Как мне вернуть друга?
Здравствуйте, моя друг не хочет со мной дружить, но я хочу. Он мне сказал:, а я ему сказал почему ты не хочешь со мной дружить, он сказал потомучто и ещё он ограничил доступ в ВКОНТАКТЕ, и мне хочется его вернуть и я знаю что он всеровно считаешься для меня другом
Подскажите что мне делать
Вопрос от: ; Возраст: 14

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Здравствуйте. Вы не можете другому человеку навязать свое желание. Ваш друг имеет право не хотеть дружить с вами. Потому, как бы ни было это обидно, необходимо пережить и смириться, что люди имеют свое представление о том, с кем им дружить и как поступать.
психолог онлайн
Добрый день!
Как Вы сами думаете, почему так произошло? Возможно, что между Вами были какие-то недомолвки?
психолог онлайн
Доброго дня, nik250.
Дуже Вам співчуваю через втрату друга. Це надзвичайно боляче, коли з тобою припиняють спілкуватися на всіх рівнях (і реальному і віртуальному). На скільки я зрозуміла, Ваш колишній друг не повідомив причину припинення дружби із Вами і це, додатково, відіграло вагому роль, чому Вам важко прийняти втрату. На жаль, ми не можемо контролювати поведінку інших людей та впливати на їхній вибір. Максимум, що ми здатні зробити - це виразити свої почуття та думки із цього приводу, проаналізувати ситуацію та причини її виникнення і, відповідно, вивести для себе життєвий урок, як варто будувати дружні стосунки надалі, яких людей приймати у своє найближче оточення.
Що я можу Вам порекомендувати? Напишіть своєму колишньому другові електронний лист (наприклад, "Привіт! Вибач, що тебе відволікаю, проте я хочу остаточно розташувати всі крапки над "і". Я дуже сумую і гніваюся, що ти вирішив припинити зі мною дружбу. Я не приховую, що і досі хотів би з тобою дружити, однак, я поважаю твоє рішення. Це твоє життя і лише тобі вирішувати із ким спілкуватися, а із ким - ні. Зараз я намагаюся зрозуміти причину припинення нашої дружби, щоб, надалі, не повторювати таких помилок у своїх майбутніх стосунках. Напиши, будь ласка, чому ти вирішив припинити зі мною дружити. Буду дуже вдячним тобі за відповідь"). Звичайно, лише тому хлопцеві вирішувати, чи відповідати на Ваш лист, проте, найголовніше це те, що Ви не побоялися це написати йому і висловили свою позицію. Це допоможе Вам не лише краще пережити втрату, але і отримати зворотній зв'язок з боку.
Також скжіть, будь ласка, чи існують у Вас якісь гіпотези, чому Ваш колишній друг перестав із Вами дружити?
Я впевнена, що Ви ще знайдете справжнього друга (можливо у Вас він вже є), який Вас дійсно буде цінувати. Головне - відпустіть колишнього друга (емоційно перепроживіть сум і гнів), щоб звільнити місце у серці для нового.