Як позбутися маструбації?
Добрий день я вже довгий час маструбую і хочу позбутися цієї проблеми, намагаюся стримуватися, але не получається день 1-2 і все не вистачає терпіння, зриваюсь можете допомогти якось психологічно, щоб позбутися, адже в такому віці хочеться займатися спортом, а ця проблема мені не дає.
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Здравствуйте. Чем вам это мешает жить? Как вам эта проблема не дает заниматься спортом? Есть ли у вас отношения, секс в отношениях?
психолог онлайн
Добрый день, Святослав!
Почему Вы хотите от этого избавиться? Что Вас так тревожит?
психолог онлайн
Добрий, Святослав!
Це відбувається від внутрішнього напруження.
Позбудьтеся його - і проблема піде.
психолог онлайн
Що Вас непокоїть у житті крім цього? Якщо мастурбацію не враховувати, окрім неї?
За що Ви дуже сильно переживаєте і нервуєте?
психолог онлайн
Добрий день! Навіщо Вам позбуватися маструбації? Що у ній страшного? Що це говорить про Вас, якщо Ви маструбуєте?
психолог онлайн
Доброго времени суток!
Первое, что Вам нужно понимать - в подростковом возрасте, идёт гормональная и физиологическая перестройка Организма. Ощущать частое сексуальное возбуждение при определённом психотип, темпераменте, физиологии - может быть естественно. ТАк что не судите себя строго - это естественные процессы Для Вашего возраста. Второе, Мастурбацией, чаще всего, занимаются для того, чтобы снять эмоциональное напряжение любого спектра. Не обязательно, даже редко сексуального. Например, конфликты в семье вызывают сильное эмоциональное напряжение - через мастурбацию приходит облегчение. Чтобы избавиться от привязке к мастубарации - нужно понять с каким напряжением Вы пытаетесь бороться и найти замену для разрядки. Это могут быть техники стабилизации, релаксации, заземления.
Мудрости Вам и позаботьтесь о себе!
Дополнение от автора
Мене нічого не турбує у житті, хочу позбутися цієї звички, сексуальних думок, ось ці думки клонять мене до маструбації, я почав займатися цим, ще з 14 років. Це - залежність.
психолог онлайн
В 14 лет начинает перестраиваться Ваш организм и претерпевать различные изменения, как психологические так и физиологические и это не должно Вас пугать. Ваша психика таким образом пытается справиться с сильным перенапряжением. Это не есть зависимость в том смысле, который Вы в него вкладываете. Мастурбировать в Вашем возрасте это вполне здоровая реакция организма. Скорее было бы много вопросов, если бы Вы этого не делали. Вы считаете, что эта проблема может мешать Вам заниматься спортом? Спорт помогает та же снять Ваше эмоциональное и физическое напряжение
психолог онлайн
цитата:
Так, 3 роки - це вже залежність. І ніякого відношення до гормональної перебудови організму вона вже не має.
Є кілька питань до Вас.
Скільки раз на день Ви цим займаєтеся?
Чи дивитеся порно при цьому?
Чи є у Вас дівчина і чи були у Вас хоча б колись стосунки?
Дополнение от автора
Займаюся я цим 2-3 рази на день, інколи можу стримуватися. Деколи дивлюсь порно і займаюся маструбацією. Так стосунки у мене були.
психолог онлайн
Так, 2-3 рази на день - це занадто.
З приводу порно - в першу чергу треба обмежувати себе не в мастурбації, а в перегляді порнофільмів.
Бо саме вони часто підштовхують до цього. Не дивіться їх взагалі. Вам це точно шкідливо. Комусь, в кого не має залежності, це нічого, а для Вас - однозначна провокація на мастурбацію.
цитата:
Так стосунки у мене були.
А це Вам відповідь на Ваше
цитата:
Мене нічого не турбує у житті
Бо це не так. Турбує, але підсвідомо. У Вас зараз немає дівчини - це перший елемент внутрішнього напруження. А другий - не знаю, які у Вас були відносини з дівчиною і як Ви з нею розходилися, но можу припустити, що важко і зі стресом. А це - другий елемент напруження.
І ще. Через те, що дівчини немає, повноцінні статеві відносини Ви замінюєте мастурбацією. Була б дівчина - і з цим було б легше.
Дополнение от автора
Дякую вам!! Буду стримуватись і знайду собі дівчину удачі.
психолог онлайн
Вітання Святославе!
Це фізіологічний процес і потреба цього віку. Тому питання є в іншому це для вас встид?
Таяк скажу, що це кожна людина мала, має чи матиме, тому це природньо. Вирішуйте питання, а процес піде сам коли будете зайняті іншими думками чи справами. Успіхів!