Як справитися з собою?
Я одружена. В мого чоловіка є два старших брати. Коли розвівся старший всі пережили більш менш і забули. А в середнього була досить чудова сім'я з двома дітьми. Коли він сказав що покидає сім'ю і йде да молодшої на 15 років дівчини а ще що вони купили разом квартиру ч була в шоці і цей шок досих пір ніде недівся. Мій чоловік підтримує брата і говорить що це нам жінкам треба думати як ми себе поводимо. З тих пір я нічого не можу з собою зробити щоб не думати про розвод поки не пізно. У нас дитина і відношення над якими можна працювати так як ми цього хочеимо обоє. Я вже втратила роботу ніяк не знайду іншу але мене чомусь це менше хвилює чим розлучення з чоловіком. Я майже впевнена що він поступить так як його брати.
Треба просто відпустити ситуацію і жити далі. Але не виходить.
Вопрос от: ; Возраст: 33

психолог онлайн
Всі питання, які Вас хвилюють в першу чергу важливо обговорювати саме з чоловіком, адже Ви самі пишете, що обоє хочете покращити ваші стосунки.
Ключовим моментом тут є не розлучення брата, а те, що є між вами, а судячи з ваших слів є те, що Вас турбує. Саме на ці моменти й важливо спрямувати зусилля.
Можна запитати в чоловіка, що саме він мав на увазі, говорячи про те, що жінки мають думати як себе поводити, можливо дружина брата вчиняла якось недобре стосовно нього і ваш чоловік про це знає, а Ви ні.
Звичайно ж, не може бути ніяких «гарантій» того, що ваш шлюб збережеться, якщо Ви будете обговорювати складні питання. Але це дасть змогу розібратися в тому, що кожен з вас хоче від стосунків, що кожен чекає від шлюбу.
Це розлучення брата може стати приводом замислитися над своїми стосунками, адже часто родини існують «на автоматі», поки щось не трапляється, що виносить назовні різні погляди та наміри двох людей.
Не варто боятися саме розлучення, набагато гірше жити в ілюзії, а не в реальності. Якщо Ви з’ясуєте, що чоловік має погляди, які зовсім не співпадають з вашими, то це може відкрити шлях до пошуку іншого партнера, який насправді буде з Вами розділяти «систему координат».
психолог онлайн
Добрый день.
цитата:
Я майже впевнена що він поступить так як його брати.
Почему Вы думаете, что он поступит так же?
Все зависит от Ваших отношений с мужем. Не нужно смотреть на его братьев, думаю у всех трех братьев разные характеры и взаимоотношения в семьях разные.
цитата:
У нас дитина і відношення над якими можна працювати так як ми цього хочеимо обоє. Я вже втратила роботу ніяк не знайду іншу але мене чомусь це менше хвилює чим розлучення з чоловіком.
Вот и работайте над отношениями, если Вы оба хотите этого.
Если не можете самостоятельно справиться со страхом развода, обратитесь к психологу на индивидуальную консультацию.
психолог онлайн
Ну, якщо ваш чоловік надумає розлучатись, то складно буде з цим щось зробити. Я так розумію, що ви вже обговорювали цю тему, він виявляв якісь претензії до вас?
психолог онлайн
Добрый день! Які думки Вас турбують ? Якого значення Ви надали розлученню?