Як побороти нав‛язливі думки?
Добрий вечір. Раз на декілька місяців я впадаю у стан, коли мене переслідують думки про те, що я помру рано і не своєю смертю, причому обов'язково страшною і, скоріш за все, від рук маніяка. В житті мене ніхто не переслідує, просто не можу перестати боятися і гублю відчуття безпеки. Останнім часом все мені стає гірше, бо я не можу викинути з голови моторошні образи, що побачила у фільмі жахів кілька років тому. Коли приходжу з навчання, то часто довго плачу по декілька разів і ніщо від цього не допомагає.
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Добрый вечер!
Как давно это Вас беспокоит? Были ли события, которые могли этому предшествовать? Какие у Вас отношения в семье? Вы с мамой можете поговорить о своих переживаниях? Кто-то из близких знает о Вашем состоянии?
Дополнение от автора
Приблизно рік. Я думаю, це через стрес на початку навчання. Просто не вистачає сил боротися з поганими думками. У мене хороші стосунки з батьками і я не раз розмовляла з ними про мій стан, вони всіляко намагаються мене підтримати, але останнім часом це перестало діяти.
психолог онлайн
цитата:
просто не можу перестати боятися і гублю відчуття безпеки
Добрый вечер. Скажите, у Вас было, что Вы уже ощущали это чувство? На что это похоже?
психолог онлайн
Шановно, Perelyakana, дійно, щоб вам допомогти, треба детальніше поспілкуватись. З вашого питання я зрозуміла, що кілька років тому ви подивились страшний фільм, але думки про події з нього стали переслідувати вас десь рік тому.
Скажіть, Perelyakana, до цього фільму, може у дитинстві, коли батьки не бачать, ви дивились страшне кіно? Стосовно цього фільму, ви хотіли самі його дивитись, або хтось з друзів запропонував? Якщо другий варіант, ви обговорювали з друзями події цього фільму?
Як вам подобається проводити вільний час? Чи часто вам доводиться робити те, що справді подобається?
Коли ви приходите додому і інколи плачете, про що ці сльози?
Зрозуміло. Perelyakana, нажаль в умовах переписки неможливо розібратися в причинах ваших переживань. Ви писали, що у вас добрі стосунки з батьками. Спробуйте піти до них в кімнату, коли вас починають переслідувати тревожні думки та починається мандраж. Поговоріть про свої почуття саме в той час. Ви можете подивитись разом якесь гарне кіно, навіть полузгати насіння соняшника))) - такий собі родинний вечір. Ще б добре було, щоб ваша мама записала вас на прийом до гінеколога та звернулась до психолога, тому що в таких умовах не можна вирішувати питання вашої тревоги. Інколи буває, що тревожний стан повязаний з порушенням гормонального фону. Але ж ми не будемо гадати, правда?
Perelyakana, це нормально тревожитись за себе, але погано, якщо це поважає насолоджуватись життям такій молодій дівчинці, як ви.
Дополнение от автора
Це схоже на нескінченний мандраж перед чимось важливим. Я постійно обдумую варіанти поганих випадків, до можуть зі мною статися. Мене перестають хвилювати проблеми повсякденності, не отримую задоволення від речей, які люблю. Такий стан повторюється десь раз на 1-2 місяці і продовжується приблизно тиждень, а потім так само раптово проходить.
Дополнение от автора
Ні, взагалі не люблю таке, а то з цікавості вирішила подивитися. Мені подобаються доволі прості речі - гуляти з друзями, в кіно або театр сходити, книжку почитати, я отримую задоволення від навчання. А сльози від того, що це не приносить радості і що я перебуваю у постійному страху
психолог онлайн
Екатерина Павловна Куян
Яна, доброго дня!
З вашої історїї Я розумію, що Ви втратили відчуття безпеки, у Вас виникають Думки" Я рано помру" і катастрофічні сценарії як це має статись. Вам важко справлятись , тому довго можете плакати. Я так розумію, що фільм із страшними образами Вам повертається в спогадах.
Когнітивно-поведінкова терапія є метод першого вибору в роботі з тривожними станами. Індивідуальна робота із спеціалістом допоможе Вам краще зрозуміти, що з Вами відбувається і підібрати ефективні техніки для подолання надмірної тривоги, навязливих думок.
З повагою Вікторія Левицька
психолог онлайн
цитата:
Приблизно рік. Я думаю, це через стрес на початку навчання. Просто не вистачає сил боротися з поганими думками.
цитата:
Це схоже на нескінченний мандраж перед чимось важливим. Я постійно обдумую варіанти поганих випадків, до можуть зі мною статися.
Вы говорите о том, что это началось тогда, когда Вы начали учиться. Вы до этого жили с родителями,а сейчас отдельно? На кануне каких событий это с Вами происходит?
психолог онлайн
Доброго дня.
Навчання (а до них і інші причини, які вами, можливо, не усвідомлюються) дійсно можуть викликати постійний стрес, який поступово виснажує вашу нервову систему. Стрес продовжується, бо щодня виникають нові задачі, які треба вирішувати, а резерви нервової системи і всього організму вичерпані. Існує загроза вигорання, яке часто і супроводжується тривогою, нав'язливими думками і страхами, підозрілістю, безпричинними сльозами, розбалансуванням роботи організму.
Вам потрібна індивідуальна і досить тривала робота з психологом або психотерапевтом. Обов'язкова консультація невролога, щоб допомогти нервовій системі відновитися.
З цього стану можна повністю вийти, повністю відновитися. Але не варто чекати, що само минеться. Не зволікайте.
Зверніться до спеціалістів і через певний час знову відчуєте радість життя.
Бажаю вам успіху у вирішенні вашого питання.