депрессии,суицид
проблем не было было все хорошо спустя время понравился парень раньше мне не нравились парни если что то я гей узнал я это спустя год после того как понравился парень по началу парень обращал на это внимание а потом потом перестал ведь все было нормально. спустя еще время начались депрессии каждый день у меня не было смысла и желания жить потерялся интерес к жизни к тому-же у меня нет друзей. начались тревоги что я останусь таким навсегда. мне хотелось умереть и снять этот груз сходить к психологу не могу ведь живу в поселке попросить нет желания единственное что я могу просто переписываться. тот парень мне очень сильно нравится я ему тоже нравлюсь правда он мне этого не говорил но я это знаю он готово часами смотреть мне в глаза. поговорить я с ним не могу и не знаю что делать я просто сижу дома в четырех стенах и вспоминаю о нем . Иногда просто хочется покончить с собой и забыть все проблемы которые у меня в жизни что только я не пытался сделать все напрасно когда пытаешься измениться становится все хуже и хуже . поэтому я прошу вас помогите мне исправить мои проблемы и прекратить депрессии..
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Доброї ночі, decre.
Із вашої історії бачу, як вам сумно і боляче. Мені дуже шкода. На жаль, я не можу вирішити Ваші проблеми за Вас, проте я можу допомогти Вам краще розібратися у собі та власних переживаннях.
Скажіть, будь ласка, чи був у Вас досвід стосунків, сексуальний потяг до дівчат? Чи виникає він іноді тепер? Чи відчуваєте Ви саме сексуальний потяг до хлопців (чи відчували раніше)?
Іноді, особливо в підлітковому віці, ми плутаємо симпатію, любов і сексуальний потяг, а від цього, насправді, залежить, яка у Вас орієнтація. Буває, що хлопцеві може симпатизувати інший хлопець, або, під час випадкового перегляду чоловічого порно, хлопець може збудитися, проте це ще не визначає його орієнтацію. Поняття сексуальної орієнтації є насправді дуже складним. Більшість вчених стверджує, що наша сексуальна орієнтація проявляється ще з дитинства, тому, у Вашому випадку, я б не робила однозначних висновків.
Ви зазначили, що у Вас немає друзів. Чому? Так було завжди і коли та після чого це почалося? Можливо Ви зараз відчуваєте безумовне прийняття з боку Вашого єдиного друга, це, звичайно, формує почуття близькості і симпатії, яке, можливо, Ви плутаєте із сексуальною орієнтацією.
Чи Ви комусь вже розповідали про Ваші переживання щодо орієнтації (батькам, друзям і т. д.)? Як Ваші батьки ставляться до людей із гомосексуальною орієнтацією?
Загалом, підлітковий вік є дуже складним етапом в нашому житті, де ми намагаємося зрозуміти, хто ми є насправді (іноді це дослідження є дуже психологічно виснажуючим і травматичним). Існує безліч факторів, які можуть впливати на емоційний стан підлітка. У Вашому випадку, головний фактор на зараз - це страх перед невизначеністю сексуальної орієнтації, однак існує ще безліч інших чинників. Я рекомендувала б Вам звернутися до психолога для детальнішого розгляду Вашого депресивного стану та емоційної підтримки. Ви зазначили, що не маєте можливості фізично бути присутнім на консультації, проте завжди є онлайн-формат через Skype чи Viber.Ответ отредактирован автором 24-03-2020 02:31:51
Дополнение от автора
да возможно вы в чем-то правы я раньше не знал что такое чувство любви но понимаете у меня нет сексуального влечения к нему мне хочется быть рядом с ним встречаться, целоваться. Я ПОЛНОСТЬЮ уверен в том что мне нравятся парни а не девушки и в этом моя проблема возможно если бы у меня было влечение к девушкам то тогда мне было наверное легче но я смерился с тем что гей
У меня задавался вопрос что значит любить? и не знал как это чувство испытывается
я встречал этого парня много раз мне было плевать на него есть или нет его но после того как я посмотрел ему в глаза у меня перехватил дух спустя время я понял что люблю его а спустя время понял что я гей мне стало страшно. мир не любит тех кто не как все у меня больше нет желания писать прощайте
психолог онлайн
decre, я, в ніякому випадку, не хотіла обезцінити Ваші почуття і поважаю, визнаю їх. Я, як психолог, хотіла зазначити, що Ви вживаєте слово "гей". Це є сескуальною орієнтацією, але для її визначення потрібно пройти безліч тестів (і воно має включати сексуальний потяг).
