неефективне спілкування
Я не вмію ефективно спілкуватись з людьми,моя постава,голос,інтонація,міміка аж ніяк не сприяють тому шоб люди мене поважали і ставились як до рівного.Дуже рідко буває шо я можу стати спілкуавтись з людиною на рівні і конкурентно ,найчастіше мій погляд спрямований у низ,набік тільки не на людину,голос високий і трохи ниючий,постійно сутулюсь,тримаю емоційний барєр між співрозмовником.Постійно присутня якась поступливість і пасивність в поставі,часто розмовляю з таким виразом лиця ніби оправдовуюсь. Шо стосується якоїсь інтелектуальної нагрузки в розмові, то я можу сказати шо вона набагато нижча ніж при спілкування через інтернет,
тобто в реальному житті моє мовлення набагато бідніше в плні словникового запасу,хоч в інтеренеті я буже успішно і ефективно спілкуюсь.
Мені дуже хочеться змінитись.Шановні психологи,чи могли б ви на основі того цього тексту вказати хоч приблизну причину такого дегенеративного спілкування? Буду дуже вдячний якщо ви поясните мені причину і порадите як змінитись. До психолога я звернуся ,але спочатку мені б хотілось самому спробувати зміннити себе.
Вопрос от: ; Возраст: 19
консультация психолога
Сергій, ви дуже добре проаналізували невербальні характеристики свого стилю спілкування. Багатьом для цього треба багато місяців. Тепер треба зрозуміти причини такої поведінки. Для цього треба вас бачити, чути - необхідна очна консультація.

психолог онлайн
Стань безупречным. Т.е. перестань себя упрекать за то, какой ты есть. Тогда ты перестанешь ждать такой же как твоя, негативной оценки от собеседников. Именно этот страх лежит в основе твоего поведения. Критичность - не лучший способ взаимодействия с миром. Мир отвечает тем же. Проконсультируйся с психологом, пройди тренинг уверенного поведения и тренинг толерантности, найди книги, где есть упражнения по выработке позитивной самооценки и уверенности в себе, займись этими упражнениями. Тебя ждет большая работа над собой. Приз - ты обретешь легкость и свободу. Бонус - ты найдешь себя настоящего. Того, кто прячется за страхами.