Я не розумію як жити
Всім привіт. Мені 33роки я мама дружина донька. Але ніяк не можу знайти своє місце в житті. Все що я намагаюся зробити приводить мене в нікуди. Влаштовуюсь на роботу і звільняюсь місяці через три бо роблю багато помилок. В 2017 році закінчила університет і вирішила бути бухгалтером. Але уже 2 роки ні до якого досвіду мене не привели. Я знову вдома намагаюся вчития онлайн але як зайшло так і вийшло. Чоловік вважає мене невдахою. Батьки жаліють. А дитині я не можу бути прикладом.
Всі люди мають якісь таланти якусь рису щоб знати чим займатися. А в мене нічого. Я готую- не смачно. Танцюю- так собі. Співати не вмію. Фінанси не моє. Театр- ні. І так далі все не моє.
На сьогодні маю дипресію що Встаю з ліжка тільки через дитину. Жити не хочу. Зловила себе на думках щонамагаюся вирішити з ким залишиться дитина. Я впевнена що без мене буде всім краще.Допоможіть будь ласка. Може є якісь ліки які. Які додадуть сенсу життю.
Вопрос от: ; Возраст: 33

психолог онлайн
Здравствуйте!
Вы пишете о депрессии.
Депрессия - это диагноз, который ставит врач-психиатр.
Вам для начала необходимо пройти полное медицинское обследование. Терапевт, эндокринолог, гинеколог, невропатолог, психиатр. Сдать анализы, в т.ч. на гормоны.
Лекарство, которое сможет облегчить ваше состояние, вам может подобрать врач-психиатр при очной встрече.
психолог онлайн
Добрый вечер!
Скажите, почему сейчас этот вопрос стал для Вас актуальным? Вы говорите, что Вы мама и жена, то есть Вы уже смогли себя реализовать как женщина, а это большое достижение. Почему Вы себя обесцениваете? Возможно, что Вам не хватает поддержки от близких друзей, а Вы только слышите, что у Вас что-то не получается.
психолог онлайн
Добрий ранок! Причина Вашого стану у тому, що немає поряд людини, яка б підтримала ВАс:"Чоловік вважає мене невдахою. Батьки жаліють. А дитині я не можу бути прикладом". Це правда: "Всі люди мають якісь таланти якусь рису щоб знати чим займатися". А це, ні " А в мене нічого". "Я готую- не смачно. Танцюю- так собі. Співати не вмію. Фінанси не моє. Театр- ні. І так далі все не моє", звідки Ви про це знаєте, хто Вам це сказав?. Всі люди цінні, і Ви ЦІННА і ВАЖЛИВА ЛЮДИНА!!!!!!!!!!!!!!" На сьогодні маю дипресію що Встаю з ліжка тільки через дитину. Жити не хочу. Зловила себе на думках щонамагаюся вирішити з ким залишиться дитина. Я впевнена що без мене буде всім краще.Допоможіть будь ласка. Може є якісь ліки які. Які додадуть сенсу життю". Вам терміново треба психотерапевт або психіатр!!!!!
---
Подробнее на «У Психолога»: https://upsihologa.com.ua/ask/ Вопросы психологам онлайн
психолог онлайн
Доброго времени суток!
Очень грустно читать Вашу историю, однако не всё так печально, как Вы думаете. Первое, Вы находитесь в возрастном кризисе - время переосмысления своих достижений. Так что все поиски смыслов и поиск себя - это естественный жизненный цикл. Второе, я очень и очень сомневаюсь, что в Вас нет талантов. Думаю Вы их просто ещё не обнаружили. Думаю, если Вы решитесь и начнёте в себе разбираться вместе с психологом или психотерапевтом - Вы и таланты в себе увидите и с настроением разберётесь. И да, Вам нужна диагностика Вашего психо-эмоционального состояния, нужно разобраться действительно ли у Вас депрессия, т.к. в этом случае вполне может быть уместно и медикаментозное сопровождение.
Мудрости Вам и позаботьтесь о себе!