Что мне делать?
Здравствуйте! У меня есть 2 подруги.Одна из них лучшая подруга, дружим 6 лет, другая хорошая подруга. И вот в школе мы все не разлей вола , ходим, веселимся все вместе, но сейчас наступили каникулы, и все они пропали, были друзья, нет теперь друзей, не звонят, не пишут. У лучшей подруги парень есть так я вообще ей не нужна... Но понимаю если они расстанутся, так она сразу ко мне побежит, и буду нужна... Так почему они так поступают, им что то нужно так сразу ко мне, ничего не нужно, все меня нет, используют? Но лучшая подруга как так может мы с ней 6 лет, как сестры.... А она так.... Что мне делать? Самой писать? Я ни хочу их терять, но и не хочу навязываться...А потом они спрашивают, а чего ты не писала? Не звонила?.. Я такая, что простите? Почему только я должна???... Что мне делать... У меня кроме них ни кого нет...
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Добрый день! Вы можете задать эти вопросы им. Возможно, они точно так же сидят и думают про вас аналогичные мысли: "почему не пишет? не хочу навязываться и т.д.". Пока вы размышляете о них в своей голове, не зная реального положения дел, вы все больше волнуетесь и ваше настроение от этого портится. У вас же есть возможность узнать у них, что они думают по этому поводу.
психолог онлайн
Доброго дня, Марія!
На жаль, ми не можемо читати думки і мотиви інших людей, а лише вибудовувати гіпотези. Іноді постійне обдумування причин дій інших лише "заганяє" нас у пастку і не дозволяє прямо вирішувати проблему. Зараз помітно, як Ви хвилюєтеся і як Ви цінуєте свою дружбу із Вашими подругами. Вагомість стосунків проявляються у їхній відкритості. Це не "нав'язування", коли Ви хочете виразити свої переживання та прояснити ваші відносини, а навпаки - паритетна, доросла і здорова позиція. Таким чином Ви показуєте, що ці люди є Вам не байдужими.
Напишіть прямо своїм подругам, що Ви за ними сумуєте і хотіли б з ними поспілкуватися. Запитайте, чому вони Вам не відписували, як у них справи і що у них сталося за ці дні (можливо, вони також боялися написати пеершими, або ж були чимось зайняті). Скажіть, що Ви боялися і водночас гнівалися, що Вам доводиться брати ініціативу спілкування у свої руки і хотіли б, у майбутньому, щоб вони також її проявляли. Якщо це справжні друзі, то вони Вас зрозуміють і підтримають.
Також Ви зазначили, що у Вашої кращої подруги з'явився хлопець і Ви відчули віддаленя із її боку. Насправді, це є цілком природнім. Коли у наше життя приходить інша людина (особливо романтичний партнер), то ми починаємо переглядати свій розподіл часу. Звісно, змінюється кількість взаємопроводження і спілкування, що може викликати почуття гніву і ревнощів. Просто прийміть цей факт і, водночас, скажіть про власні переживання своїй подрузі (наприклад, "Я помітила, що після того, як у тебе з'явився хлопець, ми почали віддалятися один від одного. Я радію за тебе і твої стосунки із ним, але, водночас, я б сумую і гніваюсь, що ми почали проводити менше часу разом. Можливо це звучить і егоїстично, проте я хочу бути відвертою із собою і тобою. Я тебе ціную і хочу проводти більше часу із тобою. Чи не могла б ти виокремити мені якусь кількість часу кожного дня для спілкування з тобою? Дякую, що вислухала мене".
Звісно, Ви вже не будете проводити разом стільки часу, скільки і раніше. Коли у Вас також з'явиться хлопець, Ви це відчуєте і зрозумієте ще краще. Тому подумайте, чи є у Вас ще подруги, з яким Вам цікаво і з яким Ви також можете провести весело час (наприклад, Ваша друга подруга).