знайомство в неті
Я в інтернеті познайомвся з одною дівчиною,ми по інтернеті спілкуємся вже 8 місяців. Недавно мона мені заявила шо закохалась в мене. Чи можливе таке? І наскільки адекватна така ситуація?Сумніваюсь можна закохатись в текстові повідомлення.І як адекватно до цього поставитись?
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Добрий вечір, Діма! Ваша знайома дівчина з Інтернету закохалася у образ,який намалювала у своїй уяві на фоні віртуального спілкування. Таке буває, коли немає живого спілкування між чоловіком та жінкою, які ніколи не бачилися й не спілкувалися в реалі, а лише он-лайн.
Ви вже адекватно, тобто критично, сприйняли ситуацію. Можливо, поясніть Вашій дівчині, що віртуальне спілкування дуже бідне й не дає повної картини про людину. Успіхів!
консультация психолога
А можете з нею зустрітися, і може, теж у неї закохаєтеся. Або дізнаєтеся, що то взагалі не дівчина :-)
консультация психолога
Дімо, а як Ви і Ваша знайома ставитеся до зустрічі в реалі? Є побоювання?
психолог онлайн
Здравствуйте, Дима.
Я тоже сомневаюсь в том, что она влюбилась в текстовые сообщения. Но или в вас, или в ваш образ - вполне.
Что значит "адекватно"? Я пока не встречал правил, которые описывают адекватность отношения к влюбленности. Меня в этом больше интересует ваше мнение об отношении девушки и ваше желание встретиться с ней.
То есть я бы ваш вопрос отнес к вам - почему, говоря об адекватности ситуации и отношения к ней, вы не спрашиваете об адекватности другого: за эти 8 месяцев вы ни разу не встретились в реальности и не говорили об этом.
Будто вы прячетесь от чего-то.