Як пережити розставання з хлопцем?
Я відчула що розлюбила хлопця, залишилась лише прив'язаність. Працюємо на одній роботі, часто бачимось, як це пережити? Є почуття провини, що зробила йому боляче. І у мене немає більше нікого у колі спілкування. Батьки не знали про стосунки. Звідки шукати підтримку?
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Я відчула що розлюбила хлопця, залишилась лише прив'язаність. Працюємо на одній роботі, часто бачимось, як це пережити?
Вы ощущаете чувство вины от расставания? Какая была причина, что Вы захотели разорвать отношения?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Здесь нужно разбираться что вас вообще поддерживало раньше во времена сложных ситуаций. Кто? Или возможно какой то дополнительный вид деятельности.
Работать в одном коллективе с бывшим это не просто. Особенно когда есть незавершённые темы и открытые вопросы.
Вам лучше честно и ясно объяснится с ним и осознать что ваши отношения завершены.
психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
Є почуття провини, що зробила йому боляче.
Вы говорили с парнем о вашем разрыве? Он винит вас?
психолог онлайн
Доброго дня, nik668.
Припускаю, що ця прив'язаність пов'язана із почуттям провини за те, що Ви зробили хлопцеві боляче. Розкажіть, будь ласка, детальніше, коли ви розлучилися, що саме було причиною розлучення? Як саме Ви зробили йому боляче? Як хлопець відреагував на Ваше розтавання? Звісно, що Ви не можете відпустити ці стосунки, адже хлопець постійно потрапляє Вам на очі і Ви "варитеся" у власні провині.
У Вас є друзі, з якими Ви б могли поділитися своїми переживаннями? Чому Ви не розповідали батькам про Ваші стосунки?
психолог онлайн
Добрий вечір! Співчуваю Вам. Чому Ви розійшлись? Чим займаєтесь? Де і з ким живете?