Тема Вашого звернення стосується наявності у Вас депресії, суїцидальних думок. Я намагалася розібратися у причині їхнього виникнення. Припускаю, що Ви страждаєте через труднощі в розумінні самого себе (особливо в 15 років), нездатність виразити свої почуття людині, яка Вам подобається та відсутністю людей, які б Вас підтримали у цей важкий період. Проте, щоб побороти страх відкрити почуття іншому, подарувати йому справжню любов, Ви, перш за все, маєте полюбити себе та розібратися в собі.
Насправді поняття любові є дуже складним для розуміння навіть вченим. Можливо Вам буде цікаво, що існує багато різновидів любові:
- агапе (любов-самозречення, жертовність, властива тривога, болісна і в той же час радісна)
- ерос (любов-пристрасть, тілесне тяжіння созалежність);
- сторге (любов-дружба, розуміння, душевна близькість. Секс при такій любові ясний і простий, ті, що люблять вважають його продовженням душевної близькості, і він входить і їх відносини не відразу, а на пізніх ступенях зближення);
- манія (любов-одержимість; вимотує, висушує, несе вічну невпевненість в собі, в коханому, ревнощі, недовір'я; людина не виносить розлуки і цей різновид любові може перетворитися в любов-ненависть);
- прагма (важливий розумний розрахунок (не егостичний, а життєвий), перевага розуму над почуттями, ідеальна сумісність);
- людус (прагнення простих, безтурботних відносин, любов як гра і отримання задоволення від цієї гри).
І це лише одна із класифікацій.
Не ототожнюйте весь світ, всі 7 млрд людей лише до невеликої кількості осіб, які є гомофобами. Я зараз спілкуюся з Вами, відписую, намагаюся Вас зрозуміти і підтримати. Чи це вже не означає, що у світі існують люди, яким не байдуже, які приймуть Вас такого, який Ви є? Світ є таким, яким ми його бачимо і яких людей ми в нього пускаємо. Сподіваюся, що хоча б чимось змогла Вам допомогти.
Дополнение от автора
понять что происходит невозможно эта боль изматывает меня не дает жить мне так плохо я испытываю
это каждый день я просто не могу решить свои проблемы мне страшно очень зачем мне давать жизнь если я не могу нормально жить. я себя не узнаю раньше не было таких проблем. выйти на улицу не могу ведь могу его увидеть я живу в маленьком поселке и я знаю что у него есть чувства ко мне но так жить больше нельзя Я НЕ ЗНАЮ ЧТО ДЕЛАТЬ кроме того как убится!
психолог онлайн
Я бачу Ваш розпач і Ваше відчуття безвихідності. Однак життя - це цінність, це шанс, який випав Вам один на мільйон і не втрачайте його даремно. Почувати біль - це нормально, це означає, що Ви живі і це, насправді, прекрасно. Біль межує із любов'ю. Небуває лише безхмарних чи хмарних днів. Подумайте про інших, про їхні почуття (батьки, хлопець, який Вам подобається), що вони відчують, коли Вас не стане. Ви ж зробете боляче їм всім, вони будуть страждати. Ви хочете, щоб люди, яких Ви любите страждали?
Я готова далі Вас слухати, щоб розділити Ваші почуття. Проте додатково спробуйте відволіктися, почитати якісь книги, подивитися цікавий фільм або серіал, зайнятися тим, що приносить Вам задоволення.
На жаль, ми не можемо читати думки і почуття людини як відкриту книгу і Ви не можете знати на 100 %, що ця людина до Вас почуває, поки Ви не відважитеся і не запитаєте її про це. Тому Ви зараз з'їдаєте самого себе зсередини через невідомість. Що Вам заважає висловити свої почуття? Що найгірше може статися, якщо Ви почуєте відмову?
