Як помиритись з хлопцем після мегасварки, якщо я його сильно образила?
Дуже посварилась з одним хлопцем. Ми інколи спілкувалися у месенджері. З його ініціативи. Я завжди була проти зустрічей, сходити на каву. На будь-який флори, жарти реагувала дуже негативно й емоційно. Часто насміхалась над ним. Він писав, що я королева тролінгу, чіпляюсь до його слів, використовую проти нього, що гіперболізую, всюди шукаю підступ. Звинувачував у ідких підколках. Я завжди писала вибачення. Він ніколи. Одного разу видалила з друзів і заблокувала. Потім знову додала і вибачилась. Далі траплялись конфлікти. Визнаю, що частовиносила йому мозок. Мене дратувало, що він рідко конкретно відповідав на запитання. Писала йому, що не вже не можна нормально, полюдські написати, а не різними цитатами, прислів'ями. Під час останнього конфлікту написала величезне дуже тролінгове повідомлення на 6 сторінок ворд. Розумію, що дуже його образила. Він написав, що у мене грандіозна клініка в голові. Я вибачилась. Правда з тролінговими фразами. Він ще більш образився. Я хотіла, щоб ми жили мирно і не ворогували, не мстили. Але він написав: можеш пробачати кого хочеш і скільки хочеш. Але відчепись і не пиши сюди свої дурниці (тобто не пиши нічого). Не знаю чого від нього очікувати. У нас багато спільних знайомих. Тому боюсь. У мене хороші стосунки з його мамою-вчителькою. Не хочеться їх псувати. Він дуже розумний. Я справді хотіла б помиритись і щоб він мене пробачив. Скажіть це можливо? Зараз краще не писати? Тоді коли? І як краще вибачитись? Що робити якщо не вийде?
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Доброго дня, Іра!
Вами так багато написано про ваші слова і дії, і нічого про вас.
цитата:
Ми інколи спілкувалися у месенджері. З його ініціативи. Я завжди була проти зустрічей, сходити на каву.
Навіщо ви витрачали час на це спілкування?
цитата:
Я хотіла, щоб ми жили мирно і не ворогували, не мстили.
З якою метою ви тоді інвестуєте стільки ваших сил та часу на повідомлення?
цитата:
написала величезне дуже тролінгове повідомлення на 6 сторінок ворд. Розумію, що дуже його образила.
цитата:
Я вибачилась. Правда з тролінговими фразами.
цитата:
Я справді хотіла б помиритись і щоб він мене пробачив.
Ви справді хотіли б помиритись чи вам не зручно перед його мамою і знайомими?
цитата:
Не знаю чого від нього очікувати.
А від себе знаєте чого очікувати.....після чергового вибачення?
цитата:
На будь-який флори, жарти реагувала дуже негативно й емоційно. Часто насміхалась над ним.
цитата:
У мене хороші стосунки з його мамою-вчителькою. Не хочеться їх псувати. Він дуже розумний.
цитата:
Я справді хотіла б помиритись і щоб він мене пробачив.
цитата:
Я вибачилась. Правда з тролінговими фразами.
У Вас ще багато різних протиріч прослідковується. Варто, як найменше, їх усвідомлювати, а бажано працювати з ними, тому що дані особливості можуть проявлятися в інших сферах вашого життя.
цитата:
Я справді хотіла б помиритись і щоб він мене пробачив. Скажіть це можливо?
Є варіант запитати у нього самого.
цитата:
Зараз краще не писати? Тоді коли?
Для того, щоб вибачитись необов'язково шукати слушний час.
цитата:
І як краще вибачитись?
Щиро.
цитата:
Що робити якщо не вийде?
Брати на себе відповідальність за свої слова і дії)
Удачі!
психолог онлайн
нужен шоб просто был... типа так спокойней.
ну ладно. ок. допустим.
он ведь тоже это, того, оставался в этих отношениях...
Ирина, все просто: или это усе т.е. конец отношениям и 6 стр. троллинга повод разойтись как в море корабли... или все-таки вы оба так друг с другом общаетесь, хз.
В первом случае, купите морожено и пару тройку сериалов смотреть :)
Во втором случае - да, можно возобновлять или менять формат общения.
Как это сделать?
Сори, но это уже надо реально решать с тем психологом, с которым вы будете работать.
Слишком много надо доп. информации.
Удачи вам!
психолог онлайн
Доброго дня, Іра! Судячи з описаного, стосунки не були для вас дуже важливими. Для чого вам примирення? Що відчуваєте насправді?