Опозорився.
Добрий день! В мене трапився дуже неприємний випадок. Одного разу я випив лишнього і натворив багато поганих речей за цей вечір. Проблема в тому, що це бачили люди (знайомі) з якими я стикаюсь кожного деня. Також хтось зняв мій ''концерт'' на відео і виклав його у мережу. Впевнений, що це відео бачило достатньо народу. Не раз помічав насмішки і скривлені обличчя в людей з якими просто пересікався на вулиці чи в громадському транспорті. Я розумію, що вів себе максимально неадекватно. Я нормальна людина, в мене є друзі, хороша сім'я, я студент. Проте ця ситуація не дає мені спокою вже протягом довгого часу. Деякий період я чекав і терпів. Адже я вже достатньо дорослий і маю відповідати за свої вчинки. Урок я засвоїв і зробив власні висновки з цієї ситуації. Думав це пройде і забудеться, але нажаль я помилявся. Зазвичай все йде нормально, займаюся власними справами. Але в якийсь момент на мене знову нападає тривога, відчуття провини, сорому. Відчай настільки сильний, що в мене немає бажання щось робити. Я ніби живу в минулому, постійно повертаюся в той вечір. Звичайно були спроби просто забути це все, але в мене не виходить. Незнаю, що з цим робити.
Буду вдячний за допомогу.
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Доброго вечора! Як ви гадаєте, навіщо вам ця ситуація потрібна була у житті? Чому ви змогли навчитися у цій ситуації?
психолог онлайн
Добрий день. Як вважаєте, як би Ви відреагували, якби побачили подібне відео, але з іншою людиною? Що б про неї подумали?
психолог онлайн
цитата:
були спроби просто забути це все, але в мене не виходить.
забути- означає просто викреслити неприємну подію, "заперечити"її, так , ніби її не було...
але вона була....тому й не виходить забути....
Доведеться вчитися дозволяти собі помилятися...
Так, це було.. Це - факт моєї біографії...Він мені неприємний... але і в ньому є щось позитивне...
А що саме? Що мені дала ця подія...? Чого мене навчила?
краще навіть записати відповіді...
Швейарським психоаналітиком Карлом Юнгом було описано так званий архетип Тіні - це зворотний, темний бік нашого "Я". Юнг писав, що Тінь підштовхує нас чинити щось таке, чого ми в нормальному стані ніколи собі не дозволимо.
Вона є невід"ємна наша частина , однак ми не дуже хочемо визнавати її...Адже це думки, дії, поривання, які лежать за межами моралі...Це те, що нам не подобається в нас, або що ми намагаємось заперечити, бо через це
цитата:
нападає тривога, відчуття провини, сорому.
....
Але дарма, бо це і наше джерело спонтанності, глибоких емоцій, творчого пориву...
Коли ми робимо спроби прийняти нашу "тіньову сторону"", ми стаємо більш цілісними....
І тоді проходить відчуття сорому і відчаю від зробленого....Натомість приходить прийняття - я можу бути і таким....Я можу помилятися....Я можу виправляти помилки....я можу вчитися на помилках...