Зрада чоловіка
Доброї ночі.
Дуже зла почуваюся, відчуття розбито ті та непотрібності. В мене другий шлюб з іноземцем, від якого у нас зараз є дитинка, 2,5 років та моя дочка від першого шлюбу.
Нашим стосункам вже буде 3 роки, познайомились в Інтернеті. Кілька разів зустрічались, постійно спілкувались в месенджерах.
Лише останні 2 місяці ми живемо зараз разом в його країні.
Неодноразово бачила в його повідомленнях, коли він веде інтимну переписку з іншими жінками. Я це викривала, він постійно вибачався. Зараз, коли ми разом, коли сім’я повинна бути попри все, я знову викрила в його телефоні переписку з жінкою, де він шукає їх на інтимних сайтах і вночі з ними спілкується, тобто коли я з дітьми в кімнаті сплю, він одразу ж шукає пригод в телефоні.
Я не розумію, чому він так робить, чому в нього нема бажання до своєї дружини. Він зізнавався, що йому це подобається, коли грають інтим у телефоні, але вже загрався, він там таке виписує, а в житті навіть елементарного в сексі не проявить, ні романтики, все без почуттів. Я відчуваю, що я йому на цікава, можливо через це він шукає пригод? Вибачався дико, сказав, що він працює для того щоб наша сім’я була щаслива. Як батько - він дуже хороший, а от як чоловік, я бачу таке вперше. Я ніколи не була обділена увагою мужчин, але ніколи не зраджувала ні на хвилину. Саме основне я цій людині постійно вірю, а він далі продовжує це. Я себе запитую, можливо нема почуттів?
Вопрос от: ; Возраст: 38

психолог онлайн
Добрий ранок! Співчуваю Вам... Чоловік пояснює своі ночні стосунки? Що говорить? Чого йому не вистачає? Він таким був завжди? Як довго Ви у стосунках?
психолог онлайн
цитата:
Я не розумію, чому він так робить, чому в нього нема бажання до своєї дружини. Він зізнавався, що йому це подобається, коли грають інтим у телефоні, але вже загрався, він там таке виписує, а в житті навіть елементарного в сексі не проявить, ні романтики, все без почуттів.
Доброго дня.
У чоловіків є одна особливість, якою вони дуже відрізняються від нас - жінок. Для них Секс- це одна з основних потреб, через яку вони самовиражаються та підтверджують свої чоловічі якості, та й фізіологічна потреба.
Насукільки секс у ваших стосунках задовольняє вас обох та його особливо?
Що ви можете собі дозволити у сексі , а чого ні?
Чи питали ви чоловіка про його сексуальні фантазії?
Коли чоловік не може задовольнити свої фантазії у шлюбі, то він починає шукати можливості їх хоч якось реалізувати іншими засобами - наприклад, у чатах.....
консультация психолога
Доброго дня!
Ви описує ситуацію, у якій відчуваєте себе непотрібною. Причому Вас чоловік влаштовує в усіх інших сферах, окрім інтимної:
цитата:
в житті навіть елементарного в сексі не проявить, ні романтики, все без почуттів
цитата:
він працює для того щоб наша сім’я була щаслива. Як батько - він дуже хороший
І ви живете як сім'я тільки останні 2 місяці.
Можливо, Ваш чоловік дійсно не дуже знається на сексі. Не вміє подарувати задоволення собі і Вам.
Тут можна зробити дві речі:
1. Подарувати йому гарну книгу про секс (з малюнками!) на найближче свято (або вигадати якусь річницю) - і запропонувати проекспериментувати за зразками вдвох.
2. Піти разом до сімейного психолога/сексолога.
І хочу підкреслити Ваші слова:
цитата:
коли я з дітьми в кімнаті сплю, він одразу ж шукає пригод в телефоні
А як можна організувати простір так, щоб Ви спали з чоловіком, а дівчатка в іншому місці? І щоб на дверях у Вашу з чоловіком спальню був замок, бо діткам не можна до батьків, коли у вас інтим.
Щасти Вам!