Як вирішити конфлікт?
Доброго дня. Я заміжня 2.5 роки, живу з чоловіком та з моїми батьками. Але все частіше почали виникати конфлікти: я-мама, я-чоловік. Відкритого конфлікту/сварки між чоловіком і моїми батьками не було. Але я ніби розриваюсь між ними, хочу щоб всім було комфортно. А вони одне одного дратують, вже є образи… мами на мене, чоловіка на мене (говорить, що я дуже залежна від мами, що вона хоче нас контролювати). Чоловіка навіть дратує як мама ввечері звертається до кота, через двері чути. Його просто дратує чиясь присутність. Можемо переїхати в квартиру чоловіка, але тоді жити з свекрухою і я боюсь що мама на мене образиться, що буде вважати мене поганою дочкою, яка неоцінила допомогу і підтримку… Ми працюємо в основному мама займається побутом.
Мені важко/страшно переїздити, бо я відчуваю себе так ніби покину своїх батьків, які страждають ще через загибель сина, брат загинув 3.5 роки тому. Ще й я поїду і буду влаштовувати своє особисте життя. В мене вже було два викидні, скоріше всього через нерви, бо обстеження показали, що я і чоловік здорові.
Проблема ще в імені чоловіка звуть так як мого брата, і мама сказала що ніколи не назве його по імені, мені теж важкого до нього звертатись, використовую якісь ласкаві слова. Чоловік ображається. Я не знаю що мені робити, вже думала про розлучення
Вопрос от: ; Возраст: 32

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Добрый день!
цитата:
Вам нужно начать жить своей жизнью, а не жизнью Ваших родителей. Никто не виноват, что случилось с их сыном и Ваш муж не должен от этого страдать. Есть ли у Вас возможность жить отдельно?
психолог онлайн
Доброго дня! Виходячи з вашого тексту, ви дійсно можете бути залежною від батьків. І в цій ситуації добре було б делікатно розібратись. Чи є у вас можливість жити з чоловіком окоемо від усіх батьків, наприклад, зняти квартиру?
психолог онлайн
Доброго!
цитата:
вже думала про розлучення
Вибачте, але це буде сама велика тупість у Вашому житті. Не можу сказати м'якше.
Замість того, щоб розібратися зі своєю психологічною залежністю від батьків та позбутися хибного відчуття відповідальності за них -
цитата:
Мені важко/страшно переїздити, бо я відчуваю себе так ніби покину своїх батьків, які страждають ще через загибель сина, брат загинув 3.5 роки тому. Ще й я поїду і буду влаштовувати своє особисте життя.
, Ви хочете зламати, зруйнувати своє особисте життя та принести його в жертву. Заради чого?!! Це ж мета всіх справжніх батьків: радіти за щастя своїх дітей. А мета дітей: влаштовувати своє особисте життя і жити ОКРЕМО від своїх батьків. Навіть птахи розлітаються з батьківського гнізда і в'ють свої гнізда. А люди і подавно.
Чи Ви боїтеся реакції батьків, що вони будуть Вас засуджувати за щастя?!
цитата:
я боюсь що мама на мене образиться, що буде вважати мене поганою дочкою, яка неоцінила допомогу і підтримку…
Якщо буде так, то вона - погана мати, а не Ви погана дочка. Це звичайні маніпуляції, до яких, на жаль, схильна Ваша мати. Тому Ви до цих пір і знаходитесь на гачку залежності від неї - що вона скаже та подумає. Ви не самостійна на сьогодні, за психологічним станом навіть ще не підліток, який виборює собі право жити самостійно від батьків, хоча Вам цілих 32!
Було б гарно, якщо б Ви пропрацювали свої складні почуття до матері на індивідуальній психотерапії з психологом та нарешті позбулися цієї психологічної залежності і стали по справжньому дорослою жінкою. Інакше доживати Вам старість з батьками і без чоловіка, і без дітей. Нещасною людиною, яка принесла себе в жертву, невідомо за що.
І ще.
цитата:
В мене вже було два викидні, скоріше всього через нерви, бо обстеження показали, що я і чоловік здорові.
Це відбулося виключно через життя разом з батьками, в основному з матір'ю. Бо атмосфера, що створилася в цьому домі - не придатна для народження дітей, і взагалі для життя. Там панує культ СМЕРТІ, бо батьки
цитата:
страждають ще через загибель сина, брат загинув 3.5 роки тому
3.5 роки тому!!! Так не можна робити не тільки за християнськими традиціями, бо душа померлого страждає там через ці страждання батьків тут і не може ніяк заспокоїтись, але ще й заради тих живих, що залишилися - тобто заради Вас, а також себе. Бо вбивати психологічно живих заради померлих (яким це зовсім не потрібно) це така очевидна безглуздість, яка навіть не потребує обговорення.
психолог онлайн
Добрий вечір! Чи не багато Ви на себе берете? ""Але я ніби розриваюсь між ними, хочу щоб всім було комфортно". Можливо це відповідальність цих дорослих людей будувати стосунки:" А вони одне одного дратують, вже є образи… мами на мене, чоловіка на мене (говорить, що я дуже залежна від мами, що вона хоче нас контролювати). Чоловіка навіть дратує як мама ввечері звертається до кота, через двері чути. Його просто дратує чиясь присутність." У чому тут складність? Чому Ви не можете називати чоловіка по імені? "Проблема ще в імені чоловіка звуть так як мого брата, і мама сказала що ніколи не назве його по імені, мені теж важкого до нього звертатись, використовую якісь ласкаві слова. Чоловік ображається. Я не знаю що мені робити, вже думала про розлучення."
Чим Вам допоможе розлучення?
психолог онлайн
Думаю вам пора на терапию, разобраться с отношениями с родительской семьей и собственным браком. Это не вопрос одной консультации в виде вопрос-ответ.