Когда все успокоится
Добрий день . В шлюбі 14 років . Чоловік мене зрадив я простила і жила з цим іноді були сварки коли він мене ображав страшними словами іноді міг дьоргати за волосся дати по лиці ляпаса . На другий день заглажував вину квітами і т. д. Останній рік я йому зрадила . Хоча до того всі роки в мене і в думці не було такого робити . Я про зустрічалась з іншим чоловіком рік часу . Чоловік прослідкував за мною і дізнався . Хотів спочатку повернути мене назад . Але я переїхала до батьків . У мене син 14 років . Хотіла забрати з собою , але чоловік налаштував його проти мене . Дитина не хоче зі мною спілкуватись . Я подала на розлучення . Пройшло вже 3 місяці . Як ми живемо окремо . Але що ранку мені дуже важко на душі . Пробуємо відновити відносини з чоловіком . Але зараз він дає задню . Тобто нам порадили не згадувати минуле , а почати все з чистого листка . Ми зустрілись а чоловік дальше колупається в минулому . Як мені поступити в такій ситуації . Як повернути колишні відносини і любов дитини ? Дякую . Через місяць суд . Я заплуталась . Не знаю як краще
Вопрос от: ; Возраст: 35

психолог онлайн
Добрий ранок! Дуже співчуваю ВАм, але "Як повернути колишні відносини і любов дитини ? - це реалістично це? У Ваших стосунках не все було гаразд, зрозумівши свої помилки, можливо побудувати нові стосунки, але для чого? Що стосується дитини - які до цього у Вас з дитиною були стосунки?
психолог онлайн
Марго, доброго времени суток!
Ваша ситуация не из простых. В ней столько не прожитого и болезненного...
Прочитав Вашу историю, у меня возникло ощущение, что вернуть отношения с мужем Вы хотите из-за ребёнка. Правильно ли я поняла, если бы сын отнёсся к ситуации иначе, пусть даже не поддержал Вас, но не был агрессивен к Вам - мысль о восстановлении отношений с мужем у Вас не возникла бы?
Мудрости Вам.
Дополнение от автора
До цього були хороші стосунки з дитиною . Займалась я помагала з уроками , водила на тренування . Чоловік займався своєю роботою . Ця ситуація кардинально змінила сина . Його налаштували що мама погана зрадниця залишає сім’ю . Син не спілкується зі мною не відповідає на смс . Побачивши його говорить погані слова в мою сторону . Як мені повернути попередні стосунки з сином . А от пройшовши деякий час і я почала згадувати тільки хороші моменти з сімейного життя . Хочеться все повернути назад . Чи варто Якщо хочеться ? І як ? Можливо сходити з чоловіком до сімейного психолога ?
психолог онлайн
Доброго дня. Повернути колишні стосунки не є можливим. Слід будувати стосунки виходячи з того, що сталось і що є на даний момент. Варто розуміти для чого вам хочеться повернутися назад? Наша психіка може згадувати лише приємні моменти, а про неприємні - забувати. І знову втягувати вас у травмуючу ситуацію. До сімейного психолога можна звернутись, але в тому разі, коли обидва дорослих цього хочуть. Стосунки з сином можна налагодити і не повертаючись у сімю. Як це зробити - поступово, неспішно, враховуючи його вік, і ваші ресурси. Якщо бажаєте отримати он-лайн консультацію - звертайтесь.
психолог онлайн
Вернут отношения с мужем? Но вы пишете, что были унижения, побои. Зачем такое возвращать? Можно строить новые отношения, но готов ли муж меняться, разбираться в причинах, почему он вел себя так, договариваться по новому?
Что касается сына, но у него подростковый возраст и сейчас с ним сложно. Возможно ему нужно время. Вам для начала нужно наладить с мужем общение нормальное, даже с учетом развода. Тогда и с сыном проще станет.
психолог онлайн
Доброго дня, Марго
Дуже шкода, що у вашому житті склалася така ситуація. Це розумна ідея вам звернутися до сімейного психолога, але звернутися разом ви можете, якщо цього хоче ваш чоловік, а якщо він не хоче, то зверніться ви самі.
Ситуація вже триває довго і вже має затяжні корені. Не знаю, хто вам порадив почати все з чистого листка, але це дуже не розумна ідея. Поясню чому. Ви з чоловіком у шлюбі не змогли вибудуватися гармонійних стосунків, отже у вас не було достатнього рівня взаєморозуміння і ви у стосунках не повністю задовольняли потреби один одного. Це призвело до зрад, фізичного насильства, взаємних претензій та образ. Отже, ви пережили багато болю, важких моментів. Оскільки ніхто з вас над собою не працював, до психолога не звертався, то ви ніяк не змінилися, отже ваша наступна спроба побудувати стосунки закінчиться тим самим, чим перша. Виходить, що весь біль, що ви пережили не мав смислу, був дарма. І це печально. Тому ні в якому разі не можна забувати того, що ви пережили, бо це ваш досвід і він цінний. Вам потрібно це пропрацювати, зрозуміти, що саме у поведінці кожного з вас призводило до таких негативних наслідків, пропрацювати нові механізми поведінки і тільки тоді можна пробувати працювати над новою спробою побудови стосунків. Це відповідальна справа, адже у вас є син і він не може зрозуміти, що відбувається: ви разом чи ні.
Ви пережили багато труднощів і зараз відчуваєте, що заплутались, але не варто впадати у відчай, нехай ці труднощі стануть для вас поштовхом для розвитку і змін. Працюйте над собою і у вас все вийде.
Чи будете ви в майбутньому зі своїм чоловіком чи ні, вам варто попрацювати над власною самоцінністю, оскільки якщо ви й далі будете себе так низько цінити, що прощатимете фізичне насильство за букет квітів, то у вас невеликі шанчи побудувати щасливі стосунки з ким би то не було.
Тому, якщо бажаєте змін, то у вас зараз чудовий час.
Дополнение от автора
Він слідкує за мною дальше перевіряє мій телефон Через СБУ з ким я спілкуюсь . Хоча я розумію що в нього є на це причини . Розповідає з ким мені можна товаришувати , а з ким ні . Бо вони поганий показують мені приклад .Розповідає що познайомився з хорошою дівчиною , але поки не закінчить наші відносини з нею нічого мати не буде , а я ревную . Розповідає що наш син йому говорив тато шукай собі другу жінку вона нехай народить мені братика або сестричку а її кидай тобто мене .В мене такий біль не можу його зупинити . Стала вважати себе винною , що накоїла починаю розуміюти . Якби цього зі мною не сталось могло все бути по іншому . Він вже був ніби уважнішим останній період домене а тут я оступилась . Я картаю себе за це . Як жити далі ? Мені радять що якщо повернусь дальше в сім’ю то чоловік і син будуть разом з мене знущатись . Що так як раніше не буде . Що робити ? А так хочеться спокою бути комусь потрібною і щоб все було добре . Це я винна в тому що сталось ?
психолог онлайн
Перечитайте свои посты. В чем ваша вина? В том, что муж вас унижал, бил? Что он следит за вами и командует, как вам себя вести? Что настроил сына против вас, не подумав про его чувства и как это отразиться на нем?
Вам 35 лет, вы и права можете создать еще нормальную семью, а не такую, как вы описываете.
Вы сейчас начинаете вспоминать зачем-то что-то хорошее, но зачем? Никакие хорошие моменты не могут перевесить унижения и физическое насилие.