как понять что он ко мне чувствует действительно?
Я встречаюсь с парнем 5 месяцев. До этого ми общались еще 5 месяцев как друзья. После месяца встречаний мы вместе отдыхали на море. Все было отлично, до тех пор пока я была как говорится идеальной...но...где-то месяц назад, была поднята тема женитьбы...как-то невзначай, обсуждалась тема гражданских браков, и я из"явила свою точку зрения, из которой следовало что я против такий браков. Как ни странно мой парень меня понял, и в какой то мене согласился...я об"яснила это тем, что это не брак, а так сожительство, связаное сэксом и ничем более, что для девушки которая действительно любит, это испытание...ведь мне тоже уже не 16, кстате он мой одногодка. Я чувствую что он любит меня, преживает по своему, только все эмоции наших отношений держит в себе, он не выплескивает их. Он все фильтрует в себе.
Понимаете, мне еще сложнее из этой ситуации что я все еще...девственница...вот так подучилось. И как ни странно я хочу принадлежать одному мужчине а не роте. Если бы я была уверена на 150% что он буде со мной после секса я бы уже давно отталась так как я ооооочень хочу, я не деревяная. Единственное что я могу ему дать сейчас ето розрядку петингом...Я понимаю, что парень взрослый, и я ведь не маленькая, и что ему это очень нужно, и когда я пытаюсь поговорить с ним на тему сэкса, он меня присекает, и говорит что будет ждать сколько угодно.
за это я его еще больше люблю.
Но последнее время, как-то почастели разговоры о браке, даже когда я этого не планирую, и я замечаю что его это уже немножко пугает. меня уже и саму это пугает. Он меньше звонит, хотя когда приезжает я вижу что вроде все нормально, его тянет ко мне, все как раньше, всегда хочет зделать мне приятно не зациклен на себе. Это уже огромный плюс. Но звонит не так как когда-то, а меньше и не говорим как когда-то по долку. я не знаю в чом причина. Говорит что не любит говорить по тел. не любит поустых розговором ни о чем. Может я себя накручиваю. Тем более что раз по п"яни проговорился, что проэктирует меня как свою будущую жену. но еще не готов. Что мне теперь делать чтоб немножко разгрузить ситуацию. Мы вчера снова задели тему брака, что я не буду ждать 2 года...так что если планируеш, я рада, если нет, то не делай мне больно...Жостко, но меня как будто пробило. теперь уже жалею(( Но по приезду домой, он нежный голосом как всегда сказал: "Киця, рад что тебя увидел. Целую. Люблю. Сладких снов. Я подумаю над твоими словами...цьом" Сегодня первой звонила я, такое бывает не впервой. Что теперь делать??
Вопрос от: ; Возраст: 24
консультация психолога
Здравствуйте, Тася! Вся беда в том, что в этой жизни никто ничего гарантировать не может! А пока Вы будете ждать эти гарантии, жизнь пройдет. Разберитесь в себе. Удачи.
Дополнение от автора
Дякую) якщо можна я буду спілкуватись українською мовою. Вона мені рідніша. Чесно кажучи відповідь в якійсь мірі очікувана, але не досить повна...зі мною особисто мені все зрозуміло...Ось тільки що робити в даній ситуації, як згладить кути які виникли в останній період? Ігнорувать я не хочу, я вважаю цей спосіб жорстоким...і це може ще гірше вплинуть на стан речей, як мені себе вести тепер?
Дополнение от автора
і ще...невже ви вважаєте, що мені треба забить на всі мої принципи і бажання, тільки того, що так роблять майже всі? Дарма, що мені 24 роки...так склалась моя доля, я не хочу бути байже з ким...
Я не хочу втратить те, що заслужила за ці роки, тільки з дурості...
і не хочу в подальшому звертатись в жіночих блогах допомоги з такою темою...я вагітна, а він досі не готовий одружуватись, і не упевнений, що дитина від нього...(( чули і такі історії...
я хочу щастливого фінала...
просто прошу поради, що робить зараз, щоб трошки згладить дану ситуацію, адже я знаю, що він дійсно мене любить, але зараз я його трішки зашугала собою...допоможіть...
консультация психолога
Меня впечатлила ваша фантазия по поводу "роты":-)
консультация психолога
Здравствуйте, Тася! Очень жаль, что вопрос Вашего психологического комфорта сведен к драматическим сексуальным переживаниям "Дарма, що мені 24 роки...так склалась моя доля,". Существуют и другие отношения между мужчиной и женщиной, которые Вы боитесь пустить в свою жизнь. Вы правильная, послушная, делали все как говорят родители, которые не удосужились рассказать Вам о средствах контрацепции. И девственность свою Вы хотите вручить как звезду герою, который даст Вам гарантию. Неравный обмен, он Вам гарантию на всю жизнь, а Вы ему девственность. Вы еще и ревновать его будете, если у него до Вас были отношения с женщинами (не дай Бог - сексуальные). Разберитесь в себе. Удачи.
