здається що мої почуття до нього змінились, не відчуваю того що відчувала до моменту загостень сварками. І через це я не готова була одружуватись. А з другого боку зараз він мене переконує що зможе мене змінити щоб я почала ставитись до нього як раніше. Мене щось тримає і не відпускає обрубати усе.
психолог онлайн
Діана, доброго дня. В 21 рік ви можете дозволити собі жити с тим ким хочете і там , де бажаєте, не питаючи дозволу в мами. Звичайно, будуть труднощі, брак коштів але Ви можете вчитись разом долати їх. Якщо партнер для Вас важливий, Вас він кохає, вчиться будувати стосунки.
психолог онлайн
Вам важливо прислухатись зараз до своїх почуттів і зрозуміти, що є бар"єром для подальших стосунків? Що Вам не подобається у цих стосунках?
Дополнение от автора
Бар'єром є реальні зміни почуттів, і взагалі змінена думка і ставлення до хлопця, можливе розчарування у ньому, у його діях.
психолог онлайн
Якщо є розчарування, Ви з легкістю відмовитесь від цих стосунків. Все в Ваших руках.
психолог онлайн
Диана подумайте каких отношений вам бы хотелось, какого мужчину рядом, какими качествами он должен обладать.
И если в вашем мужчине нет или мало этого, подумайте о завершении отношений. Он не должен вас менять. Каждый из вас, если хочет может меняться, работать над отношениями, поискать причины конфликтов. Если есть всё таки желание сохранить отношения, то начните работать с психологом, в идеале походите вместе на консультации.
психолог онлайн
Чи є те заради чого Вам варто працювати над стосунками?
психолог онлайн
Любые отношения имеют несколько этапов развития - 1. Это идеализация, эйфорическая влюблённость , когда кажется что партнёр самый лучший, 2 этап - разочарование, когда вы понимаете что партнёр обычный человек, у которого не всё получается, 3 этап - когда вы эмоционально встречаетесь с настоящим партнёром без маски супермена, раскрываетесь перед ним душевно, обсуждая свои страхи и другие чувства, тогда между вами формируется настоящая близость.
Конечно, деньги играют важную роль в нашей жизни, но если они становятся основополагающим фактором в выборе партнёра, то эмоциональной близости может так никогда и не случиться