Дуже сильно нервуюсь
Доброго дня. Останнім часом я замітила, що дуже почала нервуватись за різні дрібниці. Я це розумію, але не можу нічого з цим зробити. У мене є син, якому 1р6м. Я,буває, кричу на нього , зриваюсь на чоловікові... я не хочу так. І більше не можу... що робити?
І настрій в мене переважно негативний ніж позитивний... вже й не пам’ятаю коли сміялась від душі останній раз. Мене не тішить нічого, що відбувається в моєму житті. Допоможіть
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Доброго времени суток!
Чтобы понять,что с Вами происходит - нужна диагностика, а это возможно только на персональной консультации. Причины нервозности могут быть очень разными - как психологическими, так и соматическими. Когда, например, Вы последний раз были у эндокринолога? А тщательную проверку на паразитов, когда последний раз делали? А ведь и то и другое может невероятно сильно влиять на психику. Нарушения в эндокринной или наличие некоторых видов паразитов могут давать симптоматику депрессий, неврозов, психозов...
Я бы Вам рекомендовала обратиться как минимум к двум специалистам: психотерапевту и эндокринологу и пройти диагностику.
Мудрости Вам и позаботьтесь о себе!
психолог онлайн
Добрый день. Расскажите больше, что именно вас раздражает и что идёт не так как бы вам хотелось?
Дополнение от автора
Найчастіше це буває коли мене оточує більше ніж 2 людей, заважають мені виконувати ті чи інші справи, коли вказують як і що потрібно робити, я не можу почувати себе вільно.
Я звикла до такого життя, де я сама вирішую як провести день, планую, які справи потрібно зробити. Але зараз мій день залежить не від мене і навіть не від моєї сім‘ї(хоча в деякій мірі залежить)) а від інших осіб, з якими я проживаю в одній квартирі. Постійно бути як на долоні...це, знаєте, жахливо
психолог онлайн
Добрий вечір! Народження дитини є кризовим періодом у житті батьків, родини. Схоже, що Ваші негативні глибинні переконання активувались - Ви відчуваєте, що з Вами щось не так, стомлюєтесь, не можете бути ідеальною мамою, через це зриваєтесь, а потім ще більше звинувачуєте себе. Хто може Ввс підтримати, чи відпочиваєте Ви, що робите для себе? Чи
Є у Вас можливість звернутися до психолога?
Дополнение от автора
Впринципі я не зациклюсь на статусі «ідеальної мами», я роблю все можливе, що від мене залежить.
Практично не відпочиваю, бо завжди з дитиною, гуляти не йде ні з ким окрім мене . Я відпочиваю тільки тоді, коли він спить). Чоловік мене підтримує, як може. Для себе практично нічого не роблю .
Я б дуже хотіла звернутись до психолога, але все залежить від фінансів.
психолог онлайн
Подивіться профілі психологів, ціни є різни.
психолог онлайн
Похоже, что нарушаются ваши личные границы ( когда вам диктуют что и как делать) и вполне естественна реакция раздражения. Думаю, что выход может быть в том, чтоб осознать как можно остаться свободной в присутствии тех самых людей?!
И что значит быть свободной? В чём несвобода? Какой властью они обладают над вами? Важно это исследовать )
консультация психолога
Что Вы уже делаете, чтобы не злиться и не срываться на дорогих Вам людей? Как Вы справляетесь с тем, что совсем нет времени на себя?
Есть возможность получить бесплатную квалифицированную консультацию. Если заинтересует, пишите - расскажу подробнее и дам координаты.
Дополнение от автора
Що я роблю, щоб не зриватись? Мовчу. І ховаю в собі всю злість
консультация психолога
Схоже, що мовчати і ховати в собі злість набридло? Потрібні інші реакції? Такі, щоб задовольняли потребу жити в злагоді з близькими?
психолог онлайн
Як Ви можете екологічним засобом висловити свої думки і почуття (злість і гнів)? Сказати про це - я сержусь через те, що... Якщо сильні емоції захоплюють, зробити паузу, зайнятись фізичними вправами. Коли заспокоїтесь, поговорити про те, що Вас непокоїть.
Дополнение от автора
Так, мені потрібно навчитись реагувати по-іншому. Мабуть
Всім дякую за поради, вони дуже корисні.
психолог онлайн
Дякую за зворотній зв"язок. Де і як будете вчитися реагувати по іншому - можно дивитись і переймати досвід у інших людей, з філмів, книжок тощо... Усього доброго!