Дополнение от автора
только страх.Что худшее может произойти, если Вы услышите отказ? --- Станет легче ---мне захочется отомстить чтобы стало еще легче ведь подавая признаки симпатии услышав отказ можно понять что он пользовался этим положением и конечно все выскажу что думаю о нем расскажу как я страдал а он просто не обращал на это внимание и меня это раздражало жизнь дается каждому а платим за это болью и мучениями я меняюсь и это странно я понимаю проблемы и волнуюсь за них не так как раньше. За что мне это эти страдания ,разочарования плата за жизнь именно этим мы расплачиваемся за жизнь я не знаю что делать и прошу сказать что именно СПАСИБО ВАМ ЗА ПОМОЩЬ я очень вам благодарен.....может в следующей жизни у меня будет нормальная жизнь ---прощайте.....
---
психолог онлайн
Помітно, що Ви зараз знаходитеся в кризовому стані, а підтримати Вас в режимі переписки дуже важко, тому прошу Вас звернутися на безкоштовну гарячу лінію психологічної допомоги:
- Всеукраїнський телефон довіри: 0 800 501 701;
- Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПНУ, телефон довіри – психологічна підтримка та допомога: (044) 288 33 48; 099 632 18 18; 093 609 30 03; 068 770 3 770.
Дополнение от автора
мне страшно поэтому не могу говорить только переписываться
---
психолог онлайн
Ок, decre. Чому Ви боїтеся зателефонувати? Через осуд? На гарячих лініях телефону довіри працюють кваліфіковані спеціалісти, які проходять спеціальний суворий відбір і підготовку. В основі професії психолога закладена цінність кожної людини і безумовне прийняття, тому страх перед осудом є безпідставним. Нас лікує не час, а інші люди. Лише Ви відповідальні за своє життя і за свій емоційний стан, тому подбайте про себе і, будь ласка, довірьтеся іншим людям (спеціалістам).
Також, decre, скажіть, будь ласка, яку підтримку Ви хотіли б отримати особисто від мене в режимі переписки, щоб я могла Вам краще допомогти?
Дополнение от автора
каждый день я испытываю несколько чувств от которых невозможно отвлечься из-за которых мне сложно жить : первое это чувство ненависти-которое идет вперемешку с остальными, второе это одиночество-у меня нет друзей и мне скучно,третье это чувство любви -я пытаюсь подать какие-то знаки любви и он не обращает на меня внимание из-за этого мне хуже всего отвлечься не могу отказаться от него тоже я хочу быть с ним вместе я плачу потому что в моей жизни ничего не получается никто не может понять мои проблемы даже сейчас я плачу потому что ничего не получается (а родители им все-равно даже если расскажу о своих проблемах и я не обращаю на них внимание) мне сильно плохо так как никогда раньше. я очень его люблю но ничего поделать не могу. мне надоело жить что мне делать? мне очень плохо и что мне делать если я позвоню в ту службу помогут ли они мне просто кажется что меня просто заберут в психушку
---
психолог онлайн
decre, звернення до служби є цілком анонімним + Вас ніхто не має право госпіталізувати примусово. Я бачу, як Вам зараз тяжко і Ви потребуєте більш "живої" підтримки з боку інших , щоб Вас зрозуміли (що не можливо у форматі переписки).
Мені дуже шкода, що Ви не отримуєте підтримку з боку батьків, проте іноді найближчим людям є найважче побачити проблеми (через щоденну рутину), тому потрібно відкрито про це заявляти і просити про підтримку. Часто дорослі є заклопотаними своїми труднощами, однак це не означає, що їм на Вас байдуже. Головне - це витягувати їх із літаргії, відкрито заявляючи про свій емоційний стан та складнощі.
Будь ласка, будьте відповідальним за себе, своє життя і зверніться по професійну допомогу у службу підтримки та спробуйте розповісти про свої проблеми батькам.
Дополнение от автора
спасибо вам но проблемы я хочу решить сам из депрессии вышел я боюсь заводить друзей общаться с ними и с парнем. но мне это надоело так ,что я не слушаю страх и пытаюсь что-то делать ,страх есть но мне надоело испытывать его и я намерен даже признаться что он мне нравится и я верю что друзья появятся , я не думаю о плохом и не хочу думать !!! спасибо
психолог онлайн
Добрий день, decre.
