Как понять что у нее ко мне
Здраствуйте.Суть проблемы в том что уже пол года встречаюсь с девушкой старше меня на 7 лет.Она давно замужем но с мужем не розводиться около 10 лет.в начале отношений все было хорошо.Встречи Секс общение.Пока я не понял что очень ее люблю и стал задавать вопрос о том что у нас за отношения.Все испортилось.Она все время нервничает если я спрошу что то .Все что бы я не сделал все не так.При мне телефон ставин на беззвучный.Пробывал просто оставить в покое но через пару дней она первая написала что соскучилась .В сексе у нас все супер.Я не могу ее понять .То она говорит как бы хотела уснуть со мной просто обняв то переходит на общение со мной как не с человеком вообще.Все попытки выяснить причины не розвода с мужем ответ один не знаю не хочу пока мы все ровно не живем.какая разница.Все попытки поговорить и выяснить как назвать наши отношение заканчиваються скандалом.В моменты когда все хорошо я свмый счастливый человек и она говорит что это взаимно.но это быстро меняеться и вот в миг я самый главный враг.Я Ее очень люблю и не хочу потерять.Но и так продолжаться не может.Я не знаю что делать ведь действительно ее очень люблю.Межет я что то делаю не так.
Вопрос от: ; Возраст: 33
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Татьяна Николаевна Кучеренко
Здравствуйте!
Понять, что испытывает ваша девушка к вам вы сможете только поговорив с ней.
Что бы вы хотели получить на сайте для себя?
Дополнение от автора
По поведению все быстро меняеться.Как только начинаю спрашивать про отношение про нас сразу резкий ответ.Не бнеси меня ,не выноси мне мозг.Нам же и так хорошо.Вот все разговоры.С ней не возможно поговорить про это.И понять не могу.
психолог онлайн
Дмитрий Алексеевич Ратушный
Доброго дня, bekc777.
Я так зрозуміла, що Вас першопочатково влаштовували стосунки лише сексуального характеру, проте зараз Ви б хотіли більш психологічно близьких стосунків із тією жінкою. Ви конкретно говорили їй, що хочете більшого, ніж секс і її розлучення із чоловіком, проте вона або уникає розмови із Вами на цю тему, або перетворює це у скандал.
Але чого насправді хоче вона? Запитайте її. Будьте відверті зі своїми почуттями. Не продовжуйте цю психологічну гру та не створюйте марних очікувань для себе і для неї. Якщо вона не готова покинути чоловіка і вибудовувати сталі стосунки із Вами, то це її вибір і Ви нічого із цим не вдієте. Поважайте себе, свої потреби і прагнення повноцінних, здорових, близьких відносин. Звісно, розлучення буде болісним, проте всі психологічні рани можна залікувати та виробити імунітет для майбутніх, щасливих стосунків.
Також запитайте себе, чи зможете Ви у майбутньому 100 % довіряти жінці, яка попередньо зраджувала свого чоловіка.
Дополнение от автора
Так Ви все правильно зрозуміли все спочатку так і було.Да і зрадою не можу назвати так як знаю що вона дійсно давно не живе з своім чоловіком.
психолог онлайн
Дмитрий Алексеевич Ратушный
Процитую Ваше передостаннє доповнення: "Нам же и так хорошо". У цих словах є відповідь на Ваш запит. Вона бачить Ваші відносини лише у сексуальному плані і не розглядає Вас як свого майбутнього, єдиного чоловіка, при цьому, вона не враховує ваших потреб. Чи потрібні Вам і надалі такі стосунки? На бажання іншої людини ми, на жаль, вплинути не можемо.
Чому вона і досі не розлучилася із своїм чоловіком? Запитайте її про це прямо. Якщо знову почнуться відмови і заперечення, то це означає, що вона не готова до серйозних, повноцінних стосунків із Вами.
Агресія і втеча - це одна із найбільш поширених захиснних реакцій під час фрустрації. Вона хоче задовольнити лише свої потреби, не враховуючи Ваші. А для любові потрібні двоє.
Дополнение от автора
Так .Ви праві.І Я це розумію.Але і ьез неі не можу.Але переносити це все також важко.Не знаю просто як бути.Відпустити чи добиватись.Такіх відчуттів ніколи не відчував ні до кого як до неї.Іноді вона ссилається на те що вона старша на 7 років що я награюсь і кину іі.А Виходить все наваки.
психолог онлайн
Не возможно сделать вывод о чувствах других людей заочно.
цитата:
Ее очень люблю и не хочу потерять
Что должно измениться в ваших отношениях\ее поведении для того чтобы вы в них оставались?
Выпишите это.
Вы можете сказать ей об этом?
Сколько времени вы готовы ждать после?
психолог онлайн
Татьяна Николаевна Кучеренко
Дмитрий Алексеевич Ратушный
Здравствуйте. Девушка всем своим поведением показывает вам, что менять ничего не собирается и ей удобно и безопасно оставаться в таком формате отношений с вами. Готовы ли вы дальше продолжать отношения на таких условиях?
психолог онлайн
Здравствуйте,с описания понятно,что власть в Ваших отношениях находится у партнерши,для себя Вы можете решить как вы видите развитие взаимоотношений и на ,что вы согласны,а что для Вас неприемлемо и взять на себя ответственность за принятие решения. Или продолжать на ее условиях.
консультация психолога
Созависимые отношения однозначно. У Вас есть возможность, общаться и с другими девушками, которые незамужние?
психолог онлайн
цитата:
Якщо Ви справді цінуєте ці відносини і хочете більшого, то запитайте її прямо. Відмова, скандали - поважайте себе і свої почуття. Не тримайтеся за людину, яка Вас використовує, далі буде тільки больніше та нестерпніше. Тим паче, якщо Вона постійно вказує на Ваш вік, не довіряє Вам, говорить прямо, що її і так все влаштовує.
Ви говорите, що не відчували нічого подібного перед нею. Але подумайте - Ви раніше не могли і уявити, що зустрінете цю жінку і зможете таке пережити. Хіба це вже не означає, що існують ще не звідані місця? Можливо Вас чекає інша людина, яка справді буде вас любити і цінувати, так як і Ви її. І те, що Ви переживаєте зараз буде нічим у порівнянні із майбутніми почуттями.
Чи буде боляче розлучатися? Так, звичайно. Проте, чим скоріше Ви розлучитеся, чим повніше Ви переживете цей біль завершення стосунків, тим швидше Ви звільните місце для набагато кращого.
Я співчуваю Вам, проте ви заслуговуєте справжніх стосунків та взаємної любові.