Асексуальность в отношениях
Доброй ночи, у меня назрела такая проблема, я не знаю как обойти тему интима в отношениях. Мне щас 22 года, лет с 18 я отношу себя к асексуалам, в последние года 1,5 у меня абсолютно нет никакого сексуального влечения, мне это никак не мешает жить, я себя приняла такой, какая есть и не считаю свою асексуальность каким-то отклонением, но я в отношениях с недавних пор, мой парень знает,что я асексуал, но он считает, что такого в норме быть не должно, и это ненормально. Я не знаю как правильно обсудить тему интима, вернее его дальнейшего отсутствия, но чтобы и не обидеть парня. Я пыталась себя заставить переступить через свое нежелание, ведь моему парню нужен интим, но не могу, у меня есть чувства, но абсолютно нет сексуального влечения.
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Доброї ночі, Катя.
З якого віку Ви помітили, що є асексуальною? Як Ви дійшли до такого висновку? Насправді, поняття сексуалної орієнтації є дуже складним і багатокомпонентним. Якщо у Вас є досвід сексуального насилля або негативний травматичний досвід взаємодії із особами протилежної статі, то це може бути посттравматичним стресовим розладом і потрібно працювати із ним. Також довготривала депресія може блокувати сексуальний потяг. Рекомендую звернутися до сексолога для точного визначення Вашої сексуальної орієнтації.
Якщо ж Ви є точно асексуалкою, то просто обговоріть свою орієнтацію із Вашим хлопцем. Справжні, паритетні стосунки будуються на взаємній повазі, довірі, прийнятті і задоволенні потреб один одного. Якщо Вашому хлопцеві є важливим секс як потреба, то не "ламайте" себе. Звісно, Ви можете знайти компроміс і домовитися на петінг, феляцію та інші різновиди сексуального задоволення без проникнення. Проте, якщо Вам це не приємно, його це не влаштовує на 100 % - тоді немає про що говорити. Поважайте його і Ваш вибір, не витрачайте час на стосунки, які вже в основі не мають взаємозадоволення потреб обох партнерів. Найкраще, що Ви можете зробити у такому випадку - це відпустити один одного і знайти тих людей, які справді приймуть Вас як партнера.
Дополнение от автора
Где-то лет с 17 я начала замечать, что у меня практически отсутствует сексуальное влечение, конечно тогда думала, что со мною что-то не так, и я начала выяснять причины такого, узнала про асексуальность, но все же не относила себя к ним, чем дольше и больше узнавала за эту тему, тем четче понимала, что я могу себя отнести к асексуалам.в дальнейшем у меня были беседы и с психологами и сексологами касательно сексуальной ориентации. Мой парень знает за мою асексуальность, я этого скрывать не стала, он говорил и говорит, что не будет на меня давить и готов ждать сколько потребуется, но на деле все обстоит совершенно иначе, стоит нам только остаться наедине, как он начинает проявлять ко мне сексуальную активность. Наверное меня смущает такая разница в словах и действиях и я не знаю уже, как опять поднять эту тему не обидев.
психолог онлайн
Якщо Ви ходили до сексолога і він (вона) визначив (-ла) Вашу асекусальність, тоді Ок.
В такому випадку рекомендую вибрати зручний час і місце для серйозної розмови із Вашим хлопцем про те, що Ви є асексуальною і зазначити, що це підтвердило безліч спеціалістів. Скажіть йому прямо, що Ви не плануєте і не хочете в майбутньому сексуального контакту, щоб у нього не було ніяких очікувань та ілюзій. Зазначте, що Ви неодноразово помічали різницю в його словах і вчинках, його сексуальний прояв до Вас і Вам це було не зручно. Запитайте відкрито, чи він готовий прийняти Вашу асексуальність і що чекання не допоможе тому, що це незмінна сексуальна орієнтація.
У цій розмові немає нічого незручного. Насправді незручно буде, якщо Ви обоє витратите багато часу один на одного у завідомо програшних стосунках. Так будуються паритетні, близькі стосунки. Ваші потреби будуть не задоволені, психологічна близькість відсутня через велику кількість сварок та накопленого гніву. Тоді розлучення - це лише питання часу. Не бійтеся відмови або втрати хлопця - це чесність перед собою і перед ним. Так, буде боляче, проте біль мине і, після цього, Ви знайдете людину, яка Вам справді підходить.
Дополнение от автора
Спасибо большое за ваш ответ)