Дуже радію, що Ви вже вийшли із депресії та взяли відповідальність за вирішення власних проблем :)! Щодо страху: чим більше Ви його заперечуєте і намагаєтеся не думати про нього, тим більше Ви боїтеся (аналогія - коли Ви надмірно концентруєтеся на диханні, то починаєте боятися, що не зможете дихати). Боятися цілком природньо, прийміть це. Це наш еволюційний захисний механізм.
Що Ви можете зробити? Щоб менше боятися, робіть невеликі кроки щодня (Рим не один день будувався):
- напишіть йому листа, який Ви не відправите, але висловите свої почуття;
- знову почати переписуватися із цим хлопцем;
- познайомитися краще із людьми, з якими Ви раніше не спілкувалися;
- запросити хлопця на прогулянку та проявляти якісь знаки уваги до нього;
- говорити про інтереси, зазначити, що Він Вам дуже подобається тощо.
Так, страх паралізує, але у нас є лобна доля мозку, яка еволюційно допомагає нам перемогти його.
Удачі! Вірю у Вас і щиро бажаю Вам щастя і взаємності!
Дополнение от автора
спасибо но познакомится с кем нибудь я не могу ведь знаю весь поселок
психолог онлайн
Завжди є варіант соціальних мереж та форумів по інтересам ::wink::
Дополнение от автора
может, но спасибо вам .но как выходить из депрессий ? в таких ситуациях
психолог онлайн
Перш за все, необхідно виявити причину депресії, щоб змогти допомогти (існує безліч факторів).
У Вашому випадку потрібно виразити свої емоції, більше ділитися своїми переживаннями із іншими та емоційна підтримка, прийняття з боку (психолог, друзі, батьки). Лише коли Ви вилиєте із своєї посудини негативні почуття, Ви зможете наповнити її позитивними.
Дополнение от автора
я разобрался в своих проблемах, понял что пока не доучусь ничего не стоит ожидать. друзей также нет но зато понял что тот парень использует других чтобы улучшить свою жизнь и что у него никаких чувств от меня нет и он любит девушек. мне стало легче я наконец понял что происходит я стал жить так как я хочу а не так как хотят другие. мне завидно смотреть как люди радуются жизни и у них много друзей я перестал обращать на это внимание. я понял что тот парень подавал знаки но ничего больше не было я понял что ему нужно. это уважение ,повышение своей самооценки,и т.д . но он не понимает сколько принес мне страданий он думал о себе. теперь я не могу так жить . я уничтожу его жизнь как он уничтожил мою. пусть он страдает ему не прожить и года .......
---
психолог онлайн
цитата:
я разобрался в своих проблемах...понял что тот парень использует других чтобы улучшить свою жизнь и что у него никаких чувств от меня нет и он любит девушек. мне стало легче я наконец понял что происходит я стал жить так как я хочу а не так как хотят другие.
Дуже радію, що Вам стало легше і Ви хоч трохи розібралися у своїй проблемі. Водночас, співчуваю, що Ваші почуття виявилися не взаємними.
цитата:
понял что пока не доучусь ничего не стоит ожидать. друзей также нет
А чому Ви вирішили, що не можете бути щасливим тут і зараз? Що Вам заважає? Ви реєструвалися на форумах для того, щоб знайти нових друзів?
цитата:
но он не понимает сколько принес мне страданий он думал о себе. теперь я не могу так жить . я уничтожу его жизнь как он уничтожил мою. пусть он страдает ему не прожить и года .......
А що дасть помста особисто Вам? Помста лише руйнує людину, Ви зробите гірше йому, а не собі. Я розумію, що Вам зараз сумно, Ви гніваєтеся і це цілком нормально - не тримайте це в собі, проте виражайте це конструктивно. Напишіть лист цьому хлопцеві, де опишіть всі почуття, переживання, образи та все, що Ви хотіли б йому сказати, проте не можете. Після цього перечитайте лист і порвіть його, викиньте, спаліть. Також виразіть свій гнів, інтенсивно побивши подушку, поки не відчуєте втому (головне - не зашкодьте собі). Вправу можна порвторювати кожного дня 1-2 рази.