Дополнение от автора
)) Дякую) неочікувані відповіді) нажаль... я мабуть не правильно виразила свою точку зору, і з вашого боку здаюсь дуже зразковою, не здатною на справжні вчинки дорослої людини дівчинкою. Але...враження не правильне...
Відповім на запитання: так, я працюю і навчаюсь, у мене є де жить, у мене благополучна родина. І НІ, я не ревную його до колишніх дівчат, і більше того, я навіть рада, шо у нього до мене хтось був, в цьому плані я упевнена)). І я прекрасно знаю рпо контрацепцію, навіть якщо не від батьків. У мене не зациклено все на сексі, просто у своєму запитанні я трошки наголосила на цьому, шоб донести вам всю суть ситуації, а ви вхопилися, і пішли трошки не втому напрямку. І нічого поганого в тому, що я зараз, а не в 30 років хочу свою сім"ю, свого чоловіка, а пізніше і дитину. І дивно, навіть дико було читать такі висказування від дорослого чоловіка: "...И девственность свою Вы хотите вручить как звезду герою, который даст Вам гарантию." - це грубо по відношенню до дівчини... (моя особиста думка)
Але, дякую, за будь які думки, тим паче, що я все владнала. Просто я трошки накрутила себе, ось і результат...я тут)
а відповідь на моє запитання була дуже проста...Час покаже, якщо дійсно кохає, то зрозуміє...
Дякую. Успіхів.

психолог онлайн
Здравствуйте, Тася.
Я так и не понял. Несколько раз перечитал ваше искреннее и эмоциональное письмо.
Скажите, все-таки, - вы хотите замуж за этого парня? Хотите создать с ним семью, законную, с ЗАГСом, шатмпами и так далее?
Если да - то зачем столько обсуждений и напрягов - почему просто не сказать ему об этом. Без намеков и рассказов о том, сколько вы будете ждать, а сколько не сможете?
Рассказ о вашем обсуждении звучит так, будто мама воспитывает сына - поучила его и потом спрашивает - ну что, сделал выводы? А какие выводы сны сделает? Хорошо мама, я буду хорошим???
Просто сказать не о теории, не только о своем отношении и ожидании. Но и о своем желании.
Стать мужем и женой.
Например.
Дополнение от автора
Добрий вечір!)) приємно читать конкретне запитання))) О так, я дійсно хочу створити сім"ю, сім"ю з цим чоловіком. Більше того, я йому про це казала, наводила массу аргументів)) але...так як більшість хлопців він каже, шо ще не готовий на такий крок. Можливо причина в тому, що зі мною у нього перші серйозні стосунки, і йому це подобається)) він сам про це казав. Можливо дійсно боїться брать на себе відповідальність, як чоловік за дружину. А можливо боїться, що після одруження у нього рпопаде його свобода. І кожного разу, коли задівається ця тема, я йому доводжу, що якась частинка його свободи залишиться при ньому, ніхто не закриває його в чотирьох стінах, тим більше, що він і так у мене не гульона)) і я не буду стримувати його вдома коли він захоче хсодить на футбол з друзями, адже в цьому нічого страшного немає)) просто треба знаходить компроміси у стосунках. Так, щось я відступила від теми.)) Єдине проти чого я, проти громадянського брака...
А остання ситуація мене налякала тим, що під впливом якихось незрозумілих мені факторів, я в емоційній манері, висказала, шо мені вже не терпиться свого особистого куточка...своєї особистої, коханої спинки кожен вечір вдома. Набридло прокидатись самій і так далі...ну наче шось мене за шось вкусило. А потім мене осінило, шо я перегнула палку. Короче, я злякалась, шо зашугала його собою. Зараз наче све все нормально. Я не піднімаю цю тему. Думаю, що сказала вже все що хотіла. Він хлопець розумний, все зрозумів. А час покаже, що буде далі. Тим більше що мої батьки його одобряють, його батьки також, начебто, мною задоволені, бабуся взагалі, дається вже мене полюбила))))) Друзі всі кажуть шо змінився в кращу сторону,короче, шо те шо треба)))) і один раз я його запитала, невже він думає шо я не боюсь створювати сім"ю, Він сказав, шо Я НЕ БОЮСЬ, А я відповіла, шо боюсь страшенно, але боятись можна вічно, якщо не пробувати, а своя сім"я - це чудово.)))
Зараз наче все наладилось, командує, шоб не шастала без пов"язки на вулиці)))) переживає))) А це ж таке прекрасне почуття коли за тебе переживає твоя кохана людинка))
А те що мене уколов" психолог який підписувався першим, що я віддаю свою невинність як зірку герою...ТО Ви знаєте, побільше б таких як я, і можливо б, жіночих сліз також було менше. І розмовляючи з своїми друзями - хлопцями, (я не соромлюсь таких тем, це навіть цікаво), то їхні думки зходились до одної, кожному з них, хотілось би, щоб їхня дівчина була чистою, щоб була тільки для них, щоб він був її першим справжнім чоловіком. І мій чоловік, також це цінує))
Можливо я і старомодна, але також, в якійсь мірі, я особлива, і подколки тут не доречні. А Вам Влодимире, я дякую)))