Не можу зрозуміти що відбувається в стосунках
Зустрічаємось 2 роки. З них 1.5 роки сваримось. Вже мене кидали 5-7 разів. Через те що я лажу в його телефоні в потім задаю питання, ми поговорити про це не можемо. Він починає агресувати, бити стіни, лайтись, ображати мене не цензурними словами. Я та хто йде перша на примирення.
Ми різного темпераменту люди. Я люблю активний відпочинок, гуляти, спілкуватись, шумні місця. Але я також достатньо емоційна. Він - любить бути вдома, щоб його ніхто не чіпав, тишу, спокій. І навіть коли ми бачились останнього разу він сказав, що відпочити не може коли я лежу поряд. Тому що займаю його місце, не даю відпочити. І це його грузить.
Він став останнім часом занадто самовпевненим. Я підозрюю що у наших стосунках з'явився хтось третій.
І найголовніше я не можу наважитись закінчити ці стосунки. Я страждаю. Мені хочеться кричати від болю, коли чую що я не даю йому можливості відпочити коли просто знаходжусь поряд.
Ми не живемо разом. А бачимось в найкращому випадку 2а рази на тиждень.
І вчора я йому сказала що це все. І це кінець стосункам. Але він щось не квапиться їх продовжувати.
Я його кохаю і мені так важко через це переступити.
І він писав сьогодні і телефонував. І я так хочу продовжити ці стосунки. Але хочеться відчути себе нарешті коханою. І відчувати свою подрібність і повагу.
Я розумію що люди не міняються.
Мені так хоться цього простого жіночого щастя.
Може не зовсім конструктивно написано. Але це вже "крик душі".
Мене звільнили з роботи місяць назад. Хлопець чи зі мною чи давно вже ні.
Цього негативу якось забагато за один раз. Я не можу впоратись.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Катя, замість сумувати ви маєте радіти, що зараз з вами відбуваються якісь події. Якщо говорити про роботу, то це взагалі не занадто важлива тема. Особливо для жінки. Роботи навколо кишить. Я колись прибирала в магазині, а колись торгувала канцтоварами, маючи дві вищі освіти. Це все несуттєво.
А щодо стосунків з близькою людиною, то сюди треба кинути всі зусилля. Перше, що ви маєте зробити - вибачитись за всі ті моменти, коли ви читали його телефон, і назавжди забути цю звичку. Навіть якщо він не повернеться, ви маєте вибачитись, тому що це має бути важливим для вас, а не для нього. Ви зробите це для себе. Друге - запам"ятати, що у хлопця інше сприйняття світу, ніж у вас. І йому справді може бути некомфортно, коли ви лежите поряд на ліжку. Це ніяк не пов"язано з тим, любить він вас чи ні. Ця потреба - зовсім про інше - про персональний простір. У всіх він різний і по-різному проявляється. Тут вам просто не втстачає психологічних знань. Працюйте над собою, і все має налагодитись.
консультация психолога
Доброго дня, Катерина.
Так, перевіряти телефон хлопця, не дуже добре. Але
цитата:
Він починає агресувати, бити стіни, лайтись, ображати мене не цензурними словами. Я та хто йде перша на примирення.
чи допустим є таке втавлення до Вас?
Чи потрібні Вам стосунки, в яких Ви не почуваєте себе коханою, в яких Вас не поважають, в яких Ви себе почуваєте непотрібною?
А що таке для Вас кохання? Що Ви вкладаєте в це поняття?
психолог онлайн
А зачем вы проверяли телефон МЧ? Это личная территория, к которой нужно уважительно относиться.
Что касается реакции МЧ
цитата:
Він починає агресувати, бити стіни, лайтись, ображати мене не цензурними словами.
то это ненормально и ничего хорошего не предвещает.
По какой причине вы терпите такое отношения? При чем вы пишите, что 1,5 года из 2х вы ругаетесь.
У вас похоже, скорее, не любовь, а нездоровая зависимость от МЧ.
Я бы предложила обратиться к психологу и разобраться, что в вашей жизни происходило с родителями, по какой причине вы соглашаетесь на такие отношения, где вам плохо, вас унижают, а вы терпите и приходите мириться.
цитата:
І я так хочу продовжити ці стосунки
Зачем? Что вам дают эти отношения?
цитата:
Але хочеться відчути себе нарешті коханою. І відчувати свою подрібність і повагу.
Мені так хоться цього простого жіночого щастя.
Но в этих отношениях вы не можете получить, что вам нужно