Емоційне вигоряння
Шановні психологи,допоможіть будь ласка або порадьте до кого можна звернутись (тут): чи у мене може бути емоційне вигоряння?
Сталось так,що 2 роки тому у мене помер чоловік і я виховую дитину сама,також живу із старенькою бабусею чоловіка (теж дбаю про неї і відповідальність на мені). Спочатку все було більш-менш добре,справлялась. Працюю на роботі,маю комерційне хоббі (ним займаюсь на вихідні і вночі,коли дитина спить). Але останнім часом відчуваю,що сил немає - працювати важко,вночі майже не працюю - засинаю. Пару годин граюсь з дитиною,далі як вижатий лимон.
Була у відпустці тиждень,приїхала повною сил але 2 дні знову працювала,гралась,прибирала і сил немає.Також щось зі сном - прокидаюсь о 3 або 5 і більше не можу заснути.
Не розумію чи це я день невірно планую,або втомилась. Мене не дратує моя робота,люблю свою дитину,як і надихає хоббі але немає енергії. Порадьте,що робити((
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Виктория, сочувствую Вашей потери супруга. Дело в том, что процесс горевания происходит от 1 до 2 лет, если человек смог отпустить. Если этого не происходит, то процесс горевания может затянуться, с этим лучше разбираться индивидуально. Дело в том, что на Вас очень много всего свалилось. У Вас маленький ребенок и стареющий человек, которые требуют очень много сил. Конечно, любой человек в этом случае будет сильно уставать, ведь Вам приходится очень много работать и при этом Вы очень мало спите, потому что нарушен сон. Во сне наш организм восстанавливается, что у Вас не происходит. Есть ли у Вас возможность уменьшить нагрузку или кто-то кто бы мог помочь Вам?
Дополнение от автора
У мене є людина,котра іноді може із дитиною посидіти але відповідальність та заробіток все одно на мені.Підкажіть будь ласка,де б ви порадили брати сили та енергію? Чи краще "економити" ту яка є?
психолог онлайн
В Вашей ситуации лучше подумать о том, как Вы можете высвободить свободное время для себя, где Вы можете восстановиться, потому что больная мама никому не нужна. Попросите кого-то из близких, чтобы Вам помогли или с ребенком или с бабушкой. Найдите время, где Вы будете заниматься только собой, подумайте от чего Вы получаете удовольствие в жизни. Иногда это может звучать эгоистично, но Вам нужны силы для того, чтобы растить своего ребенка. В этом случае хорошо помогает психотерапия, когда Вы можете выговориться
Дополнение от автора
напишіть мені у приват будь ласка
психолог онлайн
Доброго вечора, Вікторія! Сон є основним і безкоштовним поновлювачем нашого ресурсу. Без сну навіть молодий організм буде дуже скоро виснажений, без енергії. Подумайте, будь ласка, про те, що можна зробити, щоб спати вдосталь.
психолог онлайн
От Вашего эмоционального состояния зависит то, что Вы сможете дать своему ребенку. Здоровая мама-здоровая семья. Если с мамой что-то происходит, то начинает рушиться все. Вы сами планируете свою жизнь и сами может сделать так, чтобы она для Вас тоже была комфортной
психолог онлайн
Вікторія, хочу додати до коментарів психологів. У Вас, скоріше за все - депресивний стан. Ранкове пробудження та опис подій свідчить про це. Він виникає, коли людина не дає можливості собі виплакатися, виговориться після стресу. Втрата чоловіка - величезний стрес. Тут і відчуття провини може бути, і агресія на те, що сталося.
Якщо є можливість - краще попрацювати з психотерапевтом . Особливо, якщо стан не буде покращуватись.
Є різні техніки, які надають ресурс. Письмово , тут, трохи все поверхнево. Ми не знаємо вашу історію, подробиці, емоційне наповнення та інше.
Для жінки ресурс завжди в нормальному сні, вода, сонце, природа.
психолог онлайн
Добрий день! Вам треба відновити ресурси - їжа, сон, приємні речі для себе. Прогулянки, зустрічі з друзями...що робите для себе і що Вам завжди приносило задоволення, а зараз не робите цього для себе? Почніть робити!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!